lactancia y tornar a la feina
lactancia y tornar a la feina
Hola! Tinc un petit dilema amb la lactancia ara que el petit esta apunt de cumplir un anyet. Fa cosa de dues setmanes que he tornat a la feina i ell porta una mica malament aixó de estar 6 o 7 hores sense la teta. El horari esta molt be perque el temps que estic fora (de 8 de la tarda a 2 de la matinada...) esta amb el pare y genial, el problema es a l'hora de dormir, sense la teta no aguanta molt... el que faig es treurem la llet i el pare li prepara una papilla (perque no vol bibe, ni got ni res.. nomes amb la papilla. La cosa es que no aconsefueixo treurem mes de 50ml i es queda curt... estic pensant en comprar llet de formula per las papillas i que es quedi satisfet a veure si així consegueix dormir una mica mes... pero em fa no se que per si em carrego la lactancia... que hem recomaneu vosaltres??
Mare de Lucas, y blogger http://yllegolucas.blogspot.com.es/
Re: lactancia y tornar a la feina
L'important es continuar succionant, ja sigui amb tirallets o amb el nen, si inclous la llet de formula perfecte perque es mes saciant pero es important q continuis amb l'extraccio de llet ja sigui mamant o artificalment.
Una opcio, penso i sense experiencia et dic pq de moment estic fent LME, q podries fer es donar la papilla amb llet de pot pero extreure't la llet i anant acumulant-la
al congelador, i aixi quan vagis tenint prou de la teva doncs li dones (fins q honestimulis be i tinguis mes
Produccio, aixi passaras de 50 a poder fer 10 x exemple)
A veure q et diuen mes noies ;)
Una opcio, penso i sense experiencia et dic pq de moment estic fent LME, q podries fer es donar la papilla amb llet de pot pero extreure't la llet i anant acumulant-la
al congelador, i aixi quan vagis tenint prou de la teva doncs li dones (fins q honestimulis be i tinguis mes
Produccio, aixi passaras de 50 a poder fer 10 x exemple)
A veure q et diuen mes noies ;)
Hola! En primer lloc, enhorabona per aquesta LM! Jo també vaig deixar la meva petitona sense pit durant 7 hores a partir dels 5 mesos i mig. Mentre estava amb ella feia LM a demanda. La producció em va baixar però només perquè es va regular, la prova és que encara fem teta. I, com tu, també era el pare el que la posava a dormir. El que fèiem era que es prengués el xupito de llet que em treia jo (uns 50, 100 en dies excepcionals) abans d'anar a dormir. Mentre jo no hi era, li donàvem algun làctic (iogurt o formatge fresc) i el menjar normal (a partir de l'any, ja moltes coses sense triturar).
Amb tot això el que et vull dir és que, si gairebé té un any, jo no agafaria llet de fórmula sinó que li donaria algun làctic i que mengés tot el que menjaria a banda del pit. I, quan estigui amb tu, ja compensarà les hores d'absència. També hi ha l'opció que, a partir de l'any, ja li donis llet de vaca. En el nostre cas, no ens agradava donar-n'hi just abans d'anar a dormir i vam començar a introduir-la als 18 mesos però mai a la nit.
Molta sort, decideixis el que decideixis!
Amb tot això el que et vull dir és que, si gairebé té un any, jo no agafaria llet de fórmula sinó que li donaria algun làctic i que mengés tot el que menjaria a banda del pit. I, quan estigui amb tu, ja compensarà les hores d'absència. També hi ha l'opció que, a partir de l'any, ja li donis llet de vaca. En el nostre cas, no ens agradava donar-n'hi just abans d'anar a dormir i vam començar a introduir-la als 18 mesos però mai a la nit.
Molta sort, decideixis el que decideixis!
Hola!
I si proveu de dornar-li un sopar més "normal"? Vull dir que a aquesta edat potser ja podria menjar alguna cosa més consistent: arròs, sopa, pa amb tomàquet, formatge fresc, llegums.... Iogurt de postres, per exemple...
I pel tema de carregar-te la lactància, són unes 6 hores, no? Si el teu petit dormís tota la nit "del tiron" serien més hores i no passaria res, no? A l'hora que arribaràs a casa si es desperta ja podrà fer tota la teta que vulgui!
Que vagi bé!
I si proveu de dornar-li un sopar més "normal"? Vull dir que a aquesta edat potser ja podria menjar alguna cosa més consistent: arròs, sopa, pa amb tomàquet, formatge fresc, llegums.... Iogurt de postres, per exemple...
I pel tema de carregar-te la lactància, són unes 6 hores, no? Si el teu petit dormís tota la nit "del tiron" serien més hores i no passaria res, no? A l'hora que arribaràs a casa si es desperta ja podrà fer tota la teta que vulgui!

Que vagi bé!
Moltes gracies per contestar!! En Lucas tampoc menja triturats i fa teta a demanda, no es de menjar molt pero mama moltisim, el problema es que ell es alergic a la proteina de la vaca. Hem fet la proba amb yogurts de soja pero no li agradan massa...
Quan jo arribo esta despert i deseguida s' agafa al pit i cau rodó al llit, el problena es que el pare a las 5 del mati ha d'anar a treballar i aqui es on esta el follon... per aixo creia que amb una papilla de llet adaptada a alergics pot ser el deixi ko fins que jo arribi, per no m'acaba d'agradar la idea encara que nomes sigui per aquest moment puntual.
Quan jo arribo esta despert i deseguida s' agafa al pit i cau rodó al llit, el problena es que el pare a las 5 del mati ha d'anar a treballar i aqui es on esta el follon... per aixo creia que amb una papilla de llet adaptada a alergics pot ser el deixi ko fins que jo arribi, per no m'acaba d'agradar la idea encara que nomes sigui per aquest moment puntual.
Mare de Lucas, y blogger http://yllegolucas.blogspot.com.es/
A part de la llet de soja hi ha moltes altres tipus de llet vegetal, sempre pots probar de fer la papilla amb alguna altre. I si no, ara també hi ha llet d'arròs, jo n'hi dono al meu petit que també es al·lergic a la PLV i els cereals amb llet hidrolitzada em deia que m'els menjes jo. Però amb un any jo no em gastaria dinera a la farmàcia i provaria altres llets vegetals. I per la lactancia jo no patiria, si fa teta sovint no passarà res per aquestes hores que no hi ets.
En Jan té 9 mesos i des dels 6 que jo treballo fa pit a la tarda i nit, i a la nit ja molt poc i de moment aguantem, crec que s'et regularà però mentres ell demani en seguiràs tenint.
En Jan té 9 mesos i des dels 6 que jo treballo fa pit a la tarda i nit, i a la nit ja molt poc i de moment aguantem, crec que s'et regularà però mentres ell demani en seguiràs tenint.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
hola mamasbd jo tb crec q no cal q et gastis els diners a la farmacia, pots provar amb un altres tipus de llet o amb algun altre sopar, i deixar-li el xupito de la teva llet per adormir-se, a veure si hi ha sort!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Segueix amb l'extracció!!! El meu error va ser comprar llet de fòrmula per preparar els cereals de la nit. La resta li dinava pit. Però si per menjar ja feia verdura, berenava fruiteta... El pit només el prenia pel matí i a la nit. Cada cop tenia menys llet i en un mes i mig el nen ha no volia teta! :( Tenia 11 mesos i m'hagyes agradat continuar. Pensa que amb mes extraccio mes produccio!!!
I si no, ara també hi ha llet d'arròs, jo n'hi dono al meu petit que també es al·lergic a la PLV i els cereals amb llet hidrolitzada em deia que m'els menjes jo. Però amb un any jo no em gastaria dinera a la farmàcia i provaria altres llets vegetals. I per la lactancia jo no patiria, si fa teta sovint no passarà res per aquestes hores que no hi ets.
ileatherjackets http://ileatherjackets.co.uk
braindumps www.braindump.in
brown bomber jacket brown bomber jacket
VCP5-DCV dumps VCP5-DCV dumps
braindumps www.braindump.in
brown bomber jacket brown bomber jacket
VCP5-DCV dumps VCP5-DCV dumps
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |