Llevallets... Manual o elèctric???

Tria el pit o el biberó.

migibotxan
:: cèrvol
Entrades: 581
Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm

Llevallets... Manual o elèctric???

EntradaAutor: migibotxan » dg. oct. 13, 2013 9:46 am

Hola!!!
Estic mirant per comprar un llevallets, ja q uns familiars em volen fer un regal. Havia pensat en dir q em comprin un llevallets, però no sé si elèctric o manual, pel q he vist la millor marca es Medela però crec q avent tb està força bé.

Quin em recomaneu per preu, fàcilitat d'us, neteja .... uffff quin embolic. Jo havia pensat un manual pq crec q ha de ser més pràcrtic doncs controles tu la força i no has d'anar amb cables o piles, però no sé q fer.

Moltes gràcies.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
retalls
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Llevallets... Manual o elèctric???

EntradaAutor: retalls » dg. oct. 13, 2013 9:55 am

jo et recomano elèctric i el swing de medela.
Jo vaig provar algun altre i a mi em feien mal... aquest no.
A veure que et diuen
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dg. oct. 13, 2013 10:05 am

També em decantaria per un elèctric. Jo he utilitzat el medela swing i perfecte!!!!
migibotxan

EntradaAutor: migibotxan » dg. oct. 13, 2013 11:31 am

Es q just ahir li preguntava a unes amigues i em deien q millor el manual pq l'elèctric si no tens molta llet no va gaire bé. Però he estat buscant opinions per internet i tothom diu q millor l'elèctric medela, uuufffffffffff quin embolic.

Quan dieu q el manual fa mal, a que us referiu?? no fa més mal l'elèctric o té diferents intensitats???
TXELL 17/10/13
Nubuis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 756
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 9:48 am

EntradaAutor: Nubuis » dg. oct. 13, 2013 1:30 pm

Jo he provat l'elèctric de Medela, i va molt rebé!! en pots contrlar la intensitat, i és molt pràctic!

En vaig provar un de manual, i quin horror! Sens dubte, millor elèctric! ah, i no fa gens d mal!!
Nusol
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Nusol » dg. oct. 13, 2013 4:59 pm

Jo també et recomano el medela swing elèctric. No n'he provat cap altre, peró aquest em va molt bé i no fa gens de mal.
Imatge Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dg. oct. 13, 2013 8:08 pm

jo he n'he provat un parell d'elèctrics i el que millor m'ha anat és el medela swing, tot i que no et pensis que m'anés gaire bé. Un dia em vaig treure llet al costat 'una amiga que ho feia amb un de manual i vsig flipar amb quant treia... però dospito que no és cosa del llevallets sino que va a persones....
rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dg. oct. 13, 2013 8:55 pm

Una altra que et recomana el swing de Medela.
Vaig tenir el manual d'Avene i a mi no em va anar bé. El swing de medela molt bé!
Ah, i no fan mal, eh. Extreure's llet no fa mal.
Bona tria!
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dg. oct. 13, 2013 10:25 pm

Jo vaig utilitzar el d'Avent (fa 3 anys que m'el vaig comprar) i anava molt bé perquè tan podies fer-lo servir amb manual, com amb elèctric, i el que tenia de bo quan el feies servir elèctric és que ho feia al ritme i intensitat que tu li deies (primer feies unes "manxades" manualment i ell ho memoritzava i continuava amb aquell rimte, que a més podies canviar en qualsevol moment, clar!). El podies utilitzar endollat o amb piles, i hi acoplaves uns potets de plàstic que després posaves "tal qual" a la nevera, tapats amb el seu tap a rosa, i perfecte! Aquests potets després els vaig utilitzar per les papilles o per emportar-me fruita per berenar, de més gran... No sé com són els altres, però aquest sí que era una mica pal per rentar-lo, perquè tenia unes quantes peces (una part de plàstic rígid amb parts poc accessibles per netejar o per eixugar sobretot, que és la que et posaves al pit, una peça de silicona que feia com "massatge" a l'areola per intentar "imitar" la feina que fa el bebè , una peça més petita de silicona que era com una vàlvula, i després el propi potet on hi posis la llet).

De medela, no puc parlar-ne perquè l'únic que vaig provar era un elèctric molt antic (ara tindria uns 6 o 7 anys!) i em va anar fatal perquè feia molt soroll i tot i que tenia intensitats diferents, a la més baixa a mi em feia mal perquè m'estirava massa el mugró, però ja et dic que tot això segur que no té res a veure amb els medela que puguin fer ara.

Ah, i per mi millor elèctric perquè suposo que amb els manuals al final t'acabes cansant (si et treus la llet molt ràpid potser no, però jo de vegades m'hi estava mitja hora o més... i amb l'elèctric mentrestant anava fent altres coses amb l'ordinador per exemple...).

Espero haver-te ajudat!
migibotxan

EntradaAutor: migibotxan » dl. oct. 14, 2013 6:44 am

Gràcies a totes per les vostres opinions. Veig k l'elèctric agrada més k el manual, i k tothom està encantat amb el medela o com a segona opció avent.
TXELL 17/10/13
ginko biloba
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dl. oct. 14, 2013 9:05 am

soclamarga ha escrit:Jo vaig utilitzar el d'Avent (fa 3 anys que m'el vaig comprar) i anava molt bé perquè tan podies fer-lo servir amb manual, com amb elèctric, i el que tenia de bo quan el feies servir elèctric és que ho feia al ritme i intensitat que tu li deies (primer feies unes "manxades" manualment i ell ho memoritzava i continuava amb aquell rimte, que a més podies canviar en qualsevol moment, clar!). El podies utilitzar endollat o amb piles, i hi acoplaves uns potets de plàstic que després posaves "tal qual" a la nevera, tapats amb el seu tap a rosa, i perfecte! Aquests potets després els vaig utilitzar per les papilles o per emportar-me fruita per berenar, de més gran... No sé com són els altres, però aquest sí que era una mica pal per rentar-lo, perquè tenia unes quantes peces (una part de plàstic rígid amb parts poc accessibles per netejar o per eixugar sobretot, que és la que et posaves al pit, una peça de silicona que feia com "massatge" a l'areola per intentar "imitar" la feina que fa el bebè , una peça més petita de silicona que era com una vàlvula, i després el propi potet on hi posis la llet).

De medela, no puc parlar-ne perquè l'únic que vaig provar era un elèctric molt antic (ara tindria uns 6 o 7 anys!) i em va anar fatal perquè feia molt soroll i tot i que tenia intensitats diferents, a la més baixa a mi em feia mal perquè m'estirava massa el mugró, però ja et dic que tot això segur que no té res a veure amb els medela que puguin fer ara.

Ah, i per mi millor elèctric perquè suposo que amb els manuals al final t'acabes cansant (si et treus la llet molt ràpid potser no, però jo de vegades m'hi estava mitja hora o més... i amb l'elèctric mentrestant anava fent altres coses amb l'ordinador per exemple...).

Espero haver-te ajudat!

Jo, tinc la mateixa experiència i impressio que Soclamarga. He tingut el llevallets de la marca Avent amb els meus dos fills, i molt bé. El Medela no l'he provat, però sempre n'he sentit a parlar molt bé, també. Això si, elèctric. Segur. Pots fer altres coses (no gaire, no ens pasem!): llegir, donar l'altre pit al nadò, canviar el programa de la telè, parlar per telf... je, je...
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dl. oct. 14, 2013 12:22 pm

Jo he et servir el.swing de la medela i el manual de la marca chico i treia molt més amb el manual. Amb l'elèctric només treia en certea hores. No em va fer mal cap dels dos perô el manual es va trencar molt ràpid.
brioix
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:34 am

EntradaAutor: brioix » dl. oct. 14, 2013 1:36 pm

Jo em vaig comprar el mini electric de medela i m'ha anat fantàstic. El vaig fer servir per el meu primer fill, després els hi vaig deixar a dues amigues i ara amb la petita l'he tornat a fer servir. Un resultat extra! Te'l recomano, és petit i es pot endollar o pot anar amb piles. L'únic inconvenient és que fa una mica de soroll.
Salut!
migibotxan

EntradaAutor: migibotxan » dl. oct. 14, 2013 6:20 pm

Tothom recomaneu el Medela elèctric, pq hi ha tanta diferència amb les altres marques???
TXELL 17/10/13
Elma
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dl. oct. 14, 2013 7:59 pm

Jo he fet servir el Medela manual i molt be. M'anava genial x la feina pq no havia d'anar amb cables amunt j avall.
I de llet...segur que en tens, una altra cosa és quanta et surt, jo em podia treure 150 d'un pit...i nomes 50 de l'altre. Està clar que el nen és molt més expert en l'art de succionar, jejeje
ImatgeImatge

Imatge
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dl. nov. 18, 2013 8:41 am

Jo he provat elèctric de Medela i manual d'Avent. Amb el de Medela no cal fer res, te'l poses i va sortint. Molt portable perquè també pot anar amb piles. Però en comparació amb el ritme de succió de la nena, és moooolt lent. Pots graduar intensitat però no velocitat i m'arriba a desesperar. Així i tot, és recomanable.

El manual d'Avent potser cansa més però si tens un bon raig de llet pots treure molta quantitat en poc temps i més o menys la intensitat la pots marcar tu (no igual que el de Medela, però quasi). I és molt més compacte perquè no porta la bateria. Seria qüestió del que vulguis gastar, principalment. I després jo penso que per portar-lo a la feina igual m'agafaria el manual perquè vas més ràpid i no ocupa.

Ho sento si ara t'he embolicat més!!!

Ah! Suposo que el manual de Medela seria una tercera opció bona també, com et comenten.
ELE
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dl. gen. 20, 2014 2:50 pm

Medela swjng electric...val la pena la inversió! Ja veuras...
tristantao
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

EntradaAutor: tristantao » dl. gen. 20, 2014 7:51 pm

Elèctric!!
Socatchick
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am

EntradaAutor: Socatchick » dc. gen. 22, 2014 5:38 pm

Jo tenia pensat comprar el Phillips Avent però la noia del lloc on vam fer la llista em va dir que era molt més fàcil trobar recanvis de la marca medela que phillips... així que vam agafar el medela.

El què si que tenia clar era que el volia elèctric ja que algunes noies que conec han provat els manuals i no els va tant bé com l'elèctric. Suposo que deu anar a persones una miqueta com tot...
En busca de la felicitat complerta!! :D

Imatge

30 Agost -- Avui hem sabut que existeixes!!
9 Desembre -- Ets una nena!!! Et direm ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge :)

Imatge

Un altre membre a la família!!
Imatge
rateta2013
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm

EntradaAutor: rateta2013 » dj. gen. 30, 2014 11:20 am

Jo tenia el MEDELA elèctric i anava bé, però amb el temps vaig descobrir que avançava més treient-me-la a mà.
Eduard 2005
Arnau 2014

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::