Conservacio de la llet materna

Tria el pit o el biberó.

se12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

Conservacio de la llet materna

EntradaAutor: se12 » dl. oct. 15, 2012 3:35 pm

Hola!
Tinc alguns dubtes sobre la conservacio de la llet materna que em trec amb el tira llet.
Per començar, utilitzo uns pots de la marca philips avent que son com de plastic i porten una tapa de color blau que s'enrosca....es poden ficar al congelador? aveure si alguna te i ho sap.

Un altre dubte, jo guardo la llet a la nevera, quants dies dura sense que es posi mal be? i despres, per poder donarse-la al bebe, la trec unes 3 hores abans i la deixo a temperatura ambient...faig be? o es millor treure el pot al moment de la nevera i escalfar la llet? i si la vull escalfar, que es millor sota l'aixeta amb aigua o al bany maria?
es que ahir, la llet que vaig treure de la nevera 3 hores abans, a l'hora de donarla al bebe la vaig probar per veure la temperatura i em sabia malament...perque pot ser?

aii quants dubtes....i encara que siguin tonteries pero li dono voltes....
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Conservacio de la llet materna

EntradaAutor: Alehop » dl. oct. 15, 2012 4:18 pm

Hola!

Els pots segur que es poden congelar...jo els utilitzava x congelar la papilla de verdures, no la llet. la llet la cogelo en bossetes, que ocupen menys ;-)

Per descongelar jo les deixava a la nevera i despres les escalfava al bany maria, no m'hi vaig fixar mai que fes mal gust...
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. oct. 15, 2012 8:55 pm

Jo per congelar faig servir bosses esterilitzades per a congelar llet, la medela en fa.

Diuen que la llet dura uns dies a la nevera, jo, per si les mosques, si sé segur que no faré servir la llet aquell dia o el següent, la congelo.

Si la descongeles, fes-ho a la nevera. La pots escalfar al microones (no és molt aconsellable) o al bany maria.
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dl. oct. 15, 2012 9:21 pm

Hola! Et poso el link a Alba lactancia materna que parla d'aquests temes: http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... a-extraida
Jo utilitzo bosses medela, ocupen menys al congelador que els potets.
Per desconglar, millor a la nevera o sota un raig d'aigua. Al bany maria, no.
El tema del gust dolent es pot solucionar escaldant la llet. Al link anterior hi ha tota la info.
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dl. oct. 15, 2012 10:26 pm

sagmai ha escrit:Hola! Et poso el link a Alba lactancia materna que parla d'aquests temes: http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... a-extraida
Jo utilitzo bosses medela, ocupen menys al congelador que els potets.
Per desconglar, millor a la nevera o sota un raig d'aigua. Al bany maria, no.
El tema del gust dolent es pot solucionar escaldant la llet. Al link anterior hi ha tota la info.

Es veritat. A la web d'Alba Lactancia Materna està tot super bé explicat.
Els potets d'Avent et serveixen, pero ocupen molt al congelador, per tant si vols emmagatzemar bastant llet et recomano les bosses (les de Medela estàn bé). A la nevera (máx 4 graus) la llet aguanta us tres dies, però el millor es congelar-la el més aviat possible. En qunt a la descongelació a la nevera poc a poc, o sota el raig d'aigua i barrejant el contingut. Al bany maria hi ha el risc d'escalfar-la massa i al microones mai, pel mateix motiu!!!
El gust dolen es per una alteració d'unes enzimes que donen mal gust tot i que la llet no està feta malbé. Com bé diuen, l'hauries d'escaldar i tema sol.lucionat >.-<:

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::