Dubtes sobre les tomes de bibe de llet artificial
- tardibelle
- :: formigueta

- Entrades: 58
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm
Dubtes sobre les tomes de bibe de llet artificial
He tingut problemes amb la lactancia materna, gairebe des del principi li he tingut de donar suplement perque la nena perdia pes i tot el dia estava enganxada al pit, fa cosa d'uns dies que la nena ja no vol pit i estic cansada de veurela plorar per tal que s'enganxi i he decidit de fer lactancia artificial exclusiva.
Cada quan els doneu els bibes cada unes determinades hores o be a demanda?
Estic feta un mar de dubtes ja que les tomes de bibe son uma mica estranyes i el tema que ja no vulgui pit m'ha deixat una mica xof pero tinc un altres fill i necesito estar per tots dos.
Suposo que el pas de pit a bibi exclusiu tambe porta una adaptació.Una hora en pren 80 i l'altra tan sols 30. Normalment em demana cada dues hores i mitja, algun cop espaia mes. Val a dir que total fa un dia que començat a fer-ho.
Cada quan els doneu els bibes cada unes determinades hores o be a demanda?
Estic feta un mar de dubtes ja que les tomes de bibe son uma mica estranyes i el tema que ja no vulgui pit m'ha deixat una mica xof pero tinc un altres fill i necesito estar per tots dos.
Suposo que el pas de pit a bibi exclusiu tambe porta una adaptació.Una hora en pren 80 i l'altra tan sols 30. Normalment em demana cada dues hores i mitja, algun cop espaia mes. Val a dir que total fa un dia que començat a fer-ho.
Re: Dubtes sobre les tomes de bibe de llet artificial
El biberó, com el pit, ha de ser ha a demanda i de la quantitat de llet que el nen vulgui.
primer, felicitats per la nova maternitat. Lamento que estiguis baixa d'ànims per haver hagut de deixar la LM. És un cop fort per l’autoestima ja que ara et pot semblar un “fracàs”, i més en l'estat emocional en el que estem desprès del part. Però anima't perquè això aviat ho hauràs superat i podràs dedicar-te a tots els teus petits.
El sistema digestiu dels nadons està a mig fer. Els 9 mesos d'embaràs no és temps suficient per deixar-nos al 100% i que tot funcioni correctament. El petit necessita més temps per acabar de madurar molts dels sistemes interns i això és fa mica en mica i cada un al seu ritme. Per tant no hi ha una regla ni un dosi establerta en general. Les indicacions poden ser aproximades, però cada nadó és un món i té una capacitat digestiva diferent
Per tant el únic que sap quanta llet necessita i cada quan és el teu petitó. Deixa't guiar per ell i segur que ho encertaràs.
Molta sort.
El sistema digestiu dels nadons està a mig fer. Els 9 mesos d'embaràs no és temps suficient per deixar-nos al 100% i que tot funcioni correctament. El petit necessita més temps per acabar de madurar molts dels sistemes interns i això és fa mica en mica i cada un al seu ritme. Per tant no hi ha una regla ni un dosi establerta en general. Les indicacions poden ser aproximades, però cada nadó és un món i té una capacitat digestiva diferent

Per tant el únic que sap quanta llet necessita i cada quan és el teu petitó. Deixa't guiar per ell i segur que ho encertaràs.
Molta sort.
A mi em va passar com tu, vaig tenir problemes amb la LM, el nen perdia pes i plorava de gana. Aixi que vam passar a la LA, jo li donava a demanda i al principi feia bibis de 30, tu ja ho aniras veient que cada cop hauràs d'anar augmentant la quantitat de llet.
Ànims wapa!!!
Ànims wapa!!!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Ai noies quin embolic, jo crec que lo llògic serien els bibes a demanda perquè no li podem pas fer passar gana a un nadó, i a més a més no menja el mateix a cada toma però a mi la pediatra em va insistir molt que els bibes cada 4hores o com a molt aviat cada 3 perquè encara tenen el sistema digestiu immadur i la llet de fórmula costa més de digerir. Jo no li caig donar bibe fins als 2 mesos i ja aguantava tres hores sense problemes però de més nadó no sé com ho hagués fet
Et recomano que llegeixis aquest post d'aquest blog: http://iboneolza.wordpress.com/2012/08/ ... -el-pecho/
si vols que et digui la veritat jo no l'he fet molt cas a la pediatra... si per ella fos seria a rajatabla les tomes i les quantitats... a veure sempre sense pasar-se pero jo li donava quan tenia gana... el propi nen em marcava el ritme... hi havia vegades que em demanava seguit i despres es quedava mes tip ... jo he fet cas del meu instint sempre i m'ha funcionat molt bé.. de fet ja te 3 anys i estic encantada.
Em va pasar igual am la fruita... jo li vaig començar a donar poc a poc, el peix... quan la pediatra em deia ja li pots donar fruita, el portava 2 mesos menjant... ja li pot donar cereals.. tot aixó es relatiu.
Deixa anar el teu instint maternal.. ningú com tu coneix al teu fill!!!
Em va pasar igual am la fruita... jo li vaig començar a donar poc a poc, el peix... quan la pediatra em deia ja li pots donar fruita, el portava 2 mesos menjant... ja li pot donar cereals.. tot aixó es relatiu.
Deixa anar el teu instint maternal.. ningú com tu coneix al teu fill!!!
Jo sempre dic que els pediatres se'ls hi ha de fet cas a mitjes. Jo només faig cas del pediatra a les revisions i quan està malalta... de la resta... com del que menja, de com dorm o com es comporta, ja ens ocupem nosaltres.
Em fa molta pena, veure un nadó prenent un biberó (sobretot si és per falta d'assessorament), però sinó es gaudir de l'AM, es comprèn.
És a demanda, veuràs com l'augment de les preses t'ho marqués el propi nen.
És a demanda, veuràs com l'augment de les preses t'ho marqués el propi nen.
Hola guapa!
a mi hem va passar fa un mes exactament el mateix que a tu, ara el nen te casi tres mesos i ja fa mes de un que només pren bibi de LA. Fem servir els bibis de medela, els de calma, que permeten al nen respirar i fer les aturades necessaries, van molt be. pel que fa a les tomes el pediatre ens va dir que ni de conya ho féssim a demanda per que el nen no podia fer la digestió, que la LA no era igual que la LM; ha de fer les tomes mai abans de les 3 hores d'haver menjat i mai més tard de les 4 hores exepte per la nit que si no es desperta no el despertem per que descansi del tiron; i de fet el pobre nen si intentava menjar abans de les tres hores es retorçava de dolor!
espero haver-te ajudat!
a mi hem va passar fa un mes exactament el mateix que a tu, ara el nen te casi tres mesos i ja fa mes de un que només pren bibi de LA. Fem servir els bibis de medela, els de calma, que permeten al nen respirar i fer les aturades necessaries, van molt be. pel que fa a les tomes el pediatre ens va dir que ni de conya ho féssim a demanda per que el nen no podia fer la digestió, que la LA no era igual que la LM; ha de fer les tomes mai abans de les 3 hores d'haver menjat i mai més tard de les 4 hores exepte per la nit que si no es desperta no el despertem per que descansi del tiron; i de fet el pobre nen si intentava menjar abans de les tres hores es retorçava de dolor!
espero haver-te ajudat!
- papallona84
- :: conillet

- Entrades: 352
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm
Hola!veig q hi ha opinions de tot..a ver nosaltres intentem aguantar 3 hores entre pressa i pressa xo si el nen te gana abans el q n fare es deixarlo plorant de gana..ho trobo de sentit comu aixi q la meva opino esq el millor es a demanda,ell es el millor x dir-te quan te gana i quina quantitat vol..ara q ja te casi 4 messos les presses les allarga mes xo al principi eren algunes cada 2 hores i d'altres cada 4.El meu consell sentit comu i guiarte pel q et demana el petito.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |