Calcular llet
Calcular llet
Bona tarda, algú sap com es calcula els mililítres de llet q ha de beure un bebé?
Es q penso q ara quan empeçaré a treballar seré bastantes hores de fòra de casa i m'agradaria saber quan necessita la meva baby ja q em vull anar fent banc de llet.
Si ara fa cinc kilos per exemple, crec q son uns 30 ml de llet per cada kilo. En aquest cas serien uns 150 ml per toma ... però quantes tomes? ... és a dir per cinc kilos quin seria el total de ml a prendre en 24 hores? Ho sap algú? Gràcies!!!
Es q penso q ara quan empeçaré a treballar seré bastantes hores de fòra de casa i m'agradaria saber quan necessita la meva baby ja q em vull anar fent banc de llet.
Si ara fa cinc kilos per exemple, crec q son uns 30 ml de llet per cada kilo. En aquest cas serien uns 150 ml per toma ... però quantes tomes? ... és a dir per cinc kilos quin seria el total de ml a prendre en 24 hores? Ho sap algú? Gràcies!!!
Re: Calcular llet
Crec q cada nen és un món...
Jo li dono el pit allà a les 7h i no torno fins a les 14h. Li deixo uns 250ml, i es beu entre 200ml i 250ml. Quan arribo ha begut a la 1h i no està mort de gana... Te 6 mesos i deu pesar uns 8 kg.
Jo aniria fent banc de llet i la primera setmana ja ho aniràs veient...
Ànims amb la tornada a la feina...
Jo li dono el pit allà a les 7h i no torno fins a les 14h. Li deixo uns 250ml, i es beu entre 200ml i 250ml. Quan arribo ha begut a la 1h i no està mort de gana... Te 6 mesos i deu pesar uns 8 kg.
Jo aniria fent banc de llet i la primera setmana ja ho aniràs veient...
Ànims amb la tornada a la feina...
Hola Blan13
Aixó que ho preguntes...no ho sap ningú, i menys si fa pit. Pots trobar les calories recomanades peró serà la nena la que et marcarà la gana que te, i quant vol prendre a cada toma. Jo tb tenia aquests dubtes quan vaig començar a treballar i el que feia era congelar llet en diferents quantitats: 120, 150, 100, 60, 30... I anavem fent fins que vam veure mes o menys quant prenia. L'àvia li preparava un de 120, si es quedava amb gana li preparava un de 30 i el següent de 150ml. I llavors podia passar de tot o 180ml. Va estirar les tomes cada tres hores, i a punt de fer els sis mesos li vam començar a afegir una cullerada de cereals a mig matí pq les reserves del congelador s'havien acabat i no tenia prou temps a la feina x treure'm tota la llet (es prenia 3biberons de 150ml). No t'angoixis amb fòrmules pq no saps com reaccionarà la nena quan marxis a treballar, igual t'espera i no pren res, o menys del que diu la teoria (k segur està calculada en nens que prenen biberò) o més del que penses, ellà t'ho farà saber.
Una abrqçada ben forta!
Aixó que ho preguntes...no ho sap ningú, i menys si fa pit. Pots trobar les calories recomanades peró serà la nena la que et marcarà la gana que te, i quant vol prendre a cada toma. Jo tb tenia aquests dubtes quan vaig començar a treballar i el que feia era congelar llet en diferents quantitats: 120, 150, 100, 60, 30... I anavem fent fins que vam veure mes o menys quant prenia. L'àvia li preparava un de 120, si es quedava amb gana li preparava un de 30 i el següent de 150ml. I llavors podia passar de tot o 180ml. Va estirar les tomes cada tres hores, i a punt de fer els sis mesos li vam començar a afegir una cullerada de cereals a mig matí pq les reserves del congelador s'havien acabat i no tenia prou temps a la feina x treure'm tota la llet (es prenia 3biberons de 150ml). No t'angoixis amb fòrmules pq no saps com reaccionarà la nena quan marxis a treballar, igual t'espera i no pren res, o menys del que diu la teoria (k segur està calculada en nens que prenen biberò) o més del que penses, ellà t'ho farà saber.
Una abrqçada ben forta!
Es impossible saber que menjara el teu bebe quan no hi siguis.
Si vola fer un banc de llet congela em bosses de 50ml i 100ml i que li donin segons necessiti. Fes-ho pero en quantitats petites perque no es perdi molta llet si no em vol mes....
Mica en mica veuras quan demana.
Jo ho vaig començar a fer i al final res perque no va voler bibero.
Si vola fer un banc de llet congela em bosses de 50ml i 100ml i que li donin segons necessiti. Fes-ho pero en quantitats petites perque no es perdi molta llet si no em vol mes....
Mica en mica veuras quan demana.
Jo ho vaig començar a fer i al final res perque no va voler bibero.
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Amb 7 setmanes la meva petita em van haver d'operar i vaig extreure'm llet per a que mentres estigues a quiròfan... Abans d'entrar a operar va fer teta i li van donar un bibi de 75ml... I quan em van deixar a l'habitació, 3 hores més tard estava fent un bibi de 150, es va quedar amb moooolta gana i va fer pit després. I pesava 5 kilos més o menys.
Jo crec que és anar provant...
Jo crec que és anar provant...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |