SOS Producció llet + embaràs!!!
SOS Producció llet + embaràs!!!
Bones noies!!!
Tinc un nen d'un anyet que fins ara hem fet pit a demanda + alimentació complementaria, i les farinetes les feiem amb la meva llet també.
Però li hem volgut anar a buscar un germanet/a, amb la sort de que aquest cop hem fet diana de seguida!!!!
. Però el que desconeixia era que un cop et quedes prenyada, les hormones es tornes a posar en funcionament i la lien amb el pit. Per tant, no em puc treure per les papilles. La mamella ha dit prou!!! Tot i que ell, encara xuma i algo deu sortir perquè li regalima.
La qüestió es que hem començat a provar de fer les farinetes amb llet de fròmula, però li agafen fàstics i vomita. Primer ens pensàvem que havia agafat la passa de gastrointeritis, i vam anar a urg a l'Hospital, però desprès hem vist que eren les farinetes amb la llet artificial.
AAAAHHH!!!! Ara no se com fer-les, les fem amb aigua, però no li agraden tant.
Hem provat la marca Almidon i Nutriben. Algú en coneix alguna que sigui molt suau o semblant a la Let materna???
El xic té gairebé l'any però ni una dent!!! I clar, encara no li puc donar coses per mastegar.
Estic una mica saturada, perquè com que no es molt menjador...
Bé estic oberta a propostes
GRÀCIES BONIQUES!!!
Tinc un nen d'un anyet que fins ara hem fet pit a demanda + alimentació complementaria, i les farinetes les feiem amb la meva llet també.
Però li hem volgut anar a buscar un germanet/a, amb la sort de que aquest cop hem fet diana de seguida!!!!
. Però el que desconeixia era que un cop et quedes prenyada, les hormones es tornes a posar en funcionament i la lien amb el pit. Per tant, no em puc treure per les papilles. La mamella ha dit prou!!! Tot i que ell, encara xuma i algo deu sortir perquè li regalima. La qüestió es que hem començat a provar de fer les farinetes amb llet de fròmula, però li agafen fàstics i vomita. Primer ens pensàvem que havia agafat la passa de gastrointeritis, i vam anar a urg a l'Hospital, però desprès hem vist que eren les farinetes amb la llet artificial.
AAAAHHH!!!! Ara no se com fer-les, les fem amb aigua, però no li agraden tant.
Hem provat la marca Almidon i Nutriben. Algú en coneix alguna que sigui molt suau o semblant a la Let materna???
El xic té gairebé l'any però ni una dent!!! I clar, encara no li puc donar coses per mastegar.
Estic una mica saturada, perquè com que no es molt menjador...
Bé estic oberta a propostes
GRÀCIES BONIQUES!!!
Re: SOS Producció llet + embaràs!!!
No et puc orientar amb el tema de les farinetes... però si explicar-te una mica com funciona el tema de la lactància durant l'embaras.
En general, a la majoria de dones els hi baixa la producció de llet, hi ha algunes que de seguida ho noten i altres que triguen alguns mesos, però la teoria diu que entre la setmana 16 i 18 d'embaras la producció baixa significativament. Alguns bebes es desteten sols i altres segueixen... i es pugui arribar a fer tandem. De fet, crec que depen molt de la voluntat de la mare per continuar o no la lactància.
En general, a la majoria de dones els hi baixa la producció de llet, hi ha algunes que de seguida ho noten i altres que triguen alguns mesos, però la teoria diu que entre la setmana 16 i 18 d'embaras la producció baixa significativament. Alguns bebes es desteten sols i altres segueixen... i es pugui arribar a fer tandem. De fet, crec que depen molt de la voluntat de la mare per continuar o no la lactància.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Hola jo vaig ciontinuar la lactancia tot i q durant l'emnaraç també sortia poca llet epro en sortia i el nen tossut q tossut que volia mamar
aixi q encara q sortis pocv no la vam haver de tallar...$
Les farinetes en quin apat li dones? es sopar? li podires fr caldo amb semola o maravilla o fideus d'aquells tant fins... si es durant al dia li pots fer amb suc de taronja, hi ha nens que els agrada. Jo a partir de l'any vaig començar a donar-li llet de vaca pq ella l revés del teu no li agradaven les afrinetes amb la meva llet!!! jo li donava en un bibi després del sopar abansd e dormir per tant xungo de fer amb suc de taronja mare meva!!!
Enfi espero haver-te ajudat una micona
aixi q encara q sortis pocv no la vam haver de tallar...$Les farinetes en quin apat li dones? es sopar? li podires fr caldo amb semola o maravilla o fideus d'aquells tant fins... si es durant al dia li pots fer amb suc de taronja, hi ha nens que els agrada. Jo a partir de l'any vaig començar a donar-li llet de vaca pq ella l revés del teu no li agradaven les afrinetes amb la meva llet!!! jo li donava en un bibi després del sopar abansd e dormir per tant xungo de fer amb suc de taronja mare meva!!!
Enfi espero haver-te ajudat una micona

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
La meva nena té 10 mesos i encara fem pit, però les farinetes les hi preparo amb llet de civada o d'arròs i li encanta. Alguna vegada també li he preparat amb el caldo que m'ha sobrat de les verdures.
Amb un any li pots donar llet normal i corrent, ja no cal adaptada. Però ja no cal que aneu amb farinetes, molt millor pasta, pa, arròs... en resum, els vostres cereals!
I felicitats!!!
I felicitats!!!
el meu net tampo volia llet artificial, feia sopetas i com te un any el teu nen pot comença a menja altres coses.
El tema pit, si pots molt be i si el nen vol tb.
Aquesta part la ignoro del tandem
El tema pit, si pots molt be i si el nen vol tb.
Aquesta part la ignoro del tandem
Hola.
Habeure si et puc ajudar.
Si no te dents en aquesta edat li pots donar:
- Farinetes amb llet de Civada o Arròs, son molt completes (jo no et recomano llet de formula, que porta moltes coses i apart es d'origne animal, tenint en compte, els articles que surten sobre la llet d'origen animal relacionats amb el cáncer...).
- Sopes amb fideus fins, maravilla, o alguna altre pasta petitona.
- Cremes de verdures.
- Platets de pasta amb verduretes tot triturat (nose si menja carn o no, pero si menja carn li pots ficar una mica o seitan, tot triturat).
- Platets de llegums amb verduretes també tot ben trituradet.
El que et vui dir esque per menjar pot menjar de tot sempre i quan estigui ben triturat.
Jo he fet lactancia 3 anys i n ohe tingut cap problema, pero no he tingut un embaras mentres donava teta.
El pit li pots seguir donant fins que el teu petit vulgui, pero has de complementar la seva dieta amb verdures, fruites, arros, pasta, i si li doneu peix i carn pues tambén encara que no es necesari ja que les proteïnes es poden trobar en altres aliments.
Una abraçada, ah!!! i enhorabona per l'embaras!!
Habeure si et puc ajudar.
Si no te dents en aquesta edat li pots donar:
- Farinetes amb llet de Civada o Arròs, son molt completes (jo no et recomano llet de formula, que porta moltes coses i apart es d'origne animal, tenint en compte, els articles que surten sobre la llet d'origen animal relacionats amb el cáncer...).
- Sopes amb fideus fins, maravilla, o alguna altre pasta petitona.
- Cremes de verdures.
- Platets de pasta amb verduretes tot triturat (nose si menja carn o no, pero si menja carn li pots ficar una mica o seitan, tot triturat).
- Platets de llegums amb verduretes també tot ben trituradet.
El que et vui dir esque per menjar pot menjar de tot sempre i quan estigui ben triturat.
Jo he fet lactancia 3 anys i n ohe tingut cap problema, pero no he tingut un embaras mentres donava teta.
El pit li pots seguir donant fins que el teu petit vulgui, pero has de complementar la seva dieta amb verdures, fruites, arros, pasta, i si li doneu peix i carn pues tambén encara que no es necesari ja que les proteïnes es poden trobar en altres aliments.
Una abraçada, ah!!! i enhorabona per l'embaras!!
SOU MAQUÍSSIMES!!!!
Gràcies a totes!!! Suposo que amb tant canvi m'atabalo... I no vec tot el ventall de solucions!!!
Gràcies de tot cor!!!!
Gràcies a totes!!! Suposo que amb tant canvi m'atabalo... I no vec tot el ventall de solucions!!!
Gràcies de tot cor!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |