LME 4mesos i pèrdua de pes
- marta9
- :: poltre

- Entrades: 657
- Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
- Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)
LME 4mesos i pèrdua de pes
Tinc una nena de 4 mesos, què és la petita de tres. Als altres els he donat pit fins als dos anys més o menys, i cap problema greu, alguna clivella de tant en tant i les típiques crisis, però tot perfecte.
Però aquesta em passen coses estranyes. Darrerament va bé d,alçada, segueix creixent, però està estancada de pes!? Ha baixat d,un p70 a un P30! No em preocuparia en excés si la veiés bé, però està molt irritable, passa hores plorant, especialment als vespres.
Ha tingut muguet, feia diarrees, i tenia mal de panxa, i potser només és això, la causa del baix pes. Però ara ja està curada i segueix irritable, encara més, fins i tot. A més tinc la sensació que pels matins faig més llet que als vespres!? És possible? Algú sap si hi ha alteració de la producció de llet per ritmes circadians? N,he buscat informació a Alba... I no veig res. Ho dic perquè de matins quan la poso al pit la sento empassar, i als vespres s,emprenya com una mona, xucla i no empassa gaire. I quan intento treure,m llet amb l,extractor pel matí em costa un sentit i surten quatre gotes, però recullo algo. A la tarda ni gota.
Ahir per posar un exemple, després de dues hores plorant, anant-la posant al pit, provant d,adormir-la, pensant si seria mal de panxa... Vaig provar de donar-li un bibi que m,havia tret i se li van passar tots els mals. La pobra només estava morta de fam!
Podria ser la crisi dels tres mesos, i s,emprenya perquè la llet triga en sortir, però si és això perquè no s,emprenya pel matí?! Algú s,hi ha trobat? A veure que em sabeu dir! Moltes gràcies!
Però aquesta em passen coses estranyes. Darrerament va bé d,alçada, segueix creixent, però està estancada de pes!? Ha baixat d,un p70 a un P30! No em preocuparia en excés si la veiés bé, però està molt irritable, passa hores plorant, especialment als vespres.
Ha tingut muguet, feia diarrees, i tenia mal de panxa, i potser només és això, la causa del baix pes. Però ara ja està curada i segueix irritable, encara més, fins i tot. A més tinc la sensació que pels matins faig més llet que als vespres!? És possible? Algú sap si hi ha alteració de la producció de llet per ritmes circadians? N,he buscat informació a Alba... I no veig res. Ho dic perquè de matins quan la poso al pit la sento empassar, i als vespres s,emprenya com una mona, xucla i no empassa gaire. I quan intento treure,m llet amb l,extractor pel matí em costa un sentit i surten quatre gotes, però recullo algo. A la tarda ni gota.
Ahir per posar un exemple, després de dues hores plorant, anant-la posant al pit, provant d,adormir-la, pensant si seria mal de panxa... Vaig provar de donar-li un bibi que m,havia tret i se li van passar tots els mals. La pobra només estava morta de fam!
Podria ser la crisi dels tres mesos, i s,emprenya perquè la llet triga en sortir, però si és això perquè no s,emprenya pel matí?! Algú s,hi ha trobat? A veure que em sabeu dir! Moltes gràcies!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: LME 4mesos i pèrdua de pes
Si ha estat malata, normal que no hagi agafat pes, tot i això, has mirat que els percentils siguin els de la OMS? (percentilesinfantiles.com), ja que molts gràfics es miren amb nens de LA, i el creixement és diferent.
Al matí és normal tenir més llet, a mi almenys em passa... I lo de la nit, si que em sona molt a la crisis dels 3 mesos, que tarda en fer la pujada.
Si pots vés a un grup de lactància, a veure si et poden donar alguna indicació.
Ánims!!!
Al matí és normal tenir més llet, a mi almenys em passa... I lo de la nit, si que em sona molt a la crisis dels 3 mesos, que tarda en fer la pujada.
Si pots vés a un grup de lactància, a veure si et poden donar alguna indicació.
Ánims!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |