intolerancia a la llet artificial_marques especials
intolerancia a la llet artificial_marques especials
Hola!
Aquestes setmanes estic treballant. Com que només té 6 mesos el que faig es extreure'm la llet i donar-li però per si de cas, per estar més tranquil·la, varem comprar llet artificial de la casa Holle. Ahir, per primera vegada li varem donar i el voltant del llavi se li va possar tot vermell. Aquest estiu li varem donar a provar un gelat i també li va sortir com una petita erupció de grans al costat de la vaca. Hem deduit que deu tenir intolerancia a la proteina de vaca.
Demà tinc visita al pediatra i li vull comentar però, mentrestant i per solventar el problema d'avui, algú sap d'alguna marca de llet artificial que vagi bé en aquests casos?
Aquestes setmanes estic treballant. Com que només té 6 mesos el que faig es extreure'm la llet i donar-li però per si de cas, per estar més tranquil·la, varem comprar llet artificial de la casa Holle. Ahir, per primera vegada li varem donar i el voltant del llavi se li va possar tot vermell. Aquest estiu li varem donar a provar un gelat i també li va sortir com una petita erupció de grans al costat de la vaca. Hem deduit que deu tenir intolerancia a la proteina de vaca.
Demà tinc visita al pediatra i li vull comentar però, mentrestant i per solventar el problema d'avui, algú sap d'alguna marca de llet artificial que vagi bé en aquests casos?
Re: intolerancia a la llet artificial_marques especials
Has de saber si és a la proteina de la llet o a la lactosa, que no és el mateix, però per ambdos casos hi han les llets vegetals (soia, avena, atmella, arròs…) si és a la proteina de la llet pots donar-li llet/iogurts/formatges de cabra per exemple, i per la lactosa hi han tot de productes llet/iogurts/formatges sense lactosa… espero que sigui una altra cosa!
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
Aqui en parlen, pel que expliques podria ser una al.lèrgia a la proteina de llet de vaca, i el que hauria de prendre és una llet hidrolitzada. Per assegurar-se caldria fer proves d'al.lèrgia, a veure que et diu el pediatra.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=15&t=28281
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=15&t=28281
Hola, finalment he anat al pediatra i li han de fer les proves per a veure si té intolerancia. M'han comentat que li puc donar llet hidrolitzada però que és bastant merdeta, fa pudor i és molt químic. Com que m'extrec llet i només la vull de reserva, que li dongui llet d'arrós en canvi de llet artificial. Jo ho veig com una bona alternativa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |