S'està destetant? i ara que li dono?

Tria el pit o el biberó.

elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

S'està destetant? i ara que li dono?

EntradaAutor: elimama » dc. ago. 07, 2013 10:49 pm

Hola marones,
Amb el meu nen hem fet LM exclusiva fins als 5 mesos, quan li vem introduir la fruita, i als 6 la verdura. No tenim problema amb això perque li ha agradat força la cullera, sobretot amb la verdura que li encanta. El problema es que no ha acceptat el biberó quan jo he tornat a treballar, ni amb llet meva, ni LA, ni amb cereals...mils de marques i tetines...hem probat de tot i amb el biberó nomès hi beu aigua.
Total, que estic veient que el seu interés pel pit va reduïnt-se a uns moments concrets: de nit (fem collit), quan vol adormir-se, per consolar-se...Però els àpats grans, com el dinar, s'està 4 -6 minuts en nomès un pit i de seguida el deixa i ja no es torna a agafar, es distreu...llavors apareixo amb la verdura i nomès veu el pot i s'emociona mentre obre una boca enooorme ( feia un moment que em rebutjava el pit com el que no te mes gana, però sense enfadar-se eh..., senzillament perd com l'interès) .
I ara també comença a pasar amb el sopar, de fet li he de oferir quan ja està mig adormit perque si està massa despert no el vol, riu, es distreu...

La meva pregunta es: si no vol biberó i acaba deixant el pit...com l'hauré d'alimentar al meu fill??
No us he dit que els cereals amb cullera els accepta (que no vol dir que li xiflin) però normalment en menja poca quantitat (no mes de 90ml amb 2 cullerades de cereals, lo qual es la quantitat per a un recent nascut tot just...i comparat-ho amb els 200 i pico que fa de verdura...tela).
Que podría probar?? segueixo insistint amb bibi o passo directament a la cullera? quan te son amb la cullera es un rotllo i es fa llaaaaarg...I també veig que despres de la verdura està satisfet a tope, cosa que no veig amb la resta d'àpats ni de "tetades" :ufs:

Gràcies marones per aguantar el rotllo!
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: S'està destetant? i ara que li dono?

EntradaAutor: annatp » dj. ago. 08, 2013 6:15 am

bon dia!!

em sento prou indentificada amb el que escrius..... La meva filla no ha volgut MAI un bibero, exactament tal i com descrius. Vam haver d'introduir la fruita al mati quan vauig començar a treballar i despres la verdura al migdia. Des de que arribo de treballar fem pit a demanda.....

Es cert que quan vam començar amb l'AC, tambe em va donar la sensacio que la cullera era molt mes guai i obria la boca que no vegis, al pit s'hi estava molt poca estona, es distreia, mirava, escoltava, ...vaig creure que començaria a reduir preses de pit, ja que prenia uns 250 de verdura i cereals a la nit amb cullera (un dia 1 cullerada, altres 4 i altres res de res.......)

el cas es que passats un mesos, crec que va ser una falsa alarma i ara amb 8 mesos i mig la tinc mes enganxada al pit que mai......
jo tambe m'he plantejat destetar pero em trobo com tu que no se que oferir-li a canvi......veient la situacio he decidit continuar amb el pit un temps mes fins que pougui menjar mes varietat i no "necessiti" llet.

amb aixo nomes et vull dir que potser ara creus que s'esta destetant pero es perque passa per una fase de descoberta i despres torna a la normalitat. Jo sempre he cregut en que els peques son molt savis i mengen el que necessiten, i si son 4 o 6 minuts doncs la mar de be. No soc cap experta amb el tema i em sap greu no ajudar-te pero m'ha sonat molt familiar el tema. Ah per cert, jo no he insistit mes amb el bibe. Sap perferctament què vol i què no vol.

seguire el post per veure consells :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dj. ago. 08, 2013 9:50 am

Just avui pensava en obrir un post igual, així que estaré atenta!!

En Jan tampoc ha volgut mai bibe, i amb 6 mesos vam començar amb cullera (fruita) quan vaig començar a treballar.
Ara te 9 mesosi fem:
esmorzar - fruita
dinar - verdura+carn
berenar - pi
sopar - cereals
i també fem pit per dormir i si es desperta a la nit, però entre hores tampoc no demana massa i el beranar va tal cual com expliqueu. Si estem a casa una mica millor però si no, es distreu, s'encanta,... i tampoc sé si es que no en vol més. El meu home em diu que li donem ja fruita per berenar, però jo em volia esperar al setembre (així, ara que som fora no m'he de preocupar per els berenars) i així també allargo una mica més el pit.

Com us van fer saber que no volien més pit?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. ago. 08, 2013 10:49 am

Em sembla recordar que hi ha una època, rn la que els petits son molt més conscients del mon que els envolta i per això es distreuen més al fer pit: es giren, volen seguir cotillejant el que passa, s'agafen a estonetes curtes,...

Això no vol dir que estiguin destetant (o no te per què voler-ho dir).

Mireu el blog de l'alba lactància per si trobeu informació reçativa a l'etapa dels 6 a 9 mesos
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::