L'inici de la lactància

Tria el pit o el biberó.

mariag
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. jul. 13, 2013 8:31 am

L'inici de la lactància

EntradaAutor: mariag » dj. maig 01, 2014 9:45 am

No tots els començaments són fàcils i confesso que tenia la lactància molt idealitzada...
Ara que la cosa ja va millor, us explico la meva experiència al meu blog. Espero ser d'ajuda: http://sermare.wordpress.com/2014/05/01/linici-de-la-lactancia/
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: L'inici de la lactància

EntradaAutor: Rossinyola » dj. maig 01, 2014 11:26 am

Felicitats mariag, me n'alegra que ja ho tinguis solucionat. A mi em va costar 4 mesos veure la llum al final del túnel com comentes, no sé com ho vaig aguantar! Vaig pensar mooolt en biberons, però dins meu sabia que alguna cosa no anava bé i que ho podia solucionar, i així va ser. Com comentes és essencial el suport d'un bon professional i el recolzament de la parella. Ara mira, encara seguim i tot apunta a que faré tandem cosa que mai hagués imaginat!!
Imatge

Imatge

Imatge
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. maig 01, 2014 2:18 pm

EStà molt bé.
La veritat que més que la lactància, es el començament de la lactància el que pot costar, però després ja veuràs que sí que ho és, de plaent. Suposo que les que anem explicant meravelles ja ens hem oblidat d'aquesta primera fase, jeje
(bé, no tot és igual de plaent per tothom).

Per una altra banda, és possible que aquest primer dia de separació hagi afectat una mica, però igualment el principi pot ser incómode. Recordo l'inici de la meva segona lactància, acostumada ja a que la nena ho fes tot sola, sense pujades ni baixades de llet... vaig veure normal que les que ho deixen al principi pensin que es una me...
ImatgeImatge
Imatge
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dv. maig 02, 2014 6:30 am

Bon dia mariag!

M'ha agradat llegir la teva experiència al blog. Sí a mi en un principi també em va passar, per ser sincera t'he de dir que prèviament tampoc havia llegit massa sobre el tema de la lactància, tot havien estat lectures molt superficials i en ella havia llegit sempre avantatges per el desenvolupament del bebè en diferents aspectes.

I sí, els primers 3 mesos, per diferents motius se'm van fer molt duurs... recordo que no feia més que repetir: "Només faré LME fins els quatre mesos".... "com a molt tard als 7 mesos desllataré".... "Quan tingui un segon fill no li donaré el pit...." Però gràcies a llavors informar-me més bé sobre la lactància, el gran suport incondicional del meu marit, i el suport dels professionals del CAP (infermera de pediatria i llevadores)... La lactància a partir del quart mes va començar a ser més plaent, i aquesta sensació agradable va anar creixent mes a mes...

Vaig fer LME fins als 5 mesos, Actualment sengueixo donant mooooolt pit a la meva filla que aquest dilluns compleix 24 mesos, I m'encantaria quedar-me embarassada i arribar a temps per fer lactància en tandem!! Així que imagina't!!! i ara em sento tant i tant feliç donant el pit que ja no recordo les dificultats i els "mals moments" de l'inici de la lactància...
pimpam
Entrades: 838
Membre des de: dj. abr. 29, 2010 12:30 pm

EntradaAutor: pimpam » dl. maig 05, 2014 8:43 am

Felicitats per aquesta lactància !
És dur, però paga la pena ser tossut.
PanxuPacte Positiu complert!!!! Anem per la segona ronda...Us estimo boniques!!

Imatge
Imatge
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » dt. maig 06, 2014 1:53 pm

Hola!

Jo encara no sóc mami, però volia agraïr-te que hagis compartit l'experiència, per que realment tinc molt ficat al cap que faré LM i en cap moment m'he imaginat que això em pugui costar 5 o 6 setmanes... Se que si no ho aconsegueixo, tal i com estic ara mentalment, em frustaré... espero seguir llegint experiències i que m'ajudin tant com a vosaltres, tant les llevadores que tingui a prop com la meva parella, amb la que no he parlat del tema, clar... potser ara que començo clases pre-part ens fan 5 cèntims...
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::