DOLOR
DOLOR
HOLA
la setmana passada vaig estar uns dies a ca la sogra i una nit em va comencar a fer mal el mugro dret i crec que em va sortir com una llagueta o una duricia o que se jo.... despres d'una nit de molt dolor (em vaig treure la llet perque no podia aguantar que l'Amalia menges) em vaig posar crema i molt llet meva i se'm va passar.
He pensat que a l'estar en un altre entorn potser la meva posicio era molt dolenta (tenen un sofa molt esfonsat) o potser de la calor i de menjar mes sovint???
Ho sento pero em pensava que nomes tenies problemes amb els mugrons els primers dies
A algu li ha passat alguna cosa semblant o te alguna idea de la rao o de la solucio
gracies
la setmana passada vaig estar uns dies a ca la sogra i una nit em va comencar a fer mal el mugro dret i crec que em va sortir com una llagueta o una duricia o que se jo.... despres d'una nit de molt dolor (em vaig treure la llet perque no podia aguantar que l'Amalia menges) em vaig posar crema i molt llet meva i se'm va passar.
He pensat que a l'estar en un altre entorn potser la meva posicio era molt dolenta (tenen un sofa molt esfonsat) o potser de la calor i de menjar mes sovint???
Ho sento pero em pensava que nomes tenies problemes amb els mugrons els primers dies
A algu li ha passat alguna cosa semblant o te alguna idea de la rao o de la solucio
gracies

- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
De vegades surten perles de llet. És un punt blanc que es veu que fa un mal horrorós i que desapareix automàticament en el moment que desapareix la perla. Ho pot fer sense adonar-te perquè s'ha petat o petar-la tu. Jo he punxat alguna a la consulta. No sé si serà això o clivelles per mala posició. De vegades quan ens relaxem, la boca no la col·loquen bé i com que ja mamen amb molta força necessiten poc per a fer clivelles.
Una abraçada
http://donaimare.com
Una abraçada
http://donaimare.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Però ara ja t'ha passat?