tinc una pregunta...
tinc una pregunta...
Noies, una consulta... Hi ha algú que li doni biberó des de ben petit??? És normal que amb un mes i una setmana el Marçal es quedi curt amb un biberó de 120 i ja me'ls demani de 150??? No és massa això???
Hola Mercè,
Diria que si que és normal, la meva nena també es va quedar deseguida amb gana amb 120 i durant unes setmanes aumentavem sovint de dòsis.
El criteri del meu pediatra és augmentar la dòsis en el moment que la criatura escurçe el temps entre toma i toma (menys de 3 hores) i s'acabe totes les tomes.
Diria que si que és normal, la meva nena també es va quedar deseguida amb gana amb 120 i durant unes setmanes aumentavem sovint de dòsis.
El criteri del meu pediatra és augmentar la dòsis en el moment que la criatura escurçe el temps entre toma i toma (menys de 3 hores) i s'acabe totes les tomes.
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
..
-
VisitantVi
en lluc pren bibis des dels 15 dies més o menys de nascut..
a mi la pediatre em va dir que el bibi tb és a demanda...
en lluc encara se'ls pren de 150-180, depen del dia i de les tomes, pe`ro no segueix cap criteri.
pot estar dos dies fent cada poc bibis de 120 i al tercer no acabar-se'ls, i al quart fer-los de 150-180 ...és una mica anàrquic akest fill meu!
tb crec que tenen pujades bèsties de creixement.
t'explico: el mes que de sobte menja més la majoria de dies, doncs akell més coincideix amb una mega estirada! amb un mes el tiu es va estirar 4 cm!
llavors un altre mes no menjava gaire i coincidia que tampoc va variar gaire de talla...jo crec que mengen segons desgast de creixement, pk fins que no caminen doncs akest es el seu major requeriment d'energia!
i tb depen del nen, del seu metabolisme, etc...
no et preocupis, els nens mengen sempre segons necessiten, tu ofereix-li: que en vol més, més.
que no, pos no.
un ptonas!!!!!!!!
a mi la pediatre em va dir que el bibi tb és a demanda...
en lluc encara se'ls pren de 150-180, depen del dia i de les tomes, pe`ro no segueix cap criteri.
pot estar dos dies fent cada poc bibis de 120 i al tercer no acabar-se'ls, i al quart fer-los de 150-180 ...és una mica anàrquic akest fill meu!
tb crec que tenen pujades bèsties de creixement.
t'explico: el mes que de sobte menja més la majoria de dies, doncs akell més coincideix amb una mega estirada! amb un mes el tiu es va estirar 4 cm!
llavors un altre mes no menjava gaire i coincidia que tampoc va variar gaire de talla...jo crec que mengen segons desgast de creixement, pk fins que no caminen doncs akest es el seu major requeriment d'energia!
i tb depen del nen, del seu metabolisme, etc...
no et preocupis, els nens mengen sempre segons necessiten, tu ofereix-li: que en vol més, més.
que no, pos no.
un ptonas!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |