grups lactancia al barri de gracia de bcn
grups lactancia al barri de gracia de bcn
holaaaaaaa
algu coneix grups de lactancia pel barri de gracia??he mirat web alba lactancia xo no nhi ha cap per gracia
i sino de lactancia coneixeu grups de mares k es reuneixin tb x gracia¿¿¿
algu coneix grups de lactancia pel barri de gracia??he mirat web alba lactancia xo no nhi ha cap per gracia
i sino de lactancia coneixeu grups de mares k es reuneixin tb x gracia¿¿¿
Re: grups lactancia al barri de gracia de bcn
Hola!
Diria que a la Mama Vaca fan grup de lactancia ( esta al carrer Rambla de Prat). Jo vaig al meu CAP (Pare Claret), potser al teu CAP també hi facin grups.
També hi han a vegades al Hotel Encants, carrer Providencia pero no recordo com es diu el grup...
Diria que a la Mama Vaca fan grup de lactancia ( esta al carrer Rambla de Prat). Jo vaig al meu CAP (Pare Claret), potser al teu CAP també hi facin grups.
També hi han a vegades al Hotel Encants, carrer Providencia pero no recordo com es diu el grup...
Hola!
Mira a la web de la lliga de la llet, a veure si et queda a prop:
http://www.lalligadelallet.com/?page_id=66
Mira a la web de la lliga de la llet, a veure si et queda a prop:
http://www.lalligadelallet.com/?page_id=66
siiii aquest es meu CAP ja l'havia vist, pero jo voldria algo x cada setmana
Al cap el grup es cada setmana. Aquest dijous obren un de 11 a 13, jo m'he apuntat ahir. Truca si vols, crec que et pots apuntar per tlf
pero tu et refereixes al teu ambulatori de pare claret o al cap k dic jo¿?¿¿ el meu esta a travessera de dalt i el k he vist fan grups mensuals i ja tenen temes predefinits de cada sessio
Aaah, jo deia al meu CAP que fan cada setmana. Pensava pel teu missatge anterior que anaves al mateix CAP
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |