Comencem amb biberons pero continuem amb el pit
Comencem amb biberons pero continuem amb el pit
Hola a totes,
Fa un mes he començat amb els biberons, fins el moment en feia un el dia( la toma de quan jo estic treballant) i ara li estic treien les tomes poc a poc. De moment li he tret la de les nou i la de les cinc de la tarda ja que en breu farem fruita ( el peque dilluns fa 6 mesos). El tema esta que les tomes del pit que em fa ( 13, 21 i 5 matinada aproximadament ) me les fa molt nervios. Per què ho deu fer!? Les dentes!? S'ha cansat del pit!? Però bé menja i despres no protesta com si s'hagues quedat amb gana....
Què n'opineu?
Geàcies per les vostres respostes!!!
Fa un mes he començat amb els biberons, fins el moment en feia un el dia( la toma de quan jo estic treballant) i ara li estic treien les tomes poc a poc. De moment li he tret la de les nou i la de les cinc de la tarda ja que en breu farem fruita ( el peque dilluns fa 6 mesos). El tema esta que les tomes del pit que em fa ( 13, 21 i 5 matinada aproximadament ) me les fa molt nervios. Per què ho deu fer!? Les dentes!? S'ha cansat del pit!? Però bé menja i despres no protesta com si s'hagues quedat amb gana....
Què n'opineu?
Geàcies per les vostres respostes!!!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: Comencem amb biberons pero continuem amb el pit
Quan dius que les fa nerviós a què et refereixes, exactament?
Jo recordo que el meu ha anat passant etapes, els primers mesos amb prou feines es movia, però quan va començar a estar més actiu es movia, movia les mans, les cames, els peus..., ara que té 8 mesos el que fa es pessigar-me al costat del mugró, agafar-me el pit i estrènye'l dins la mà, tocar-se una mà amb l'altra, tocar-me la barbeta, moure la pelvis (no sé com descriure-ho),...Però no ho fa tot a cada presa, eh? Ni tot junt! XDD
Recordo que amb 5 o 6 mesos es movia molt, jo l'havia de recol·locar cada 2x3 (feiem teti estirats)! La cosa va evolucionant!
Jo recordo que el meu ha anat passant etapes, els primers mesos amb prou feines es movia, però quan va començar a estar més actiu es movia, movia les mans, les cames, els peus..., ara que té 8 mesos el que fa es pessigar-me al costat del mugró, agafar-me el pit i estrènye'l dins la mà, tocar-se una mà amb l'altra, tocar-me la barbeta, moure la pelvis (no sé com descriure-ho),...Però no ho fa tot a cada presa, eh? Ni tot junt! XDD
Recordo que amb 5 o 6 mesos es movia molt, jo l'havia de recol·locar cada 2x3 (feiem teti estirats)! La cosa va evolucionant!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Ah! I tema dents : quan no en tenia cap però li començava a molestar, serrava la mandíbula. Ara que té les 2 de baix i estàn a punt de sortir les de dalt, m'he endut alguna mossegada (ja fa un parell de dies que no ho fa i vull pensar que es que ja ha entès que no ho pot fer, que em fa mal).
Quan dic nervios em refereixo a que s'enganxa i es desenganxa cada moment i sembla que no mengi; però alhora quan acabem ell tampoc rondina perquè s'hagi quedat amb gana,saps? A mi és aixòvel que em fa patir que s'alimenti bé!!!
els petitons canvien constantment. Quan comencen a descobrir el món, qualsevol soroll, imatge, llum, una mosca que passa volant..... els despista i fan això que dius exactament, l'agafen i la tornen a deixar, giren el cap, es volen incorporar... vaja, uns belluguets en tota regla. Ells estan descobrint el món i hi ha un munt de coses interessants, a part de la teta, es clar que està molt bona i sempre està allí
A la pregunta que planteges, si continuar amb el pit, si tu en tens ganes i t'agrada, endavant
ell segur que estarà encantat de la vida de continuar-la tenint, és ell lloc del món on es sent més segur
però hi ha tantes coses per descobrir que es despista ...
A la pregunta que planteges, si continuar amb el pit, si tu en tens ganes i t'agrada, endavant
però hi ha tantes coses per descobrir que es despista ...Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |