Llevallets manual o elèctric?
Llevallets manual o elèctric?
Hola,
Tinc un llevallets manual i no aconsegueixo treure'm massa llet cada cop, ni trobo mai el moment de fer-ho, perquè sempre he d'estar recollint joguines, agafant el nen, etc.
El meu dubte es: amb un elèctric s'obté més llet? I es pot tenir funcionant sense haver d'aguantar-lo tota l'estona?
No sé si comprar-me'n un, o si no val la pena i millor seguir amb el manual. Què m'aconselleu?
Tinc un llevallets manual i no aconsegueixo treure'm massa llet cada cop, ni trobo mai el moment de fer-ho, perquè sempre he d'estar recollint joguines, agafant el nen, etc.
El meu dubte es: amb un elèctric s'obté més llet? I es pot tenir funcionant sense haver d'aguantar-lo tota l'estona?
No sé si comprar-me'n un, o si no val la pena i millor seguir amb el manual. Què m'aconselleu?
Re: Llevallets manual o elèctric?
Hola Jaruma,
Per a mi, sense dubte un d'elèctric si has d'extreure't una bona quantitat. Em vam deixar un manual i vaig acabar per comprar-me un elèctric perquè no aconseguia treure quasi res. Això sí, has de fer servir les dues mans per col·locar-lo, després si que el pots aguantar amb una sola.
Per a mi, sense dubte un d'elèctric si has d'extreure't una bona quantitat. Em vam deixar un manual i vaig acabar per comprar-me un elèctric perquè no aconseguia treure quasi res. Això sí, has de fer servir les dues mans per col·locar-lo, després si que el pots aguantar amb una sola.
Et recomano que miris pàgines de segona mà. Hi ha moltes mames que se'l venen i els ha fet servir poquíssim. A mi em va anar molt bé el Medela Mini Electric, hi has d'agafar el truquillo però després va a tope!
Jo tinc el medela swing i em va de conya. No sé si ho he somiat però jo crec haver vist uns sostenidors especials que t'aguanten el llevallets posat... Però vaja, sempre estaràs connectada a l'aparell, o sigui que no m'imagino caminant per casa! Jo hi dedico uns 20 minuts al dia (em trec uns 130 ml pel banc de llet) i els aprofito per mirar els matins de tv3 :p
Et recomano el mateix que la catalanns. I "confesso" que tinc aquests sostenidors!
- sargantana7
- :: puça

- Entrades: 31
- Membre des de: dt. feb. 10, 2015 12:08 pm
Jo també tinc el Medela Swing, me´l van recomanar a l´hospital on va neixer la meva filla i la veritat és que ens ha anat prou bé.
Jaruma sense cap dubte l'elèctric. Jo me'n trec cada dia i em va super bé. Trec gairebé 100 ml cada tongada d'un sol pit, vull dir que la màquina és molt efectiva.
Sense cap dubte l'elèctric. Jo estic començant i ara em trec uns 80 ml en 15 minuts. No m'imagino manxant amb una mà durant 15 minuts cada dia. Tinc el medela swing i va molt bé. L'únic que és carillo. Prova de mirar pàgines de segona mà com t'ha dit alguna a veure si trobes alguna bona oferta.
per mi molt millor l'elèctric. Amb en manual treia molta menys llet i amb molt més esforç
Gràcies noies! Finalment el vaig demanar com a regal d'aniversari, i ja el tinc. Realment va molt millor que el manual, no sé per què m'he esperat tant a fer-me'n amb un!
Jo també sóc de les que utilitza l'elèctric. Quan vaig tenir la meva peque el gine em va dir que me'l comprés elèctric i vaig pensar: mira aquest, vol que em gasti els calerons.... però no! Uns calerons ben invertits!
Hola noies!
Revifo aquest post perquè estic buscant un bon llevallets.
He llegit que millor no utilitzar-ne un de segona mà perquè hi ha parts del llevallets que no es poden esterilitzar i no sé què fer perquè n'he vist de molt bé de preu a wallapop :P
M'estic mirant el medela i el tummy tippee electrics però no sé si agafar un simple o doble.
A banda, com vau saber la vostra talla de mugró per a la copa?
Revifo aquest post perquè estic buscant un bon llevallets.
He llegit que millor no utilitzar-ne un de segona mà perquè hi ha parts del llevallets que no es poden esterilitzar i no sé què fer perquè n'he vist de molt bé de preu a wallapop :P
M'estic mirant el medela i el tummy tippee electrics però no sé si agafar un simple o doble.
A banda, com vau saber la vostra talla de mugró per a la copa?

05/2013 TE Positiu
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
06/2013 Tot va bé
07/2013 Avort i legrat.
-
05/2014 Comencem de nou!
08/2014 TE positiu. Microabort natural
11/2014 TE Positiu. Creuem dits!
01/2015 1rT Superat!
02/2015 AMNIO OK
Hola Wala,
És veritat que hi ha parts que no es poden esterilitzar, però pensa el pq. Si no es poden esterilitzar, potser és pq no cal :P
De totes maneres si vols canviar alguna peça, del medela, per exemple, en pots demanar recanvis i sempre et sortirà més econòmic que comprar-ne un de nou.
Per altra banda comentar-te que jo tinc un avent manual i un medela swing. El manual va molt bé per un "apurillo", però el swing és súper còmode. I per fer-lo servir, en comptes de comprar-me el sosten especial, vaig agafar un sosten vellet que m'anava força just i li vaig fer dos forats per on passaba la copa del llevallet.
És veritat que hi ha parts que no es poden esterilitzar, però pensa el pq. Si no es poden esterilitzar, potser és pq no cal :P
De totes maneres si vols canviar alguna peça, del medela, per exemple, en pots demanar recanvis i sempre et sortirà més econòmic que comprar-ne un de nou.
Per altra banda comentar-te que jo tinc un avent manual i un medela swing. El manual va molt bé per un "apurillo", però el swing és súper còmode. I per fer-lo servir, en comptes de comprar-me el sosten especial, vaig agafar un sosten vellet que m'anava força just i li vaig fer dos forats per on passaba la copa del llevallet.
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |