preocupadíssima !!!

Tria el pit o el biberó.

achuchurru
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dv. juny 01, 2007 4:14 pm

preocupadíssima !!!

EntradaAutor: achuchurru » dg. ago. 12, 2007 10:18 pm

Hola a totes. Sóc força nova al Socpetit però llegeixo el foro molt sovint. El meu problema és que d'aquí a poc començo a treballar i la Mar no vol cap biberó. Plora com si la matessin i no xupa res. En moments que està més tranquila mossega la tetina del biberó però no xupa i treu molt poc. Com si jugués. He provat diferents tetines i amb llet meva i aigua i res.
A alguna de vosaltres li ha passat el mateix problema? Què puc fer? Em podeu donar algún consell?
Imatge
Indieta
Entrades: 13
Membre des de: dc. juny 06, 2007 6:59 am

EntradaAutor: Indieta » dl. ago. 13, 2007 10:29 am

Hola Achuchurru,

jo també llegeixo el forum des de fa molt temps tot i que no hi he escrit mai. Tinc una Martina de 4 mesos que aquest setembre començarà la guarderia, i ja m'estic omplint el congelador de llet que em trec amb l'extractor cada nit un cop ella ja és dormint.

Diuen que una manera de que les criatures acostumades a mamar prenguin un biberó és que no els el doni la pròpia mare, perquè si et veuen a tu només voldran teta...

Una altra cosa, per augmentar les possibilitats d'èxit, jo només li oferiria bibis de llet teva tal qual: sense aigua ni res. Així potser li serà més fàcil el canvi.

Bé, que tinguis sort!
Imatge
Imatge
lluneta
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. des. 03, 2006 10:16 am
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: lluneta » dl. ago. 13, 2007 2:36 pm

En Jan tampoc volia biberons, vaig comprar de totes les marques i diferents tipus de tetina.....
Vaig agafar-m'ho amb molta paciència, feia fàstigs, li donaven arcades.. bueno de tot.. però TRANQUILA que finalmeent l'agafarà!!!
És qüestió de temps!!
Imatge

Imatge
cocosong
:: pantera
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dl. ago. 13, 2007 9:57 pm

Hola!

L'Emma tampoc vol biberons i la veritat que em comença a preocupar per que d'aquí un mes tinc que anar a treballar també i no sé... Suposo que com dieu ja l'agafarà. De totes maneres com que ja tindrà 5 mesos estic mirant de provar-ho amb un got d'aquets antigoteig amb el pitorro tou o si no hi han una biberons culleres, els del medela que són carets i unas altres que he trobat i pot ser compraré per provar a la web de crianza natural. Prova-ho, pot ser li agrada més que la tetina. Crec que valen uns 7 eur. més o menys.
Daina
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dl. ago. 13, 2007 10:54 pm

Jo també tinc el mateix problema. He provat amb cullera, i va bebent però clar, la meitat li cau i es triga molta estona. És l'única manera de que mengi una mica quan no hi sóc. I el que em fa mñes por és que en la llar d'infants no tinguin molta paciència.
Anagaz, ja em diràs quina és aquesta tetina de got tova de la que parles ja que jo els dos gots que tins tenen el pitorro dur i s'ha de xuclar fort i l'Aina no en sap.
brisca
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dt. ago. 14, 2007 6:24 am

Bones,
La llevadora ens va dir que a vegades passa, que hi ha nens que els fan fàstic les tetines i que els biberons-cullera de la casa medela van molt bé
cocosong
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dt. ago. 14, 2007 9:54 am

mamajoe, em van dir que de la casa Avent tenen les tetines aquestes per els gots antigoteig. Si mires la web crec que surten. De totes maneres no crec que siguin tant toves com una tetina de bibe pero bueno... S'ha de provar.

La cullera amb la que li dones és normal o has provat els biberons-cullera? Les que són més econòmiques que les de la medela són les baby farlin.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 14, 2007 1:49 pm

donç jo no ho he probat. JA tinc els bibes però no li donaré fins el dia que m'en vagi a treballar. El seu pare serà l'encarregat!
i ella quan vegi que no hi ha res mes suposo que s'el prendrà...
ja us ho explicaré!
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dt. ago. 14, 2007 2:13 pm

l'Abril està acostumada als bibis, com que li vam haver de donar suplement, doncs no li fa res....... al contrari li costa molt d'agafar-se, perque ara li he donat alguna vegada de la meva llet i li costa al principi, però desprès s'agafa bè....... i el pit li continua a gradant i molt!!!!!
Imatge
Imatge
achuchurru

EntradaAutor: achuchurru » dt. ago. 14, 2007 11:27 pm

Ara mateix miro la pagina dels biberons cullera. No ho havia sentit mai. He provat aquests mossegador d'Avent i la Mar juga, no menja o millor dit no beu. En canvi amb la cullereta alguna cosa menja però com bé dius mamajoe en cau més que no el que empassa.
Vaig a buscar on venen aquests biberons cullera
Ei, gràcies a totes.
Imatge
tuki
Entrades: 412
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:16 pm

EntradaAutor: tuki » dc. ago. 15, 2007 8:37 am

Yo todavía no soy nada entendida en estos temas, pero por lo que he leido, puedes probar a que se lo de otra persona y que no te vea a ti, mientras estés tú delante seguro q no querrá, son más listos estos niños!!!!!!
Imatge
Imatge
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dj. ago. 16, 2007 9:28 am

Jo el que he vist és que depèn molt del tipus de tetina.. quan li he hagut de donar algun suplement (amb llet meva, si pot ser), els que li han anat millor són unes tetines de la marca jané que em va donar ma cunyada, que s'adapten bé als biberons que porta l'extractor de Medela que també em va deixar.

Opino també que si pot donar-li algú altre millor, perquè així si encara li pots anar donant pit a tu t'associarà amb el pit i als altres amb el biberó..

Ànims, segur que si té molta gana els primers dies s'enfadarà una mica però després s'hi agafarà bé... :ok:
Hem alletat 19 mesos!
achuchurru

BIBERÓ CULLERA

EntradaAutor: achuchurru » dc. ago. 22, 2007 9:59 pm

hE PROVAT EL BIBERÓ CULLERA I M'HA ANAT BÉ. UN D'UN SET DE BABY FARLIN. CAU UNA MICA DE LLET PERÒ BEU BÉ I SENSE PLORAR. AL CONTRARI, LI ENCANTA I MENTRE MENJA VA VOCALITZANT. ESTIC MÉS TRANQUILA! ALMENYS MENJA D'ALGUNA MANERA PER QUAN VAGI A TREBALLAR.
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::