Només vomita LM

Tria el pit o el biberó.

Nap buf
:: granota
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

Només vomita LM

EntradaAutor: Nap buf » dv. nov. 16, 2012 8:36 pm

Hola noies,
Estic bastant preocupada. La meva petita té 10 mesos i dissabte passat va agafar la passa de la panxa i ara portàvem 4 dies que només té diarrea. Doncs avui ja tornat a vomiar dues vegades i just després de mamar. I el més sorprenent és que només ha vomitat llet i no pas altres coses que havia menjat 1/2 hora abans, com fruita, verdura o cereals. Algú sap a què pot ser degut? Li deixo de donar el pit?
Estic preocupada de veritat perquè no ho entenc, creia que la LM era el millor i més quan estaven malaltons.
Gràcies
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Només vomita LM

EntradaAutor: Cabana » dv. nov. 16, 2012 8:42 pm

La lactància materna és el millor, que només hagi vomitat la llet pot ser degut a que es l'últim que ha ingerit i a que es més fàcil regurgitar líquids que sòlids. No sé què havia menjat abans, però no creguis que un biberó de llet artificial faria un altre efecte!
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dv. nov. 16, 2012 8:58 pm

Segur que la solució no és treure-li el pit. De fet, segur que és el que millor li va i a més la manté hidratada quan vomita... Nosaltres hem fet pit durant 4 anys i ara que ja no en fem, és complicat un episodi de vomitera perquè no tinc el recurs de la LM.
Imatge
Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dv. nov. 16, 2012 10:27 pm

Es pq es lúltim q ha menjat.

pero el q diu la sandrajuli es cert, a mi encara em va genial el pit
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » ds. nov. 17, 2012 9:36 pm

El meu nen està igual, amb la passa de la panxa des de fa una setmana! He anat al metge i m'ha confirmat que, efectivament, és la passa. Teta, teta, teta i no vol res més. Doncs vinga, que per això estem!
Nap buf
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

EntradaAutor: Nap buf » ds. nov. 17, 2012 9:41 pm

Així realment la passa pot durar 1 setmana? És que començava a pensar que potser hi havia algun altre problema.
Gràcies a totes per contestar.
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. nov. 19, 2012 12:23 pm

Hola Nap Buf, la meva filla és una mica més gran (16 mesos gairebé), però encara pren pit.
El mes passat vam estar igual que vosaltres, amb la passa de gastrointeritis i sí, li va durar una setmaneta. Semblava que als 3-4 dies ja estava, però continuava amb diarrea i una mica irritable passant males nits.
La qüestió és que també va començar vomitant bàsicament i jo també tenia el dubte de si mamar li anava bé o encara ho empitjorava. Vaig anar a l'ambulatori i la doctora em va dir que li anava perfecte fer pit. Que si ella només volia pit i no tenia més gana que cap problema, que almenys així estava ben alimentada i hidratada. Això sí, em va recomanar que li donés pit POC I SOVINT. Perquè si s'estava massa estona al pit llavors sí que al tenir l'estómac més sensible era més normal que acabés vomitant si hi havia més quantitat de llet.
Així ho vaig fer i va anar bé. Em va donar la doctora també un petit tetra brick de suero, que posava sabor frutas (però que em va dir que tenia bastant mal gust...) per si alguna hora no volia menjar res ni fer pit i que li donés amb una cullereta perquè no es deshidratés. Tot i això com que la Berta no es cansa mai de la teta no va caldre donar-li el suero!

No et preocupis que tot passa!!!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::