Extracció de llet

Tria el pit o el biberó.

bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

Extracció de llet

EntradaAutor: bruneta » ds. nov. 03, 2012 9:36 pm

Hola!

A finals de desembre començo a treballar ( bé, 2 dies perquè enganxo les vacances de Nadal i no torno fins passat reis ) i dubto entre biberó de llet materna o artificial. Voldria extreure'm la meva llet, calculo que seran nomès 2 bibes al dia, però la meva filla és molt neguitosa i l'he de retirar varies vegades del pit quan mama per fer els rotets. Així que veig complicat a hores d'ara extreure'm la llet de l'altre pit mentres mama..però voldria intentar-ho..com ho feu, mama del pit dret i extrec del pit esquerre i a la seguent pressa comença a mamar per l'esquerra i extrec del dret ? Quants cops al dia ? Perquè nomès menja d'un sol pit a cada pressa..I si no ho faig alhora, com m'organitzo amb els pits ? A la feina no podré extreure'm la llet..no sé, ho veig complicadíssim i segur que és ben fàcil, però a vegades penso que per 2 bibes amb llet artificial ho soluciono ràpid! Després, però, quan la veig tan maca i gràcies nomès a la meva llet em sap greu no intentar donar-li..

Gràcies !
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: Extracció de llet

EntradaAutor: Julyet » ds. nov. 03, 2012 11:49 pm

Jo em trec llet perquè sóc donant i ho vaig fent quan puc... De vegades després de mamar em buido el pit que no ha pres, d'altres qusn fa molta estona que no pren pit, algun cop he fet mentre està mamant treient de l'altre, però vol agafar l'extractor aleshores...
Jo t'animo a que ho intentis si en tens ganes, tot és agafar l'hàbit... Si fins a l'any no li dones llet de vaca, molt millor.
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dg. nov. 04, 2012 7:23 pm

Hola bruneta, t'animo a que intentis extreure't llet, és ben fàcil. Jo porto des de juliol fent rebost perquè començo a treballar dimarts vinent i vull allargar el màxim la LM i el meu nen encara no traga res que no sigui llet :-D
Prova-ho i si t'agobies sempre et pots passar a la LA en un plis.
Sort!
bruneta
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dg. nov. 04, 2012 8:35 pm

..així doncs, si m'extrec mentres mama, a la següent pressa haurà de menjar del que m'he extret, oi? I si me'n trec després, també? Vull dir que si no sempre queda el mateix pit per mamar i l'altre per buidar amb l'extractor..vaja, que no m'aclaro..! :-:)
I quants cops necessito per omplir dos biberons al dia..?
Merci nòies !
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dg. nov. 04, 2012 9:18 pm

Al principi necessitaràs més cops perquè fins que se t'acostumi el pit a l'extractor treus molt poca llet cada vegada. Després, com hauràs pujat la demanda, veuràs que la producció també augmenta. Pels matins, abans de la primera presa que li facis, és molt bona hora, i no et preocupis per treuret abans de la presa, després els petits estimulen molt més i en treuen suficient per esmorzaar!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::