conservar la llet
conservar la llet
Hola,
Amb el meu segon fill, sovint em veuré obligada a deixar el nadó amb algú a estonetes i vull que, si és necessari, li donin biberons de la meva llet.
Vull comprar-me uns quants biberons d'aquests que, a part de tetina, porten tap per conservar al congelador.
Em podeu aconsellar sobre quins us han funcionat millor?
Gràcies,
Mamajo.
Amb el meu segon fill, sovint em veuré obligada a deixar el nadó amb algú a estonetes i vull que, si és necessari, li donin biberons de la meva llet.
Vull comprar-me uns quants biberons d'aquests que, a part de tetina, porten tap per conservar al congelador.
Em podeu aconsellar sobre quins us han funcionat millor?
Gràcies,
Mamajo.
Re: conservar la llet
Jo feia servir els propis de l'extractor de llet que tinc (phillips-avent). Té dues posibilitats o propiament un biberó que s'acopla a l'extractor i reculls directament la llet allí i té tapa o tetina, segons el que necessitis. O uns pots avent que també fan les dues opcions. Els dos sistemes em van anar bé, però et recomano que intentis que sigui algo adaptable al teu extractor per no haver d'estar manipulant tant la llet d'un recipient a un altre.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Gràcies, Eternitat!
Sí, precisament l'extractor que usaré és de ma germana i és un Phillips Avent. Miraré d'aconseguir les ampolles d'aquesta marca.
Mamajo.
Sí, precisament l'extractor que usaré és de ma germana i és un Phillips Avent. Miraré d'aconseguir les ampolles d'aquesta marca.
Mamajo.
mamajo ha escrit:Gràcies, Eternitat!
Sí, precisament l'extractor que usaré és de ma germana i és un Phillips Avent. Miraré d'aconseguir les ampolles d'aquesta marca.![]()
Mamajo.
Els pots els venen en paquets de 10 a les parafarmacies i ja porten l'adaptador per l'extractor. No són massa cars. Sort!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |