coca-cola, cafè, alcohol i llet
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
coca-cola, cafè, alcohol i llet
Hola noies,
M'enyoro molt de la coca-cola. Com a molt he fet alguna glopada quan els caps de setmana el meu marit obre una llauna, però hi ha dies que n'agafaria una sencera i me la prendria tota sola. Sóc l'única que és tan esctricte amb les begudes no recomanades durant l'embaràs i l'alletament?
M'enyoro molt de la coca-cola. Com a molt he fet alguna glopada quan els caps de setmana el meu marit obre una llauna, però hi ha dies que n'agafaria una sencera i me la prendria tota sola. Sóc l'única que és tan esctricte amb les begudes no recomanades durant l'embaràs i l'alletament?
A mi la cocacola rara vez me veras con una,la leche tampoco he tenido problemas con Maia y menos mal porque soy super lechera,pero con el cafe si en el embarazo empece a tomar descafeinado,pero dando el pecho con Maia alguna vez he tomado normal y no se si seran cosas mias pero la peque se pone como una moto y prefiero evitarlo
-
VisitantVi
jo no prenc lactics.
em compro una llet sense lactosa que te el mateix gust que la normal. i iogurts de soja, no m'agraden tant pero no passa res.
aixi que cafes amb llet tampoc, i com els trobo a faltar
coca-cola n'he begut algun dia i no he notat que li fes efecte a la joana.
alcohol ja no em ve be. nomes de tant en tant una clara. el vi negre ja no puc, el trobo molt fort i la cervesa igual.
em compro una llet sense lactosa que te el mateix gust que la normal. i iogurts de soja, no m'agraden tant pero no passa res.
aixi que cafes amb llet tampoc, i com els trobo a faltar
coca-cola n'he begut algun dia i no he notat que li fes efecte a la joana.
alcohol ja no em ve be. nomes de tant en tant una clara. el vi negre ja no puc, el trobo molt fort i la cervesa igual.
-
VisitantVi
Jo coca-cola no n'he pres quasi mai, ni abans ni ara. Però del cafè amb llet sí que no me n'he pogut estar. Durant l'embaràs vaig passar de tres o quatre cafès al dia a un (i al final de l'embaràs potser dos). Vaig provar de prendre-me'l descafeïnat, però uuuffffff, no tiraaavaaaa...
Fins i tot quan en Nil ja se'm movia dins la panxa, vaig comparar un dia sense cap cafè amb un dia amb dos cafès i no hi havia cap diferència, el noiet saltava i botava igual amb cafeïna que sense...
I ara alletant, tres quarts del mateix. La llevadora, a les classes de preparació al part, ens va dir que per un parell de cafès al dia no acostumava a passar res, que en tot cas si vèiem que el nen és nerviós o especialment sensible a la cafeïna doncs que ens controléssim.
I crec que el contingut de cafeïna d'una coca-cola és inferior al d'un cafè. Fins i tot diria que potser el més "perillós" (poc saludable) de la coca-cola és la quantitat de sucre que porta!
Alcohol, no em ve de gust. Si celebrem alguna cosa prenc un glopet de cava o un ditet de vi, i immediatament m'entra una nyonya... que podria prendre'm un altre cafè per contrarrestar l'efecte!
Fins i tot quan en Nil ja se'm movia dins la panxa, vaig comparar un dia sense cap cafè amb un dia amb dos cafès i no hi havia cap diferència, el noiet saltava i botava igual amb cafeïna que sense...
I ara alletant, tres quarts del mateix. La llevadora, a les classes de preparació al part, ens va dir que per un parell de cafès al dia no acostumava a passar res, que en tot cas si vèiem que el nen és nerviós o especialment sensible a la cafeïna doncs que ens controléssim.
I crec que el contingut de cafeïna d'una coca-cola és inferior al d'un cafè. Fins i tot diria que potser el més "perillós" (poc saludable) de la coca-cola és la quantitat de sucre que porta!
Alcohol, no em ve de gust. Si celebrem alguna cosa prenc un glopet de cava o un ditet de vi, i immediatament m'entra una nyonya... que podria prendre'm un altre cafè per contrarrestar l'efecte!

- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Ai, és que abans la coca-cola era la meva aspirina per als dolors musculars, la regla, el cansament, el mal de panxa... i ahir tenia un dia una mica fluix i cada vegada que obria la nevera... I com que sé que dies fluixos en vindran més...
La coca-cola sense cafeïna americana no és tan bona com la que es ven a Catalunya. Ja l'he provat. No està dolenta, però no em satisfà el desig.
I potser la coca-cola porta menys cafeïna que un cafè, però com deia la MontseMu, té molt sucre i molt sodi. Hi va haver una època que per qüestions de salut vaig haver de deixar la coca-cola (en prenia cada dia) i m'hi vaig notar molt.
I la llet... Quan la Mariona tenia còlics vaig provar de deixar-la durant uns dies, però no vaig notar cap diferència.
En fi, em sembla que la propera vegada beuré mitja coca-cola.
La coca-cola sense cafeïna americana no és tan bona com la que es ven a Catalunya. Ja l'he provat. No està dolenta, però no em satisfà el desig.
I potser la coca-cola porta menys cafeïna que un cafè, però com deia la MontseMu, té molt sucre i molt sodi. Hi va haver una època que per qüestions de salut vaig haver de deixar la coca-cola (en prenia cada dia) i m'hi vaig notar molt.
I la llet... Quan la Mariona tenia còlics vaig provar de deixar-la durant uns dies, però no vaig notar cap diferència.
En fi, em sembla que la propera vegada beuré mitja coca-cola.
Ostres, m'he espantat, que no és pot pendre llet?? i jo.. pero si cada dia em prenc dos gots amb colacao!! jajaja.. ja he vist que si que es pot.. menys mal, pq jo sense el meu got de llet amb colacao no soc persona! jaja
jo no he pres mai, ni cafe, ni coca-cola (bueno de tant en tant, però molt poquet), i alcohol, tampoc massa una mica de vi quan sortim a sopar.. aixó si que ho faria... però de moment, tret algun glopet de la copa del meu home res...
jo no he pres mai, ni cafe, ni coca-cola (bueno de tant en tant, però molt poquet), i alcohol, tampoc massa una mica de vi quan sortim a sopar.. aixó si que ho faria... però de moment, tret algun glopet de la copa del meu home res...
En Meidr es posa com les cabres si prenc cafeina... Tu pots provar-ho... pero prova-ho al matí, i així minimitzes riscos.
m'haviesn dit de que hi ha substàncies que s'eliminen als 90 minuts, o sigui que si no dones el pit en els 90 minuts despres de prendre-ho, cap problema. Peró no ho he provat, em fa cosa... algú n'havia sentit a parlar?
m'haviesn dit de que hi ha substàncies que s'eliminen als 90 minuts, o sigui que si no dones el pit en els 90 minuts despres de prendre-ho, cap problema. Peró no ho he provat, em fa cosa... algú n'havia sentit a parlar?
-
VisitantVi
-
VisitantVi
doncs...
jo no he sigut mai de coca-cola, però ara de tant en tant me'n prenc una (sense cafeina) i també prenc cervesa sense alcohol (a mi m'agrada la san miguel que porta poma). El cafè sempre amb llet, i descafeinat (de sobre). Jo enyoro més una copeta de vi blanc amb el peix o l'arròs... snif!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Noies jo soc la ovella negra!
embaras- cafe cada dia i coca-cola sovint (deia que eren antojos perque no n'havia begut MAI), cervessa molt sovint perque era la unica cosa que m'ajudava contra la cremor d'estomac i algun gotet de vi durant algun apat
alletament - cafe cada dia (si anem a dinar fora-dos), cervessa moltissima (sobretot a l'estiu) diuen que va be per tenir mes llet i vi algun gotet en algun apat
SOC UNA ALCOHOLICA I CAFETERA
(almenys no fumo!)
embaras- cafe cada dia i coca-cola sovint (deia que eren antojos perque no n'havia begut MAI), cervessa molt sovint perque era la unica cosa que m'ajudava contra la cremor d'estomac i algun gotet de vi durant algun apat
alletament - cafe cada dia (si anem a dinar fora-dos), cervessa moltissima (sobretot a l'estiu) diuen que va be per tenir mes llet i vi algun gotet en algun apat
SOC UNA ALCOHOLICA I CAFETERA
(almenys no fumo!)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |