Quina llet de bibe li agrada més?
Quina llet de bibe li agrada més?
Hola,
La meva nena no menja gaire, em preguntava si li canvio de llet ptser alguna amb millor sabor li agradi més. Jo l'estic donant novalac ac 1. I vosaltres, quina li ha agradat més?
La meva nena no menja gaire, em preguntava si li canvio de llet ptser alguna amb millor sabor li agradi més. Jo l'estic donant novalac ac 1. I vosaltres, quina li ha agradat més?
Re: Quina llet de bibe li agrada més?
hola!!
jo vaig provar novalac, almiron, blemil etc i finalment vaig fer diana amb la nidina premium
a mi.mhan dit k els pekes k aixo de la llet els costa la k mes agrada es la NAN ( tb de nestle cm la.nidina) pq es mes dolça i es la k donen a alguns hospitals pels prematurs
jo vaig provar novalac, almiron, blemil etc i finalment vaig fer diana amb la nidina premium
a mi.mhan dit k els pekes k aixo de la llet els costa la k mes agrada es la NAN ( tb de nestle cm la.nidina) pq es mes dolça i es la k donen a alguns hospitals pels prematurs
Nosaltres des de sempre li hem donat la NOVALAC.
Jo faig lactància mixta i quan faig bibe perquè no ha quedat tipet primer feia servir la Nan1 (era la que em van recomanar quan vaig sortir de la clínica) però com sempre li ha costat molt fer cacones i plorava molt vem canviar-li per la Nidina Premium (fem servir la confort digest per el tema de les cacones i ho vaig consulatar amb la pediatra) ara la Nan no la vol ni veire i fem pit i la Nidina Premium i les cacones li surten com una seda
.
Però no t'estressis, mestres que la teva nena vagi agafant pes i estigui dins els paràmetres també el pediatre et pot guiar!!
.Però no t'estressis, mestres que la teva nena vagi agafant pes i estigui dins els paràmetres també el pediatre et pot guiar!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |