Llocs "atipcs" per donar pit
Llocs "atipcs" per donar pit
Noies ahir vaig anar de boda i lo vaig donar el pit a la nena a l'esglesia jjjj es el meu top ten de llocs per dondar el pit
Parcs, bancs del carrer, centres comercials, bars, restaurants, al convite de la boda
Vosaltres on heu donat el pit??
Parcs, bancs del carrer, centres comercials, bars, restaurants, al convite de la boda
Vosaltres on heu donat el pit??
Re: Llocs "atipcs" per donar pit
No hi ha llocs atipics per mi diria jo, que el nen mami es una cosa natural. Suposo que les persones que van normalment a misa i alleten als seus fills no els deu semblar rar fer-ho alli no? La gent no s'ha d'amagar per donar el pit si no vol.
Mira, avui li donava el pit al Max mentre em provava ulleres noves :P. La dependenta em mira amb un somriure còmplice i em pregunta: - quin temps te? i jo li dic 20 mesos. I ella em respon, jo li vaig donar el pit a la meva nena 3 anys i mig. I li dic, ole tu!
Que bo flor!!!
A una entrega de diplomes. Me'l donaven a mi! Em vaig haver de desenganxar el nen per pujar a recollir-lo...
Ufff.. a tants llocs... no em tallo jo! Si el nen rondina, teta a la boca!!!
Li he donat: al registre, inscrivint-lo, al cotxe fent contorsionisme amb el nen a la cadireta, a la feina fent claustre, a una trobada d'scrapbook, al metro, a tot arreu!!!

Li he donat: al registre, inscrivint-lo, al cotxe fent contorsionisme amb el nen a la cadireta, a la feina fent claustre, a una trobada d'scrapbook, al metro, a tot arreu!!!
Fent la declaració de la renda!
[/code][/code][/code]
9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA

9 abril TE +
20 abril, 1 eco, SON 2!!!!
5 de maig, 2 eco, ja fan 2 cm.
30 de maig, 3 eco. Fan 5.8 i 6.2 cm!! Sembla NEN.
28 de juny, 4 eco. Fan 10 cm, continuan en "llitera", es mouen moltísim y semblan 2 NENES!!!
20 de juliol, morfológica. Son NENES, estan assegudes i ja fan 20 centímetres : )
25 de agost. Eco, tot bé!
FIONA i TURA
Jolin noies i jo flipant perque m'habia tret la teta a l'esglesia
Ehhh teta al cotxe amb la nena a la cadira et Farías foto no? Jjjj
Hauriem de fer un álbum de tetades jjj!
Ehhh teta al cotxe amb la nena a la cadira et Farías foto no? Jjjj
Hauriem de fer un álbum de tetades jjj!
Ui! Jo sóc com l'Artemis, tampoc em tallo I donó pit a qualsevol lloc sempre que me'l demana la meva filla. Pensó què és el + natural del món, bé què som famífers! El que no es natural són moltes de les coses organitzatives, horaris I necessitats que estableix la societat on vivim....
En un acte de nomenaments I L'adjudicació la vaig fer sense aixecat-me del lloc, a tots ala centres comercials, al parc, al restaurant, al metro, al tren... I també al cotxe en un embotellament Jo em vaig descordar I fent cortosionisme li vaig donar el pit mentre la nena era a la seva cadireta... Vam estar 30 min aturats...
Això si! També m'he escoltat comentaris de tot de la gent... Com... "ui si es molt gran Fins Quan li penses donat pit?" " quina vergonya aquesta venir a criar al parc"... I +.... Però Jo ni caso...
Jejeje si sería bona idea un álbum de tetades jejeje
En un acte de nomenaments I L'adjudicació la vaig fer sense aixecat-me del lloc, a tots ala centres comercials, al parc, al restaurant, al metro, al tren... I també al cotxe en un embotellament Jo em vaig descordar I fent cortosionisme li vaig donar el pit mentre la nena era a la seva cadireta... Vam estar 30 min aturats...
Això si! També m'he escoltat comentaris de tot de la gent... Com... "ui si es molt gran Fins Quan li penses donat pit?" " quina vergonya aquesta venir a criar al parc"... I +.... Però Jo ni caso...
Jejeje si sería bona idea un álbum de tetades jejeje
Al despatx del director de la meva sucursal bancària mentre m'obria una llibreta. De fet, crec que mitja ciutat a vist la meva popa en acció.
mdemare, jo a la caixa també, mentre tancava un compte corrent que pel que es veu és molt complicat perquè em vaig estar un muntde rato.
I a tot arreu en general. Carre, botigues, cases de gent, restaurants, un enterrament, reunions...
I a tot arreu en general. Carre, botigues, cases de gent, restaurants, un enterrament, reunions...
Aquesta és d'ahir: Al trenet turístic de l'Estartit jajaja. I va i se m'hi adorm 

A l'universitat!!! Entre examen i examen!! L'avia i el peTIt m'esperaven a fora! I entre un examen i l'altre lu donava el pit :)
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Al metro... estava insuportable pobret i ooooh mà de sant! on estigui el pit que es tregui la resta de coses 

jeje... jo n'he donat a mil llocs també, el més atípic... potser a l'ascensor de la Torre Eiffel
Avui mateix a la pelu, mentre em tallaven els cabells
Avui mateix a la pelu, mentre em tallaven els cabells

- Blanquerna
- :: cèrvol

- Entrades: 551
- Membre des de: dj. nov. 07, 2013 6:10 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Home tant com un lloc atípic.. Mes aviat us diré en una situació atípica. Mentre feia caca (jo, no el bebè)
Mentre em treien punts de la cesarea!!!
Encarregant un sofa!
Jo avui asseguda a un no sé com dir-ho, a la plaça Sant Jaume de bcn, hi han uns pilars petits de pedra al voltant del Palau de la Generalitat, doncs allà, de cara a la Generalitat. Jeje, sr. Artur Mas, un catalanet que mama sentiment nacionalista de ben petit! Jijiji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |