vestimenta per alletar
vestimenta per alletar
Hola! No sabia ben bé on posar aquest post... espero que no estigui massa fora de lloc!
Podeu recomanar vestimenta per alletar?
Amb el primer fill no se com m'ho vaig fer però ara amb el segon trobo que tot és bastant incòmode i no acabo de trobar res que em faci el pes... també cal dir que he de perdre 10 quilos de l'embaràs i això em fa estar molt incòmoda en comparació amb la roba que porto quan estic al meu pes normal.
Gràcies!
Podeu recomanar vestimenta per alletar?
Amb el primer fill no se com m'ho vaig fer però ara amb el segon trobo que tot és bastant incòmode i no acabo de trobar res que em faci el pes... també cal dir que he de perdre 10 quilos de l'embaràs i això em fa estar molt incòmoda en comparació amb la roba que porto quan estic al meu pes normal.
Gràcies!
Re: vestimenta per alletar
Closca, jo faig servir samarretes del prenatal especials per lactancia! O be si em poso alguna altre samarreta de tires....sempre porto un "jerseiet" per posarme damunt lés espatlles i quan m'arremango no sem veigui l'esquena ;)
I jo personalment tambe vaig molt bé amb camisa, descordes botons i llestos
I jo personalment tambe vaig molt bé amb camisa, descordes botons i llestos
Jo tirava moltissim de camises o samarretes desbocades o amb botons...
Hi ha roba especial per alletar, pero em feia pal gastar-me els diners...
Enhorabona per la nova maternitat!!
Hi ha roba especial per alletar, pero em feia pal gastar-me els diners...
Enhorabona per la nova maternitat!!
Doncs per mi va ser un exit les samarretes de lactancia del H&M una blanca i una altre negre......baretes i conjunten amb tot.ahhhhh i
Felicitats mami!!!!!
Felicitats mami!!!!!
Jo també tiro bastant de les samarretes de l'H&M, i sinó, samarreta que tingui botons a la part de davant o joc de dues samarretes, tiro una cap amunt i l'altra cap avall i així no se'm veu res!

Hola,
jo vaig tirar de samarretes de tirants i de les samarretes de l'H&M, barates i molt més útils que les de tirants, sobretot per quan faci més fresqueta.
Felicitats per la maternitat!
jo vaig tirar de samarretes de tirants i de les samarretes de l'H&M, barates i molt més útils que les de tirants, sobretot per quan faci més fresqueta.
Felicitats per la maternitat!
Jo també feia servir 2 sammarretes, una amunt i l'altra avall, i de conya
Jo també vaig una amunt i una avall! Ara, les que van avall quan acabi la lactancia van a les escombraries per que se m'han donat molt. Però ja eren velletes així que no em sap greu, les acabo d'aprofitar i llestos. I m'ha anat de conya.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Moltes gràcies!
Miraré a l'HM a veure... la cosa és que visc a un poble al camp a Anglaterra i l'HM que tinc aprop no és gaire gran. Provaré tb això de les dues samarretes, ho havia fet amb jersey de coll alt i samarreta a sota a l'hivern però no hi havia pensar en dues samarretes a l'estiu!
Miraré a l'HM a veure... la cosa és que visc a un poble al camp a Anglaterra i l'HM que tinc aprop no és gaire gran. Provaré tb això de les dues samarretes, ho havia fet amb jersey de coll alt i samarreta a sota a l'hivern però no hi havia pensar en dues samarretes a l'estiu!
Jo recordo que al principi feia servir les samarretes especials per lactància, me'n vaig comprar un parell al Kiabi ben bé de preu. Si compres a Kiabi però, has de tenir en compte que el tallatge de la roba és gran i per tant millor que si utilitzes per exemple la talla 38, et demanis la 36.
Després, un cop ja estava més acostumada a donar el pit, ja feia servir roba normal, això sí, sostenidors de lactància sí, perquè sinó em sentia massa despullada!
Per cert! pensa que a Kiabi pots comprar online i ara fan rebaixes!
Després, un cop ja estava més acostumada a donar el pit, ja feia servir roba normal, això sí, sostenidors de lactància sí, perquè sinó em sentia massa despullada!
Per cert! pensa que a Kiabi pots comprar online i ara fan rebaixes!
Belisa ha escrit:Doncs per mi va ser un exit les samarretes de lactancia del H&M una blanca i una altre negre......baretes i conjunten amb tot.ahhhhh i
Felicitats mami!!!!!
Jo igual!!!!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
a mi les de h&m no son les q mes m'agraden, m'agraden mes les de arbol de amor, pel tipis d'obertura. arana l'estiu, pero, no calen samarretes especials, samarretes amb un bon escot o amb botons i tira milles, almenys aixi ho faig jo :-p
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Jo mai m'he comprat roba per alletar, samarreta amunt o vestit que porti botons i llestos! A l'hivern buscar llocs calentons i a l'estiu fresquets i ja està. Dec tenir poques manies. També hi ha l'opció d'anar amb un foulard per tapar-se una mica en cas que sigui "necessari". Ara estic en una etapa que és la nena la que em fa fer més striptease del que jo voldria, això ja costa més d'evitar-ho!
Noies jo això dels vestits també ho havia pensat però no acabo de trobar res i com que he de perdre un munt de kilos tampoc em vull gastar gaire calerons... Al final he mirat a l'H&M on linesde rebaixes i m'he comprat unes quantes samarretes per dur dobles i a córrer! Jo les d'alletament no les trobo gaire còmodes amb aquestes obertures tant estretes.
Gràcies per les recomanacions.... per cert no puc comprar al Kiabi pq no venen a Anglaterra... pel meu primer fill hi vaig comprar moltes coses, sobretot pijames per l'hivern i m'han donat molt bon resultat!
Gràcies per les recomanacions.... per cert no puc comprar al Kiabi pq no venen a Anglaterra... pel meu primer fill hi vaig comprar moltes coses, sobretot pijames per l'hivern i m'han donat molt bon resultat!
Hola! aquí trobareu roba xula i "made in spain" de lactància. A més, no és cara!
http://origenbebe.com/tienda/ca/49-roba-d-estiu
http://origenbebe.com/tienda/ca/49-roba-d-estiu
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
si no m'equivoco son del arbol de amor. van molt be, un prl gruixudes pel meu gust, pero porque el coto es maco. i sobretot l'obertura per sota, per mi, el mes practic!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Hola,
Doncs jo ara no em vesteixo de cap forma especial per alletar a l,estiu....samarreta amunt i ja està...enrotllo la samarreta a a part de dalt de l,obertura dels sostens i al posar-se la nena a mamar queda tot el pit tapadet i no es eu res
...això sí, em poso uns pantalons o faldes de cintura alta perquè no se,m vegin els mitxelins de la cintura
Doncs jo ara no em vesteixo de cap forma especial per alletar a l,estiu....samarreta amunt i ja està...enrotllo la samarreta a a part de dalt de l,obertura dels sostens i al posar-se la nena a mamar queda tot el pit tapadet i no es eu res
...això sí, em poso uns pantalons o faldes de cintura alta perquè no se,m vegin els mitxelins de la cintura

Hola,

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |