No vol el bibero!
No vol el bibero!
Hola noies, us volia exposar el meu tema a veure si em podeu ajudar... Tinc un nado de 8 mesos q sempre ha fet pit i perfecte sense cap mena d problema. Ara ja menja molt be ab cullera la fruita i verdura, i li encanten els iogurts,. La cosa està en que ara fa uns dies estic intentant que mengi cereals i res, només els ha volgut provar ab llet meva i ab la de formula ni obra la boca. I estic lluitant xq accepti el bibero i res de res, no el vol ni ab llet meva! Va estar uns dies q bebia aigua ab Bibi molt be, i ara ni això. He provat moltes llets, tetines,i res i res... Xo es q a la nit em desperta x gana i jo voldria Bibi d cereals xq s,atipes. Creieu q si no el vol ara, no el voldrà mai?? Jo volia deixar el pit cap a l,any.. Tothom em diu q paciència q ja l,acabarà agafant... Xo no ho veig gens clar... Algun consell??? Gràcies!!! No se pas q fer ;(
Re: No vol el bibero!
Hola silvia23, no et vull desanimar pero jo no ho vaig aconseguir mai!!! La meva filla va passar del pit a la cullera i fins ara que ja te 20 mesos. Mai s ha pres un biberó... i de veritat que ho vaig provar tot (llets, biberons...). Al final va guanyar ella, i la llet la prenia amb gotet infantil, els de la tapa amb foradets.
Mar75, ostres... Però quan va beure llet mina edat tenia? Xq a ell no li agrada gens cap llet i penso q q farà quan no begut la meva? Tampoc voldrà cap altre ni ab got?
El meu segon fill va prendre biberons des de que vaig començar a treballar (tenia 5 mesos). Li donaven mentres jo treballava i quan estava amb mi li donava pit. Un bon dia, cap als 8 mesos, va decidir que no volia més biberons, de cop és com si li fes fàstig la tetina, o la llet o no ho sé. Com que ja prenia iogurts i encara molt de pit, doncs no vam insistir i no ha pres biberons. L'aigua, des de que vam començar a oferir-n'hi li donàvem amb got (un got normal i corrent però de plàstic)
Ara té 13 mesos i beu amb got perfectament. Li posem poc ple, això sí, però se l'agafa i no li cau ni una gota. També sap beure amb canya.
El got normal, el got adaptat, la canyeta... són alternatives al biberó. De fet, jo ho trobo una avantatge que no vulgui biberó, una cosa menys a retirar quan sigui més grandet i menys trastos a netejar per la cuina.
Ara té 13 mesos i beu amb got perfectament. Li posem poc ple, això sí, però se l'agafa i no li cau ni una gota. També sap beure amb canya.
El got normal, el got adaptat, la canyeta... són alternatives al biberó. De fet, jo ho trobo una avantatge que no vulgui biberó, una cosa menys a retirar quan sigui més grandet i menys trastos a netejar per la cuina.
Gràcies noies!! I una pregunta... Quan no volen el bibero i cap llet d formula els hi agrada, quan es des lleter ells sols, mina llet beuen?? Xq jo no se q farà ell, xo si als 10 mesos o porti no volgués pit, entenc q a la seva edat la llet es fundamental,n?
Com us ho feu quan no vol biberó i ja no vol pit? El meu té 9 mesos i el resopó d pit i el pit dsprés d dinar fa dos dies q ja no el vol. Mai ha volgut biberó. Fa cullera. I d llet només veu la barrejada amb cereals al matí (q no s.akba) i la d la nit amb cereals. La llet amb pols sola no li agrada.
hola! el post és de fa dies però l'he vist ara
us explico la meva experiència. la meva filla gran (ara té 3 anys i mig) MAI va voler cap biberó. els vaig provar tots, en tinc a casa per donar i per vendre (tots nous esclar) i va fer pit fins els 20 mesos. ALs 5 mesos, quan jo em vaig posar a treballar la meva sogra li donava llet de pot amb cereals amb cullera, amb paciència i poc espès; al cap d'uns mesos (no recordo quan) tb feia un bol de cereals al vespre (amb cullera), i abans d'anar a dormir pit. els cereals sempre els ha près amb cullera, i l'aigua amb got de plàstic o amb canya i no hem tingut mai cap problema. de fet, ara amb la filla petita (4 mesos i mig) quan jo em posi a treballar tb li donarem els cereals amb cullera, no crec que provem biberó perquè mentre faci pit i vulgui la cullera no ens cal el biberó.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |