Aprofitar LM
Aprofitar LM
Hola
Si acabes de treure't llet. Però la menuda no s'acaba el bibe. El pots guardar o ja has de llençar el que ha sobrat...
La peque esta molt costipada i no mama gaire...
Si acabes de treure't llet. Però la menuda no s'acaba el bibe. El pots guardar o ja has de llençar el que ha sobrat...
La peque esta molt costipada i no mama gaire...
Re: Aprofitar LM
En teoria si la llet ha entrat en contacte amb la saliva del bebé, s'hauria de llençar, perquè encara que te l'acabis de treure, es fa malbé. Jo et recomano que li facis biberons més petits, et treguis el que et treguis, i si després en vol més, li poses més, així, la llet que no ha estat en contacte amb la saliva del bebé, la pots guardar dos dies a la nevera o congelar-la!
soleilua ha escrit:En teoria si la llet ha entrat en contacte amb la saliva del bebé, s'hauria de llençar, perquè encara que te l'acabis de treure, es fa malbé. Jo et recomano que li facis biberons més petits, et treguis el que et treguis, i si després en vol més, li poses més, així, la llet que no ha estat en contacte amb la saliva del bebé, la pots guardar dos dies a la nevera o congelar-la!
ok! doncs a llençar-la! i així faré... ara, com esta malaltona menja molt poc.
gràcies!
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
De totes maneres treu-te llet per no baixar la producció, després potser estarà uns dies demanant molt si ara està malaltona. Que no sigui res!!! :)
LA PUBILLA ha escrit:De totes maneres treu-te llet per no baixar la producció, després potser estarà uns dies demanant molt si ara està malaltona. Que no sigui res!!! :)
ok, si ho pensava fer, gràcies... ja que els pits m'exploten!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |