150 ml. de LM en dos minuts!
150 ml. de LM en dos minuts!
Hola a totes,
Ho he estat buscant per aquí però no ho he sabut trobar. Tinc dubtes sobre el temps que s'està la meva petita per acabar-se un bibe de LM. Té gairebé dos mesos i l'altre dia li vaig donar per primera vegada bibe amb la meva llet, i tot i que en un principi va costar el va acabar agafant. Però davant la meva sorpresa es va acabar els 150 ml. en menys de dos minuts!
Al anar tan ràpid no va tardar ni 3 segons en demanar-me teta.
Per tot plegat patia perquè li agafés mal de panxa o vomités. És normal que tardi tan poc? Quan us tarden els vostres? Creieu que hauria de canviar de bibe? Li dono el del tirallets, un de la marca Chicco
Ho he estat buscant per aquí però no ho he sabut trobar. Tinc dubtes sobre el temps que s'està la meva petita per acabar-se un bibe de LM. Té gairebé dos mesos i l'altre dia li vaig donar per primera vegada bibe amb la meva llet, i tot i que en un principi va costar el va acabar agafant. Però davant la meva sorpresa es va acabar els 150 ml. en menys de dos minuts!
Al anar tan ràpid no va tardar ni 3 segons en demanar-me teta.
Per tot plegat patia perquè li agafés mal de panxa o vomités. És normal que tardi tan poc? Quan us tarden els vostres? Creieu que hauria de canviar de bibe? Li dono el del tirallets, un de la marca Chicco
Re: 150 ml. de LM en dos minuts!
La veritat q mai m'he possat a mirar el q trigava el meu petit en beure el bibi però no se.. Entre bibi i bibi quanta estina passa? Potser has d fer-li més sovint no se..
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Jo tinc unes bessones de 3 mesos acabats de fer, i una d'elles, a la nit, també fa igual, es fot 150 en 2-3 minuts, un peaso rot i apa, a dormir un altre cop. L'altra és més tranquil.la. Va dir el pediatre que tenen "pics de creixement" i que per això mengen amb tan desfici.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Li dono bibe només per casos puntuals! La resta LM exclusiva i ens va molt bé. A més em feia gràcia que el pare provés l'experiència de donar-li de mamar.
Més que res em fa por que s'enuegui o vomiti menjant tan ràpid, per això preguntava si hi havia algun bibe que permetés que xuclessin més a poc a poc
Més que res em fa por que s'enuegui o vomiti menjant tan ràpid, per això preguntava si hi havia algun bibe que permetés que xuclessin més a poc a poc
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo a la meva li donava bibes de tan en tan i li donava amb el del dr. Brown, i se'l prenia molt bé, al seu ritme i després sense còlics ni glopades ni res, però un dia no el tenia net i li vaig donar amb un de la suavinex i es veu que rajava molt més i com que ella és una tragona xuclava igual de fort que amb l'altre i se'l va acabar en dos minuts. Jo fins que no va ser més gran el vaig guardar perquè quan li donava després no li sentava bé i feia moltes glopades.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |