Problemes medela swing

Tria el pit o el biberó.

Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Problemes medela swing

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. juny 20, 2016 11:45 pm

Hola!

Fa uns tres mesos que utilitzo el medela swing, últimament tinc alguns problemes amb ell!

Últimament sembla que succiona pitjor, i puja llet al tub d'aspiració (això abans no ho feia! o almenys no en tanta quantitat!). He canviat la membrana de la vàlvula (tot i que no esperava haver de fer-ho tan aviat) i potser va una mica millor però segueix pujant llet pel tub. Us passa a vosaltres també? A què pot ser degut?

A més m'he fixat que se m'ha fet una mica de "moho" en algunes parts difícils de netejar (per exemple a l'entrada del tub!), ho he tret com he pogut amb un bastonet de les orelles i ho he bullit per desinfectar-ho, però no queda sec del tot abans que el necessiti de nou. He pensat que potser la succió no és tan efectiva perquè hi ha parts humides (em sona haver llegit a algun lloc que això passava) i també que aquesta és la causa del moho.

Què hauria de fer? Comprar un altre tub de recanvi per usar-ne un mentre l'altre s'asseca i viceversa? Estic fent alguna cosa malament?
Avatar de l’usuari
GAIA_
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dv. juny 03, 2016 1:42 pm

Re: Problemes medela swing

EntradaAutor: GAIA_ » dj. juny 30, 2016 12:02 pm

Hola!

A mi em va passar lo del tub i ho vaig solucionar canviant la vàlvula groga que duu la goma blanca. Va resultar que la goma blanca estava trencada.

Tema moho, no et puc ajudar. Ho sento! Però faria el que tu dius, secar-ho bé.

Ja em diràs!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Problemes medela swing

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. juny 30, 2016 11:18 pm

Hola Gaia,

Gràcies!! Ja ho provaré i diré a veure com ha anat..

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::