pastilla per fer retirar la llet
pastilla per fer retirar la llet
Hola noies!
Alguna que s'hagi pres la pastilla em pot explicar l'experiència? Hi ha diverses opcions o només hi ha un tipus de pastilla? Es pren un sol cop o diversos dies? Quan triga a fer efecte? Mentrestant entre que la prens i se't retira pots seguir donant pit? Cal recepta? Té efectes secundaris?
Moltes preguntes ja ho sé, però és que m'han d'operar i veig difícil seguir amb la lactància. El meu fill te ja 28 mesos, però no sabia on posar la pregunta.
Gràcies!
Alguna que s'hagi pres la pastilla em pot explicar l'experiència? Hi ha diverses opcions o només hi ha un tipus de pastilla? Es pren un sol cop o diversos dies? Quan triga a fer efecte? Mentrestant entre que la prens i se't retira pots seguir donant pit? Cal recepta? Té efectes secundaris?
Moltes preguntes ja ho sé, però és que m'han d'operar i veig difícil seguir amb la lactància. El meu fill te ja 28 mesos, però no sabia on posar la pregunta.
Gràcies!
Re: pastilla per fer retirar la llet
A mi la pediatre em va dir k si a mi no em.molestava o no em feia molt mal que deixes que el proces fes el seu curs i que poc a.poc deixaria de tenir llet i k era millor aixo que prendre la.pastilla
Jo en el primer embaraç no vaig pendre cap pastilla, la retirada de llet va marxar sola.
I ara tinc una nena de 3 mesos i fem LM.
I ara tinc una nena de 3 mesos i fem LM.
Gràcies per les respostes. Si ho pogués fer gradual no em plantejaria la pastilla, però ho haig de fer en dos dies i em preocupa que els pits se'm puguin ingurgitar (ara no estic segura de si es diu així).
Mama molt?
Jo he hagut de deixar la lactància de cop per un problema de salut (la medicació era incompatible). La meva filla és uns mesos més gran que el teu. No he pres cap pastilla. Ja fa gairebé una setmana i no em fan mal els pits ni res de res. Ella ja no mamava gaire, un o dos cops al dia.
Jo he hagut de deixar la lactància de cop per un problema de salut (la medicació era incompatible). La meva filla és uns mesos més gran que el teu. No he pres cap pastilla. Ja fa gairebé una setmana i no em fan mal els pits ni res de res. Ella ja no mamava gaire, un o dos cops al dia.
Doncs fa 3 preses "completes" més alguna altra si es desperta per la nit. No sé... Ara com que ja estic ingressada a l'hospital fa 3 dies que només ha fet una presa al dia, i només d'un pit. L'altre pit és el que em noto inflat i m'he tret una mica de llet per alleugerir-lo, però quan m'operin ja no podré estar per treure'm llet.
També penso que per al meu fill pot ser més fàcil si veu que ja no surt llet que no pas si li haig de negar el pit. Magrana, com ho ha portat la teva filla?
També penso que per al meu fill pot ser més fàcil si veu que ja no surt llet que no pas si li haig de negar el pit. Magrana, com ho ha portat la teva filla?
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Crec que amb una lactancia instaurada, la pastilla no fa cap efecte.
Si has de deslletar d'un dia per un altre, potser caldrà que manualment puguis extreure't una mica, el suficient per a que no et fagin mal els pits i prou.
Si has de deslletar d'un dia per un altre, potser caldrà que manualment puguis extreure't una mica, el suficient per a que no et fagin mal els pits i prou.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Bona nit!!
Doncs jo si que em vaig prendre pastilla: Dostinex. Són dues pastilles que em vaig prendre de cop. Ho vaig passar molt malament, ja que la meva nena va decidir que no volia pit, cada vegada que mamava, vomitava i plorava moltíssim. Els pits estaven super inflats i si em treia la llet, en produía més. Per tant, van ser unes dues setmanes molt dures. Al cap d'una setmana de la primera dosis, el metge em va receptar dues pastilles més. Va ser a partir d'aquí que els pits van començar a regular-se, però abans va ser terrible, no podia ni aixecar els braços, ni dormir de costat, ni posar-me el nòrdic per sobre.
Si mai tinc un segon fill i em passa el mateix, deixaré que sigui la pròpia naturalesa que vagi fent el seu curs per retirar la llet... aquesta vegada ho he passat fatal!!!! :(
Doncs jo si que em vaig prendre pastilla: Dostinex. Són dues pastilles que em vaig prendre de cop. Ho vaig passar molt malament, ja que la meva nena va decidir que no volia pit, cada vegada que mamava, vomitava i plorava moltíssim. Els pits estaven super inflats i si em treia la llet, en produía més. Per tant, van ser unes dues setmanes molt dures. Al cap d'una setmana de la primera dosis, el metge em va receptar dues pastilles més. Va ser a partir d'aquí que els pits van començar a regular-se, però abans va ser terrible, no podia ni aixecar els braços, ni dormir de costat, ni posar-me el nòrdic per sobre.
Si mai tinc un segon fill i em passa el mateix, deixaré que sigui la pròpia naturalesa que vagi fent el seu curs per retirar la llet... aquesta vegada ho he passat fatal!!!! :(
Ostres jojo14, em sap greu. Quan tenia la teva filla? Potser encara feia molt pit? Uf, quin patir :-(
Demà demanaré de parlar amb alguna ginecòloga de l'hospital, però volia conèixer experiències per ajudar-me a decidir què fer.
Demà demanaré de parlar amb alguna ginecòloga de l'hospital, però volia conèixer experiències per ajudar-me a decidir què fer.
Bones,
jo vaig pendre les pastilles després d'un avortament, i no va ser gents traumàtic, em 2 dies de pendre-les ja va desapareixer la llet i no vaig tenir cap problema.Si que recordo que el ginecoleg amb va avisar que al cap d'uns dies potser hauria de tornar-ne a pendre perquè era possible que em tornés a pujar la llet però no va ser així.
Potser el problema bé més amb la quantitat de llet que produeixes i no amb pendre o no les pastilles. Crec que el millor que pots fer es preguntar a algun ginecoleg o llevadora.
espero que trobis una solució aviat.
jo vaig pendre les pastilles després d'un avortament, i no va ser gents traumàtic, em 2 dies de pendre-les ja va desapareixer la llet i no vaig tenir cap problema.Si que recordo que el ginecoleg amb va avisar que al cap d'uns dies potser hauria de tornar-ne a pendre perquè era possible que em tornés a pujar la llet però no va ser així.
Potser el problema bé més amb la quantitat de llet que produeixes i no amb pendre o no les pastilles. Crec que el millor que pots fer es preguntar a algun ginecoleg o llevadora.
espero que trobis una solució aviat.
inger_0 ha escrit:També penso que per al meu fill pot ser més fàcil si veu que ja no surt llet que no pas si li haig de negar el pit. Magrana, com ho ha portat la teva filla?
Doncs ho porta força bé! Millor del que em pensava. Quan li vaig dir que ja no podria mamar i li vaig explicar el per què, va plorar, pobreta. Però ho va assimilar, suposo. Perquè a partir d'aquí cap problema. Ni per adormir-se ni res. Està contenta i feliç com sempre. Hem buscat "substituts": contes abans d'anar a dormir, carícies a l'esquena...
Espero que vagi molt bé!
Ais, quina peneta quan li vas explicar i va plorar... I tu ho portes bé? Jo avui he tingut un baixon d'ànims no sé si per això, com que aquests dies només ha fet pit un cop al dia, suposo que se m'han alterat les hormones i potser m'han provocat el desànim. La cosa és que quan m'han portat el nen i ha pres pit, llavors m'he notat molt animada... No sé si té relació però podria ser.
Amb tot això vull dir que a les mamis també ens afecta deixar-ho, tant a nivell físic com emocional.
Amb tot això vull dir que a les mamis també ens afecta deixar-ho, tant a nivell físic com emocional.
Hola!
I si parles amb alguna assessora de lactància, tipus les d'Alba que atenen per telèfon molt ràpid i eficientment.
T'ho dic perquè la gran majoria de ginecòlegs no tenen ni punyetera idea de lactància...
La meva gran quan ho va voler deixar, no em vaig prendre res. La llet se'n va anar en acabar la demanda.
I si parles amb alguna assessora de lactància, tipus les d'Alba que atenen per telèfon molt ràpid i eficientment.
T'ho dic perquè la gran majoria de ginecòlegs no tenen ni punyetera idea de lactància...
La meva gran quan ho va voler deixar, no em vaig prendre res. La llet se'n va anar en acabar la demanda.
Ostres rundi, doncs no hi havia pensat. Ara m'ho miro per trucar demà. Gràcies
He trucat a Alba i m'han recomanat que em vagi treient llet jo, però que no buidi els pits, sinó que hi deixi llet, perquè així es regularà i fabricaré menys llet. I que com que serà cosa d'una setmana, en principi, després puc tornar a donar el pit. Ho intentaré així, però serà difícil treure'm llet recent operada. M'han dit que amb la pastilla, com que l'efecte triga uns dies doncs també m'hauria d'estar traient la llet.
Molt bé! Ja ens explicaràs com va! Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |