S.O.S!! Mugrons molt adolorits!!!

Tria el pit o el biberó.

novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

S.O.S!! Mugrons molt adolorits!!!

EntradaAutor: novella » dv. oct. 26, 2012 10:15 am

Noies!! Necessito ajuda!! El meu xic te 20 dies i des del primer dia q mama amb mugroneres. A la clinica em van fer creure q no tenia prou mugro pero al grup de lactancia m'han dit q si!! La questio es q he intentat treure-li les mugroneres i no hi ha manera!! A mes, ara fa dies q no ho provo pq de cop tinc els mugrons ben adolorits!! No tinc clivelles pero els tinc com en carn viva i m'estan matant!! Em molesta fins i tot el contacte amb la roba, imagineu-vos quan he de donar-li el pit!! (Cada 2 hores!!) he provat amb el purelan, els pits a l'aire...i res!! Q puc fer?? No aguanto mes!!!!
Imatge
Imatge
Pinya
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dl. jul. 16, 2012 6:14 pm

Re: S.O.S!! Mugrons molt adolorits!!!

EntradaAutor: Pinya » dv. oct. 26, 2012 10:22 am

Si has provat el purelan i no t'ha anat bé, jo el que faria és provar oli de rosa mosqueta. També es ven a la farmàcia, és molt bon cicatritzant i t'anirà molt bé per moltes coses, per qualsevo ferideta que ja curada pero que vols que cicatritzi bé, pels llavis tallats.... va molt bé, de veritat
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dv. oct. 26, 2012 10:26 am

No et posis cap potingue, prova postures ventrals (q te nensentin al grup!) i si necessites la mugronera i no et suposa cap problema, per q no?

I et recomano l'entrada del'Alba padró d'avui

http://criatures.ara.cat/somlallet/2012 ... -basiques/
Cabana
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dv. oct. 26, 2012 10:51 am

A mi m'anava molt bé posar-lo a sobre meu, panxa amb panxa. Fa que la força de la gravetat ajudi a que li entri tot el mugró dins la boca, així no te'l rasca amb la part duradel paladar i no fa mal quan mamen. Hi ha videos i informació, al google i a la web de l'Alba Padró.
I jo tb feia servir oki de rosa mosqueta quan acabava de donar-li el pit, de veritat que ajuda! I aloe vera directe de la planta, tb va be x cicatritzar i et deixa una sensació de frescor que alleuja molt el dolor!

Ànims!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. oct. 26, 2012 10:52 am

nesbb felicitats per la recent maternitat.

quan et llegia em veia a mi fa 3,5 anys, amb un mal terrible, amb mugroneres perquè "no em sortia el mugró" i l'assessora també em va dir que no calien.

És complicat perquè el nen necessita menjar i els pits no poden descansar..... Sobretot intenta que s'agafi bé a tot l'aureola, no deixis que t'agafi sols el mugró o la mugronera. Si fa això treu-lo de seguida i deixa que es torni a agafar. Fes-ho tants cops sigui necessari.
A mi l'assessora em va dir el següent:
- Posar-lo en posició panxa amb panxa amb el capet quasi a sota l'aixella
- Poc a poc anar-lo apropant cap al pit en posició totalment horitzontal
- quan passa pel davant del pit ell obrirà la boca
- en aquell moment pressionar el seu capet cap al pit sense por perquè s'agafi bé a l'aureola
- a la mínima que deixi d'agafar-se bé treure la boqueta del mugró posant un dit dins la boca per fer-li obrir sense patir una estirada de mugró
- tornar a començar.

Fent-ho així en una setmana vaig aconseguir fer desaparèixer el dolor i treure definitivament les mugroneres. No sé sí a tu t'anirà bé però per provar-ho segur que no hi perds res.

Espero que et vagi molt bé. Sort.
Martina32
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dv. oct. 26, 2012 7:42 pm

La meva filla mamava fatal, em deixava el mugro aixafat i em provocava un dolor terrible. Al final va resultar que tenia frenillo sublingual i em va fer una infecció. Jo tenia aquesta mateixa sensacioó que tu descrius, no em podia ni tocar la roba i plorava només de pensar que li havia de donat el pit. Cap metge em va saber dir el que em passava, em deien que era normal. I un xurro! L'Arys, una companya del forum, em va dir que tenia pinta d'infecció, i així va ser. La cosa es va solucionar amb el fucidine. Torna a consultar a les assessores, no ho deixis, que jo vaig passar els pitjors 2 mesos de la meva vida.
adaflai
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

EntradaAutor: adaflai » ds. oct. 27, 2012 8:55 am

Un parell d'amigues meves que van tenir problemes als mugrons s'hi van posar una crema que es diu Purelan i feien servir uns protectors de la marca medela que són de silicona. Sobretot que siguin els protectors eh, no les mugroneres per què els nadons mamin que a vegades hi ha confusions.
La gràcia d'aquests protectors és que tenen uns foradets a la part superior i fan que el mugró sempre estigui sec. La llet que vessa queda com recollida i l'únic que has de vigilar és quan t'ajups perquè aleshores, la llet, com que no està absorvida pot vessar. Els venen a les farmàcies.

Totes dues diuen que en menys de 24hores van tenir els mugrons bé.
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Cabana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » ds. oct. 27, 2012 9:47 am

Buf, jo no soc gens fan del purelan. El vaig provar i la veritat es que sembla que et posis cera d'abella sobre els mugrons. Costa molt d'escampar bé (m'ho vaig posar dues vegades i vaig desistir del mal que em feia aplicar-m'ho...) i no porta cap principi actiu que ajudi a calmar o a cicatritzar les clivelles o la irritació. A part, com que fa pel·lícula, no deixi que els mugrons entrin en contacte amb l'aire; que no te'ls deixaairejar bé, vaja!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::