com prepareu el bibe de la nit rapid?

Tria el pit o el biberó.

Silka
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

com prepareu el bibe de la nit rapid?

EntradaAutor: Silka » dv. oct. 05, 2012 9:34 pm

Hola!
De moment nomes li dono pit, constantment perque de nit es desperta cada 2 o 3 hores i la poso al pit perque reenganxi la son... Ara te 4 mesos
Estic pensant en donar.li un biberon en algun d.aquests despertars, o si mes no quan passi a la lacgancia artificial o mixta i tinc un dubte... Com preparar el bibi a la nit sense desvetllar.lo? Encara q ho tingui tot preparat a la tauleta de nit penso q trigare massa i la peque plorara cada cop mes... Vosaltres escalfeu l.aigua del bibi? Jo tinc l.aparell pero crec q son varis minuts q triga i si esta plorant... Tampoc li vull donar natural perque calentona dona mes soneta..,no? I menys ara q ve el fred... Com ho feu x fer tot aixo rapid en quan es desperta plorant a la nit?
Tinc una altre nena de 2,5 anys q es desperta deseguida quan plora la bebe.. Aixi q ha de ser fot molt rapid... A la gran mai li vaig donar un bibe i quan em va interessar donar.li ja no el volia... Amb aquesta evitare aixo...
Gracies!
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: com prepareu el bibe de la nit rapid?

EntradaAutor: Tutty29 » dv. oct. 05, 2012 9:45 pm

Jo ho tinc preparat a la cuina i es un moment, posar aigua all bibe i la llet en pols i remenar-ho. Jo si el nen plora l' agafo a coll i preparo el bibi, ja tinc practica i no tardo res, es un pim pam, je je! Jo des del principi que li he donat aigua natural, pero aixo es personal, potser que el nen li agradi mes calentona i ara que vindra el fred.
Pesolada
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dv. oct. 05, 2012 10:03 pm

ho vaig intenta, cd tenia 1 any i misio imposible, era pitjo, asi q vaig continua amb pit
flit
Entrades: 260
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:53 am

EntradaAutor: flit » dv. oct. 05, 2012 10:30 pm

Jo tinc la maquina k escalfa l aigua 5 segons i esta calenta
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
wendell
Entrades: 1047
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 10:34 pm

EntradaAutor: wendell » dv. oct. 05, 2012 10:42 pm

Hola!

Nosaltres desde el naixement que fem LA exclusiva i per els despertars nocturns tenia la llet necessaria preparada en un dosificador i l'aigua calenta dins d'un termo. L'escalfava abans de posar-me al llit i ho deixava tot preparadet a la tauleta, així en un plis tenia el bibi fet. ;-)
Escalfabiberons no n'he tingut mai, una vegada en vaig fer servir un que em van deixar per un cap de setmana que érem fora i trigava una eternitat a escalfar l'aigua! :ufs:

Per cert, jo també li he donat sempre els bibis amb aigua calentona (inclús a l'estiu sempre els escalfo un punt). Em dóna la sensació de que li ha de sentar millor que no pas amb aigua natural, però com t'han dit això és molt personal! :-()-)
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » ds. oct. 06, 2012 7:56 am

La meva pregunta és: si et va bé donar-li el pit, perquè li vols donar un bibi? Si la raó és: així s'aixeca el pare i jo puc dormir més estona seguida, molt bé, però si t'has d'aixecar tu, no és més fàcil i més ràpid el pit?

Vaia, és una opinió, jo, aixecar-me per aixecar-me o despertar-me per despertar-me, li donaria el pit i llestos!

La solució del termo i la llet en un dosificador, és la que fa ma tieta i la que li va millor. Jo sóc més vaga, em trec la teta i barra lliure! :ok:
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 06, 2012 8:04 am

Jo també m'he fet la mateixa pregunta que diu la soleilua quan t'he llegit.
Jo vaig fer lactància mixta, i no hi ha una manera ràpida de preparar el biberó a la nit, encara que no l'escalfis i ho tinguis tot preparat a la tauleta de nit. I en el millor dels casos, si ets molt ràpida, bé hauràs d'obrir algún llum (encara que sigui petit) per encertar a possar la llet en pols a dins de l'aigua del biberó... amb el pit aixó no passa, no cal preparar res, només aixecar-te la roba.
Per tant, si decideixes donar biberons nocturns, fes-te'n a la idea que serà una mica més d'enrenou i no serà tant fàcil com enxufar-la al mugró a les fosques.
Pesolada
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » ds. oct. 06, 2012 12:39 pm

Aixo q diuen es veritat, es mes rapid el pit.

Per aquest motiu vaig deixa la idea del bibi, encara fem pit i té casi 2 anys.
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. oct. 06, 2012 1:18 pm

Jo encenc el llum de l'habitació que el tenim amb un regulador d'intensitat al mínim i des de que va nèixer tinc a la tauleta de nit tot el que puc necessitar...ara que pren bibe hi tinc el bibe amb l'aigua, jo li donc natural, i el dosificador amb la mida de llet, per mi és un pim pam...fins que la nena no ha dormit a la seva habitació jo no aixecava ni el cul del llit i ella no es desvetllava gens...la majoria de vegades no fem cap soroll i en 15 minuts ja torna a dormir, canviada i menjada...son pare ni ens sent
montsebd
Entrades: 63
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 10:02 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montsebd » ds. oct. 06, 2012 9:01 pm

Hola, nosaltres també escalfavam l'aigua abans d'anar a dormir i la guardàvam en un termo.
Així a l'hora de preparar-lo només haviem de fer la barreja i donar-li.
Nosaltres sigui estiu o hivern sempre li donem la llet una mica calenta.
Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » ds. oct. 06, 2012 9:14 pm

Jo mai li he donat bibe calent, aleshores el que feia es deixar els bibes amb la mida d'aigua preparada i els dosificadors preparats amb la quantitat de llet en pols, o sigui que era abocar la llet a l'aigua i pim pam, ni 3 segons.
Silka
Entrades: 272
Membre des de: dt. ago. 09, 2011 8:42 am

EntradaAutor: Silka » dg. oct. 07, 2012 8:15 pm

Gracies noies.. Jo penso q calento deu fer venir mes son...
Ara li dono pit, pero com es desperta tants cops a.la nit arriba un punt q ja no el vol.. Nonse si potser un bibe l.agafaria millor i dormiria mes. Tothom diu q amb els biberons dormen mes.
Alguna vegada li he donat un abans d.anar a dormir i sembla.q es.relaxa mes q amb el pit
No se.pas... Si mes no.. Per quan arribi el moment de LA swguire els vostres.consells
Fai
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

EntradaAutor: Fai » dv. oct. 12, 2012 10:37 pm

Jo com algunes tb li he donat sempre a temperatura natural! Ni termos ni escalfabiberons! Tens el bibi amb laigua ja a fins i el dosificador amb la llet preparada! Laboques i remenes! Son 10 segons d res! Jo li donc estirat al llit en 5 minuts i ja torna a dormir!
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

EntradaAutor: Akanne79 » dc. oct. 17, 2012 3:39 pm

Jo tinc un termo on l'aigua es manté calenta més de 24 hores i es ràpid de fer, el vaig comprar al decathlon molt bé de preu

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::