retirar la llet

Tria el pit o el biberó.

pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

retirar la llet

EntradaAutor: pruneta30 » dj. maig 28, 2015 10:23 am

Hola mamis!
Us explico una miqueta...tinc un bebe de 4 mesos al que fins ara he alimentat amb LME. Ha estat un camí molt dur que no he deixat per tossuda i per pensar que feia el millor per ell, però crec q ja no puc més...després d'una amenaça de part prematur, un part molt complicat, clivelles, lluita per treure les ditxoses mugroneres q vaig posar, el nen plorant al pit com un boig els dos primers mesos (sembla ser que eren colics pero em va passar de tot pel cap...alergies, que novolgues el pit...)...una mastitis fa dos mesos que ha acabat en absces, operacio d'urgencia per buidarme el pit perque vaig fer una infeccio increible....ara estic ingressada perque l'agent causant només es pot eliminar per tractament intravenos...porto ja 4 dies amb el meu petit aquí amb mi i es molt dur...i amb un forat literal al pit (ferida oberta) q fa un mal horroros...
No he deixat de donarli pit perque no esta contraindicat, però no em vull ni imaginar tornar a fer una altra mastitis...aixi que la meva intencio es retirar la produccio de llet el mes aviat possible...em fa molta por prendre les pastilles (dostinex) per tot el q llegeixo...la meva intencio es un cop a casa ferho de forma natural, alternant tomes com he llegit...pero en fa por que sem torni a fer la mastitis...
Necessitaria consells, experiencies...d'algu que hagi pres les pastilles amb una lactancia ja instaurada...i dalgu que ho hagi fet de forma natural...trigaria molt? Estic molt espantada...moltes gracies!
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: martina13 » dj. maig 28, 2015 10:47 am

Pruneta jo sincerament demanaria ja la pastilla pel k expliques sembla una tortura i no val la pena.
Jo i es meva opinio ehh crec k per molt que diguin 1) no tota dona pot donar el pit
2) donar el pit ha de ser plaent i estant al segle XXI sincerament hi ha alternatives
Jo ho tindria clarissim
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: martina13 » dj. maig 28, 2015 10:49 am

Perdo se ma tallat
Jo ho vaig deixar de forma natural i no em va fer gens de mal pero si tu tens mes pressa pren la pastilla i ja esta dona
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: retirar la llet

EntradaAutor: giuletta » dj. maig 28, 2015 10:51 am

Què has llegit dolent de les pastilles? Jo les vaig prendre després de 10 mesos de LM i cap problema!!!
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: pruneta30 » dj. maig 28, 2015 11:00 am

Que es molt doloros, mes risc de mastitis...i a banda el fet q no magradaria deixarho de cop :-( el cas es q a banda de tot plegat...ara magradava i estavem be :-(
Imatge
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: garota » dj. maig 28, 2015 12:15 pm

Pruneta, primer de tot dir que ets una dona valenta. No tothom és capaç de lluitar per les coses que vol. Capfica't de que has sigut molt valenta.
Jo de dir-te com deixar la lactància als 4 mesos, no tinc experiència, el meu fill encara fa pit i té 23 mesos. Però si ara t'agradava i era plaent per a vosaltres, o bé continuaria i m'informaria bé de com buidar bé sempre el pit, tècniques etc,....o intruduiria els biberons de llet artificial si ho vols fer a poc a poc. Li vas oferint els biberons, bé, algú que no siguis tu, i un cop els vagi acceptant t'anirà deixant el pit poc a poc. A tots els que se'ls inrodueix biberons poc a poc els acaba passant. Ara, això sí, pensa que fent-ho poc a poc i amb els teus antecedents, hauries de buidar-te un pelet els pits si no mama amb un tirallets,...perquè se't congestionaran,....
No tens cap llevadora de confiança per parlar-ne de tot plegat?
Molts ànims i facis el que facis ho faràs pel bé de la teva filla. No et torturis. I molta força! D'aquí un temps tot això ho veuràs com una anècdota ja veuràs! Has sigut molt forta!
Una abraçada
Celineraba
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. maig 27, 2015 10:17 am

Re: retirar la llet

EntradaAutor: Celineraba » dj. maig 28, 2015 6:08 pm

Hola,
Totalment d'acord amb la garota, jo ho vaig fer de forma natural, tinc dues bessones hi han mamat una fins els 12 mesos i l'altre fins els 14. Les dues ho van deixar per elles mateixes. Al ser dues jo utilitzava molt el tirallets, tant que en tenia 2, un a casa i l'altre a la feina. Si una nit no es llevaven per menjar jo em despertava igualment i em treia llet, així em servia pel dia següent. Cada dia elles menjaven més sòlid i prenien menys llet, al fer-ho de forma gradual no vaig notar cap tipus de dolor. Va arribar un dia que vam començar a donar llet vegetal avanç d'anar a dormir, s'ho prenien be i no es despertaven fins al matí, jo vaig continuar amb el tirallets però cada nit m'en treia menys fins a suprimir les tomes i durant el dia el mateix. Sembla complicat però es gratificant, 0 mastitis, 0 molèsties, i les nenes no han plorat ni un sol dia per voler prendre pit ,

Anims
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: pruneta30 » dv. juny 05, 2015 4:32 pm

Moltes gracies mamis...ja a casa estic una mica mes tranquila...de moment provarem el destete progressiu creuant els dits per no tornar a fer mastitis. He contactat amb una assessora i estic a l'espera...de moment fa dos bibis al dia, un al mati i un a la tarda, pero se'm posen com autentiques pedres i buido una mica...no se si faig bé...gracies per les vostres respostes...a veure com va tot...
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: retirar la llet

EntradaAutor: Halia » dc. jul. 01, 2015 5:12 pm

pruneta30 ha escrit:Moltes gracies mamis...ja a casa estic una mica mes tranquila...de moment provarem el destete progressiu creuant els dits per no tornar a fer mastitis. He contactat amb una assessora i estic a l'espera...de moment fa dos bibis al dia, un al mati i un a la tarda, pero se'm posen com autentiques pedres i buido una mica...no se si faig bé...gracies per les vostres respostes...a veure com va tot...



Com estas Pruneta? :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: Atuchi » dj. jul. 02, 2015 3:26 pm

Pruneta mare meva quant patiment pobreta, em recordo de tu de cercadores!
abans de tot dir-te que has estat molt forta i molt valenta volent fer el que creus millor per la teva filla. Es d'admirar la constancia que has posat
Espero que haguis decidit el que hagis decidit estiguis bé i la ppetita també. Petons
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
pruneta30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dl. set. 30, 2013 9:36 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: pruneta30 » dj. jul. 02, 2015 4:49 pm

Hola boniques! Doncs aqui seguim amb la teta! Jajajaja fa un bibi al mati, i fruita x la tarda i la resta de tomes (4 o 5) de pit...jo he anat a un parell de revisions i de moment ni rastre de pus...el dia 13 si segueix tot be em donen lalta! Pero cagada xq no em torni a passar! Gracies x preguntar!!!


Atuchi jo tb et recordo! :-) com estas?
Imatge
Avatar de l’usuari
Atuchi
:: pantera
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

Re: retirar la llet

EntradaAutor: Atuchi » dv. jul. 03, 2015 2:22 pm

Que be que haguis pogut continuar amb el pit i tot continui bé, espero q tot quedi en el mal record, lo bo es q ara ho portes ben controlat i no te perque repetir!
nosaltres bé, tinc una princeseta de gairebe tres mesos i anem fent!ara amb la calor esta bastant irritada la pobre, en aixo es com jo q ho porto malament tambe jeje. Petons guapisima
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: retirar la llet

EntradaAutor: Halia » dv. jul. 03, 2015 5:47 pm

pruneta30 ha escrit:Hola boniques! Doncs aqui seguim amb la teta! Jajajaja fa un bibi al mati, i fruita x la tarda i la resta de tomes (4 o 5) de pit...jo he anat a un parell de revisions i de moment ni rastre de pus...el dia 13 si segueix tot be em donen lalta! Pero cagada xq no em torni a passar! Gracies x preguntar!!!


Atuchi jo tb et recordo! :-) com estas?



Ets tota una lluitadora!!!!Segur que tot anirà genial, no et preocupis!!! :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::