Ajuda, sisplau!!

Tria el pit o el biberó.

tristantao
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Ajuda, sisplau!!

EntradaAutor: tristantao » dj. gen. 09, 2014 3:30 pm

Hola,
M'acaben de diagnosticar bronconeumònia i el metge q m' ha visitat m' ha enviat 4gr de augmentine cada 12 hores, estic donant el pit a la meva nena de 14 mesos. Ara el metge m'ha tornat a trucar i m' ha dit q m'apropi a un hospital per fer-me placa i q a lo millor,.lo millor seria suspende la lactància.
Estic molt espantada!!! 4 grams es massa per a la meva nena?? Ja sé q l'amoxicilina no interfereix a la lactància , però són 4 grams.
Gràcies!
Gran-Quima
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm

Re: Ajuda, sisplau!!

EntradaAutor: Gran-Quima » dj. gen. 09, 2014 4:10 pm

ostras!!!!!acabo de mirar la web de http://www.e-lactancia.org/
que segur q ja coneixes....tenen anotada la formula per sapiguer si els gram son adients o no.....tot i aixi jo els hi enviaria un correu electronic amb el teu pes i el pes de la criatura mes els gram d.antibiotic.Recuperat molt i anims!!!!
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 09, 2014 7:10 pm

L'amoxicilina és risc 0. De fet és l'antibiótic que es dóna sovint per les mastitis, i també el que es dóna als infants en bronquitis, otitis (i sovint sense motiu).
No pateixis i milloris

I per si et diuen algo, les radiografies són totalment compatibles amb la lactància, li pots donar el pit un segon després d'haver-te-la fet :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. gen. 09, 2014 8:17 pm

Amb 14 mesos que té no t'amoïnis, no li passarà res. Perd més no mamant que el que li pot perjudicar l'antibiòtic.
ImatgeImatge
Imatge
helljedi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 11:36 am

EntradaAutor: helljedi » dj. gen. 09, 2014 9:27 pm

Hola,

jo vaig llegir que l'aumentine no era compatible, però quan vaig anar a la revisió dels 15 mesos, la pediatra em va dir que si que ho era. Tanmateix, jo en prenia poc i ja vaig provar amb amoxicilina (que sí que ho és) i no millorava. El meu consell és que truquis al teu/teva pediatre o a l'infermera del cap i t'assessoris demà mateix sens falta. No li passarà res per una nit, això segur, però 4gr són molts i seran varios dies, i tu t'has de tractar la bronconeumonia, que és un tema seriós.

Ànims i a millorar-se. La sort relativa és que la nena té 14 mesos, així que ja no té tanta necessitat de llet per alimentar-se, ja deu menjar més o menys de tot, i la llet ja no hauria de ser lo que més menja.
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. gen. 10, 2014 10:28 am

helljedi, l'augmentine és risc 0 també
http://www.e-lactancia.org/buscar?q=Augmentine

Per desgràcia, sovint consultar-ho amb el pediatra, ginecòleg o metge que et porta no és la solució perquè moltíssimes vegades, per desconeixement i suposo que per curar-se amb salut, diuen que no és compatible, que deixis el pit etc.

Jo sempre recomano mirar e-lactancia que és una pàgina rigurosa i feta per pediatres amb coneixements de lactància i en cas que un medicament surtís risc 1 o 2 intentar-ho valorar amb un professional que hi entengui. A vegades posa risc 1 perquè és un medicament que inhibeix la producció de lactància, pel que si és un tractament no massa llarg i el lactant té 15 mesos, per exemple, segurament es pot prendre sense problemes; en canvi en altres casos caldrà buscar un altre medicament o fins i tot suspendre la lactància (poques vegades no hi ha alternativa). Però tot això s'ha de valorar amb un professional respectuós, no amb un que a la primera et diu que deixis el pit, fins i tot receptant medicaments de risc 0 :-o00m :-o00m :-o00m
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
tristantao
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

EntradaAutor: tristantao » dv. gen. 10, 2014 2:27 pm

Moltes gràcies noies!! Sou uns solets!!

Al final amb la placa em va dir que tinc pneumònia i com ja heu dit, cap problema amb el pit!!! Ja havia pres amoxicilina, però em va fer dubtar el fet de que em tornessi a trucar el metge i em digués que calia una valoració!

No em.plantejo deixar la lactància, tot i que quan estàs malalta i la nena és tetiaddicta, jejeje, és esgotador; però és la meva segona lactància i probablemet la darrera i 'hem de gaudir moltttt de tempssss!!

Edito per dir que a urgències em van treure l'augmentine i van recepta amoxicilina d'un gram.

Petons a totes!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::