De cop no vol biberó
- Color Blanc
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dt. des. 24, 2013 9:03 am
De cop no vol biberó
Hola noies què tal?
veureu, la meva filla fa cosa d'un parell de dies, que no sé que li passa però de cop, no vol el biberó.
l'agafa quan té molta gana, però no menja tant com dies enrera i no el vol.
Fa uns dies, que hem intoduit els cereals, però no li faig papilla encara, els barrejo a la nit amb la última toma, però mitja culleradeta només, us ha passat que de cop no vulguin menjar tant?
POdria ser les dents? perquè ella està bé, vull dir que no la noto apàtica ni res ...
veureu, la meva filla fa cosa d'un parell de dies, que no sé que li passa però de cop, no vol el biberó.
l'agafa quan té molta gana, però no menja tant com dies enrera i no el vol.
Fa uns dies, que hem intoduit els cereals, però no li faig papilla encara, els barrejo a la nit amb la última toma, però mitja culleradeta només, us ha passat que de cop no vulguin menjar tant?
POdria ser les dents? perquè ella està bé, vull dir que no la noto apàtica ni res ...
Re: De cop no vol biberó
Hola color blanc!
Pot ser q estigui una mica refredada?? I potser per això li costa agafar-si...
Marsa
Marsa
- Color Blanc
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dt. des. 24, 2013 9:03 am
Marsa ha escrit:Hola color blanc!
Marsa
Hola! Gràcies per contestar!
Doncs que va!!! NO n'està gens de constipada! Si no para de "xarrar" i riure ... és que no vol beure llet, li he provat diferents llets, de la meva de pot ( dues marques) res de res, és que és com si no tingués gana!
Com no siguin les dents no sé qe pot ser aixi de cop, pq si la veiés apàtica pensaria que potser no es troba bé per algo, però que va, si només riu i juga ... no entenc res de res.
Li he provat diferents tipus de bibes i res i el pit algo més però vaja, poquet ... no sé ...
holaa
kina marca de llet utilitzeu?? esk jo ho estic provant amb la blemil i re no hiha manera
kina marca de llet utilitzeu?? esk jo ho estic provant amb la blemil i re no hiha manera
Doncs Color Blanc no se que dir-te!!
No t'hi capfiquis fan igual que els grans uns dies tenen més gana i d'altres no tanta!!
Potser està incubant alguna cosa!!
Ànims!! i que no sigui res,
Marsa
No t'hi capfiquis fan igual que els grans uns dies tenen més gana i d'altres no tanta!!
Potser està incubant alguna cosa!!
Ànims!! i que no sigui res,
Marsa
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |