Em mossega el pit, ajuda!
Em mossega el pit, ajuda!
Doncs això, la meva nena te 8 mesos, ja fa unes setmanes que te dens, i no m'havia mossegat mai.
Fins hi tot aquest dematí emb fet pit dos cops i be, però ara després fe dinar no he pogut donar-li, impossible!! Unes mossegades súper fortes, que faig? Li estan sortin mes dentetes potser es per això.. Pero es que així no li puc donar...
Fins hi tot aquest dematí emb fet pit dos cops i be, però ara després fe dinar no he pogut donar-li, impossible!! Unes mossegades súper fortes, que faig? Li estan sortin mes dentetes potser es per això.. Pero es que així no li puc donar...
Re: Em mossega el pit, ajuda!
A mi aixo nomes m'ho feia un o dos dies abans que li sortis una dent. Llavors ho deixava de fer.
Neus
Un consell que em va donar la meva àvia: quan et mossegui, li tapes el nas i es desengantxarà de seguida. I si ho fas cada vegada, ho deixarà de fer aviat.
A mí també em va mossegar cap als 8 mesos, abans ja tenia algunes dents i no em mossegava, però després, entre les que ja tenia, les que tenia a mitges i les que li començaven a sortir, ell no sabia molt bé com colocar els llavis i la llengua. Va durar només 2-3 dies, per sort!
A mí també em va mossegar cap als 8 mesos, abans ja tenia algunes dents i no em mossegava, però després, entre les que ja tenia, les que tenia a mitges i les que li començaven a sortir, ell no sabia molt bé com colocar els llavis i la llengua. Va durar només 2-3 dies, per sort!
Molt bon consell!
Sembla que ja no ho fa, pero en vaig espantar molt eh!
Sembla que ja no ho fa, pero en vaig espantar molt eh!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |