Ajuda a noia malalta de càncer amb llet materna

Tria el pit o el biberó.

filladelamaria
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. juny 05, 2014 6:40 pm

Ajuda a noia malalta de càncer amb llet materna

EntradaAutor: filladelamaria » dt. set. 16, 2014 4:25 pm

Hola noies, em permeto enganxar aquest text que m'ha arribat via facebook. No conec a la persona interessada i a mi encara em queden uns mesos per donar llum i tenir llet. Per tant, si alguna de vosaltres bonament vol i pot compartir la seva llet, estic segura que serà molt benvinguda.

Segurament aquesta és la primera vegada que algú gosa fer-vos aquesta petició tan directament; això és degut que quan es viu una experiència com el càncer, tan extremadament dura i espantosa, les ganes de viure fan que ens mobilitzem i aquí em teniu.

El meu nom és Anna, tinc 33 anys, sóc enginyera, tinc feina, marit i en principi tot en la meva vida està bé, es més, ens estem preparant per fer un paràntesi i preparar-nos per tenir fills. Però de cop tot es trenca quan a la part inferior del meu cos hi ha alguna cosa que comença a no anar bé, no és un dolor molt gran, no és res molt escandalós, però quelcom no funciona. Després de moltes probes mèdiques i anades i vingudes a hospitals, al final, després d’un dia d’ingrés de més de 15 hores a urgències, la terrible noticia: tinc càncer. Un tumor de 8,5 cms no operable.

En aquest moment el meu somni de ser mare es fa miques, recordo la pregunta a la metgesa; però podré tenir fills? I la seva resposta: ara no et preocupis per això,….

Després d’aquest dia, tot ha estat com una carrera que no acaba, perquè des d’abril fins a juny d’aquest any he fet un tractament molt intensiu amb radioteràpia i quimioterapia sensibilitzant molt intensa i finalment una intervenció hospitalària de dos dies amb dosis de radio intenses. Doncs bé, tot en principi marcava que el tractament havia d’anar bé, però quan he fet les probes de control, ens trobem amb una altra notícia terrible: la malaltia primària en comptes de restar immòbil, s’ha escampat i tinc metàstasis.

Imagineu, sense haver pogut gaudir ni un mes de repòs i benestar després del primer tractament, m’enfronto una altra vegada a la malaltia, però ara des d’un punt de vista més global. Després de fer diferents valoracions al final la medicina convencional m’ofereix un tractament de quimioterapia intensiu, molt dur, llarg i amb el gravamen que ja estic irradiada. Els efectes secundaris es preveuen durs, i és per aquest motiu que faig una crida a la vostra ajuda. Després de llegir diferent literatura, hi han vàries evidències que aquests tractaments acompanyats amb llet materna, no només són menys danyins per l’organisme, sinó que a més es potencïen els efectes de la quimio. La llet materna té moltes proteïnes, cèl·lules noves i defenses que de la mateixa manera que protegeixen als vostres bebés, ajuden a combatre la malaltia, protegeixen de la quimioteràpia i estimulen els seus efectes.

Així doncs, mares, la vostra llet que amb tant d’amor i afecte doneu als vostres petitons, és una substància que em pot ajudar a passar per tot aquest procès. És per això que em dirigeixo a vosaltres per demanar-vos que si cap de vosaltres creiu que em pot ajudar donant la vostra llet, us ho agraïria infinitament. Per a nosaltres, el meu company i jo, significaria moltíssim, ja no només des del punt de vista mèdic, sinó també psicològic, perquè creiem firmement que la llet només pot aportar beneficis i salut.

Així doncs, malgrat que amb paraules és molt difícil explicar la gratitud que sentim, solament dir-vos que esperem que aquesta experiència ens ajudi a transformar-nos en millor persones i que dintre d’un temps poguem dir que malgrat tot hi ha esperança i que entre tots ho hem aconseguit!!

------------

Contacteu amb l'Ana en aquest mail: lletmaterna2014@hotmail.com

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::