Extractors de llet

Tria el pit o el biberó.

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Extractors de llet

EntradaAutor: julieta12 » dg. oct. 28, 2012 11:12 pm

Hola mamis, em voldria comprar un extractor de llet, m'aconselleu algun en especial? Fa mal? un dels motius pel que el vull és perque tinc els mogros fets pols per la lactància i crec que podria ser una sol·lució perque llet en tinc! quan els utilitzeu?
Gràcies!! : lasito :
xasevi09
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1075
Membre des de: dl. ago. 24, 2009 10:56 am

Re: Extractors de llet

EntradaAutor: xasevi09 » dl. oct. 29, 2012 4:09 am

Hola Julieta,

Jo tinc l'Avent elèctric i em va molt bé... tot i que ja té uns anyets i l'he utilitzat moltíssim mai he tingut problemes amb el motor.

Jo em trec llet un com al dia per començar a fer reserva per quan se m'acabi la baixa poder seguir amb la LM. Normalment em poso escalforeta al pit abans de començar a treure'm la llet. A mi no em fa mal però s'ha de dir que tinc un mugró gros...

A veure que et diuen les altres noies...
Imatge

Imatge

Imatge
Majka
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dl. oct. 29, 2012 7:56 am

Bones:

Jo tenia el Medela manual, no t'ho recomano, vaig acabar aburrida i al final hem vaig haver de comprar el Medela Mini electric, aquest si que hem va anar bé, és molt ràpid, no hem feia mal i llàstima no haver comprat aquest des del començament.
La veritat que un cop vaig tenir el mini elèctric el vaig utilitzar força per congelar la llet, així que quan hem vaig incorporar a la feina m'ho emportava en un bolso d'aquests nevereta i quan hem pujava la llet anava al lavabo i me la treia i la congelava.
Majka
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dl. oct. 29, 2012 8:01 am

Per cert, no hi havia pensat, però si tens dubtes sempre el pots llogar per provar a veure que tal et va i així t'acabes de decidir (al Prenatal en lloguen, però segur que deu haver-hi altres llocs on també ho fan). El problema és que no se qui preu té el lloguer, ho hauries de preguntar.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. oct. 29, 2012 8:35 am

Jo he fet servir el mini-medela elèctric. Se'm va fundir el motor (clar que ja era la segona persona que el feia servir i jo li he donat molt tute).
Després el vaig canviar per un Chicco Manual, amb aquest em treia molta més llet que amb la medela però es va trencar súper ràpid (em va durar 2 setmanes!!!!).
Ara he tornat a comprar el mini-medela elèctric.

A mi no me n'han fet mai de mal. no sé si hi ha algo a veure el tipus de mugró o no. :mu::
mita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 6:12 pm

EntradaAutor: mita » dl. oct. 29, 2012 8:43 am

Jo també he fet servir el mini-medela elèctric i molt bé. Ara, si tens els mugrons tocats, jo crec que al principi et faran una mica de mal tots. Ah, i sí, hi ha la possibilitat de llogar-los per provar.
mishka
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dl. oct. 29, 2012 9:15 am

A mi una llevadora em va recomanar el medela swing i em va perfecte (150 euros al prenatal, tot i que per internet l'he vist a 80)
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dl. oct. 29, 2012 9:59 am

Jo tinc un que em van regalar i està dins la caixa amb els plastics i tot, encara no l'he fet servir perque el meu menja bé.. si vols et poso fotos aquesta tarda i t'ho mires per si vols comprar-lo...
El tinc a la venda al mercadillo del foro per 25€ a meitat de preu de la botiga...
ImatgeImatgeImatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. oct. 29, 2012 11:41 am

jo de totes totes et recomano l'avent electric. Tambe he provat el de medela i per a mi no hi ha color.
cuca1985
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

EntradaAutor: cuca1985 » dl. oct. 29, 2012 5:28 pm

Jo tinc el medela swing i també em va molt bé ;)
Imatge

Imatge

Imatge
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. oct. 30, 2012 11:25 am

Jo tinc el medela swing, te'l recomano. Cap fallada i el faig servir 3 cops al dia!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::