Existeix la crisi dels tres mesos amb lactancia mixta?
- tardibelle
- :: formigueta

- Entrades: 58
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm
Existeix la crisi dels tres mesos amb lactancia mixta?
Bona tarda,
Tinc una nena de 2,5 mesos i no se si es la crisi dels tres mesos o que?
Fem tomes molt caotiques, dorm menys durant el dia, per la nit fem mes despertars nocturns i es quan menja millor.
Algu s'hi a trobat fent lactancia mixta?
Tinc una nena de 2,5 mesos i no se si es la crisi dels tres mesos o que?
Fem tomes molt caotiques, dorm menys durant el dia, per la nit fem mes despertars nocturns i es quan menja millor.
Algu s'hi a trobat fent lactancia mixta?
Re: Existeix la crisi dels tres mesos amb lactancia mixta?
Si, jo m'hi he trobat! Al meu peque li va passar, just des dels 2'5 mesos fins els 3'5 mesos. Només mamava bé a les nits, i durant el dia rebutjava el pit. Va ser molt dur, i llavors pensava que la lactància s'acabaria aviat, però em vaig equivocar! Crec que fer ús del relactador en aquella etapa ens va salvar la lactància, i ja portem 32 mesos disfrutant-la!!!
Jo també m'hi vaig trobar, amb el meu fill gran.
Els 4 primers mesos també vam fer lactància mixta, tot i que prenia molt poca quantitat de biberó. Ell va tenir totes les crisis de creixement "habidas y por haber"
, i va ser talment com ho descriu la tardibelle; bastant dur i les preses mooolt caòtiques.
Com ella, nosaltres també vam aconseguir deixar de banda els bibes i el Guillem va prendre pit fins gairebé als 2 anys.
Els 4 primers mesos també vam fer lactància mixta, tot i que prenia molt poca quantitat de biberó. Ell va tenir totes les crisis de creixement "habidas y por haber"
, i va ser talment com ho descriu la tardibelle; bastant dur i les preses mooolt caòtiques.Com ella, nosaltres també vam aconseguir deixar de banda els bibes i el Guillem va prendre pit fins gairebé als 2 anys.
- tardibelle

nunus ha escrit:Jo també m'hi vaig trobar, amb el meu fill gran.
Els 4 primers mesos també vam fer lactància mixta, tot i que prenia molt poca quantitat de biberó. Ell va tenir totes les crisis de creixement "habidas y por haber", i va ser talment com ho descriu la tardibelle; bastant dur i les preses mooolt caòtiques.
Com ella, nosaltres també vam aconseguir deixar de banda els bibes i el Guillem va prendre pit fins gairebé als 2 anys.
Bon dia,
Si es bastant dur,
Tant aviat menja cada dos hores i mitja i com cada tres i la vegada que espaia mes penses ara es pendra mes bibe i no es així.
La vegada que pren menys pit també penso ara es pendra mes bibe i tampoc es així.
Sempre fem primer pit i despres bibe.
Tot plegat es desconcertant, ja no se si l'alimento bé perque no tenim cap rutina , es posa nerviosa per menjar, peró vull continuar fent pit.
No se si menjant abans de tres hores li donara mal de panxa, al dona-li llet artifil despres del pit?
tardibelle, jo em deixaria d'horaris; no miris el rellotge. El pit i el biberó són a demanda. Tant és quanta estona fa que ha pres pit i quanta estona s'hi ha estat. T'asseguro que és molt més relaxat. Perquè... i si deixes els biberons? És que per mi -i parlo per experiència- el més difícil és combinar ambdues coses.
Si li estàs donant biberó perquè es queda amb gana, li dones més pit, i així augmentes la producció i és més senzill.
Ànims!
Si li estàs donant biberó perquè es queda amb gana, li dones més pit, i així augmentes la producció i és més senzill.
Ànims!

- tardibelle

Nunus ja ho vaig intentar nomes amb el pit i enganxada a totes hores, la nena perdia pes i es feia un fart de plorar, i amb la pediatra vem decidir de donar suplement.
Amb la salut de la meva filla no hi vull jugar. Ja en vaig tenir prou amb una vegada de perdre pes la nena, que hi farem si no soc bona lechera.
Amb la salut de la meva filla no hi vull jugar. Ja en vaig tenir prou amb una vegada de perdre pes la nena, que hi farem si no soc bona lechera.
Coincideixo amb la Nunus. No miris el rellotge, i t'aconsellaria que veiessis una assessora de lactància amb experiència per esbrinar la raó del poc augment de pes, i posar-hi remei si és possible. Jo mai vaig poder relactar del tot, per varios motius, però sempre li vaig donar el màxim de pit possible i el mínim de llet artificial. Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |