Tinc poca llet...??

Tria el pit o el biberó.

se12
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

Tinc poca llet...??

EntradaAutor: se12 » dl. oct. 01, 2012 10:49 am

Hola!! Crec que no soc una de les afortunades que pot treure's molta llet....quan intento treure'm amb el sacallets, el maxim que he aconseguit amb els dos pits es 80 ml...´´es molt poc veritat??? a mes, crec que no dona la suficient llet quan mama el meu fill ja que cada vegada que toca mamar tinc els pits molt flacids, "blnaditos".....nomes els noto inflats a la primera toma del mati ja que a la nit li dono un bibi i porto mes hores sense amamantar.....com estan els vostres pits en cada toma?? es posen durs o tambe estan tous??
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Tinc poca llet...??

EntradaAutor: Ponioleta » dl. oct. 01, 2012 12:12 pm

Set12, quants mesos té el teu fill?

Aquells pits plens, durs i a punt d'explotar, per sort, només són al principi. Mica en mica canvia la manera de produir, i al final els pits només produeixen a demanda (en el moment que el nostre fill mama), pel que sempre els tenim tous.

Respecte al llevallets, no és indicatiu de res. Hi ha mares que els costa una mica treure's llet. No sé quin llevallets tens, manual? elèctric?
Intenta estar tranquil.la, pensar en el teu fill... Va bé per exemple treure's llet mentre el teu fill mama de l'altre pit (a no ser que això t'agobïi encara més)...

Jo no m'he tret mai llet però pel socpettit hi ha alguns fils sobre treure's llet i llevallets on diverses mamis expliquen truquillos i tal :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dl. oct. 01, 2012 12:28 pm

Set12, no et preocupis, a partir del 2on mes (en el meu cas) tinc els pits tous a menys que porti mogollon d'hores sense alletar, per exemple al despertar-me.
Si el teu bebe guanya pes, tens molta llet.
Amb el tiallets, depen de l'inspiracio del dia. 80ml no esta malament, pots esperar fins a fer 100ml en una altra sentada i congelar-ho.
Jo quan mes extrec es de bon mati, amb el nen mamant drl pit 'petit' i el tirallets al pit 'gros'. He arribat a treure 90ml, que per mi es molt.

No t'agabiis!
mdemare
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. oct. 01, 2012 12:45 pm

A partir dels 2 - 3 mesos jo ja no tenia els pits tant inflats com al principi. També m'extrec llet i et puc assegurar que és més difícil del que sembla.

Jo també he passat per la teva experiència, just quan el nen tenia tres mesos. Em treia llet i no passava dels 40 ml. També em pensava que no en tindria prou pel meu fill.

Si veus el teu fill està content es que no passa gana. Ell treu llet en molta més quantitat i en menys temps que tu amb un extractor.

Si necessites treure't llet intenta fer-ho a primera hora del matí. Veuràs que treus molta.
se12
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

EntradaAutor: se12 » dl. oct. 01, 2012 1:23 pm

ara te un mes...
mdemare
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. oct. 01, 2012 9:34 pm

Si agafa pes, tens llet de sobres. Si vols estar més tranquil·la atansat a algun grup de lactancia. http://www.grupslactancia.org/ca/
Ells et poden assessorar. Hi ha molta gent que es creia que no podia donar el pit i, finalment, ho han pogut fer sense problemes.

Jo, a partir del primer mes, m'he hagut de traure llet una vegada a la setmana perque marxo a un curset. Al principi no sabia quanta llet havia de deixar-li. La informació que trobava de quanta llet havia de prendre un nen d'un mes que vaig trobar em deia que era de 110 ml per pressa. De fet, aquesta informació és per nens que prenen biberó cada 3 hores. Li donava aquesta quantitat i per la tarda teníem un atac de còlics bastant important.

Varem reduir a 60ml i no es quedava pas amb gana. Així que si t'has tret 80ml dels dos... jo diria que és suficient.
mdemare l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 11:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. oct. 02, 2012 10:08 am

jo no era capaç de treure-me'n més de 50ml amb el llevallets, en canvi va fer pit fins passats els dos anys.
Això no és indicatiu de la teva producció. L'Únic que has de fer és donar-li'n cada cop que en demani i no oferir-li llet artificial. Els teus pits son una màquina perfecta de producció a demanda. :ok:

Pel que comentes de flaccidesa, jo sí que els vaig tenir molt plens durant uns quants mesos, però cada dona és diferent i potser no té res a veure. L'indicador que has de mirar per saber si en té prou o no és si va creixent i augmentant de pes..... la resta no és important.
Nora2007
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Nora2007 » dv. oct. 05, 2012 11:41 am

set12 has pensat en anar a un grup de suport a la lactància? a barcelona hi ha alguns gratuits, i d'altres poblacions. Si vols digue'm on vius i et paso els que tinguis més propers. ÀNimus!!!!
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » ds. oct. 06, 2012 3:39 pm

set12, l'únic indicatiu fiable de si tens llet, és el pes del teu nadó. Si guanya pes es que en tens la que necessita perfectament. No et fiis de les sensacions ni dels tirallets, no son bons indicadors i enganyen molt. Moltes dones diuen que veuen que tenen llet per això, perque no noten absolutament res, ni se'ls omple els pits, ni noten pujada, ni que surti... vaja, que la sensació es de que el nadó no en treu res, però creixen com campions.
ImatgeImatge
Imatge
Akanne79
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dc. oct. 17, 2012 3:47 pm

Set12, jo sempre vaig pensar que produia poca llet per les necessitats de la peque. Ella no es queixava, però ens passavem tot el dia enganxades al pit. Vaig comentar-ho a les dues pediatres que la porten i totes dues em deien que la posès més al pit que ja produïria més, però no ho feia. La peque anava guanyant el mínim que han de guanyar per això mai es van preocupar gaire però si em feien anar molt sovint per controlar el pes. Un cop vaig deixar de donar el pit i vam començar amb els bibes la peque va passar del percentil més baix al 50, va fer un canvi espectacular.
Si haguès fet el que jo creia haguès començat a fer lactancia mixta més aviat i potser encara continuaria ponant-li pit
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

EntradaAutor: medea_ » dc. oct. 17, 2012 7:58 pm

Akanne79, estic totalment d'acord! Jo no produeixo prou per les bessonetes i fem mixta, a pesar de la insistència dels metges... Les meves eren de baix pes i tenien gana! Ara fem teta i bibi i agafen pes super bé. Ara sí que estic començant a gaudir de la lactància!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::