Marca llet inici

Tria el pit o el biberó.

gemmagemma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

Marca llet inici

EntradaAutor: gemmagemma » dc. gen. 24, 2018 9:19 pm

Hola mares
He estat mare recent i faig lactancia mixta.
El meu anterior fill vaig fer el mateix i li donava blemil i despres com que restrenyia vaig pasar a nutriben. Em van dir que eren de les millors
Aquesta vegada he intentat preguntar al pediatra quines estan millor, ja que ha passat uns quants anys del anterior fill i no ma dit res .
Em va dir todas
A veure si hi ha algu en pediatria i em pot orientar ho saber quines elegiu vosaltres.
Ja que penso que la diferencia de preu, ingredients de super o farmacia... No poden ser totes igual de bones
Merci
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Marca llet inici

EntradaAutor: noviachuky » dj. gen. 25, 2018 2:27 pm

Amb el primer també vam fer servir Blemil, però al segon no li va anar bé pq el restrenyia també, el nostre pediatre ens va recomanar la d'Almirón i la veritat que les dues son molt semblants.

Enhorabona pel petit!
Imatge

Imatge
aiguablava
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:22 am

Re: Marca llet inici

EntradaAutor: aiguablava » dv. març 16, 2018 5:51 pm

Nosaltres vam fer servir la Nutribén Natal pel sol fet que és la que van donar al nostre fill a la clínica on va néixer.

La pediatra ens va explicar que unes 3 o 4 marques els regalen la llet i per ser equitatius, cada 2 o 3 mesos canvien de marca en aquesta clínia. Casualment, quan va néixer el nostre fill hi havia la que he dit i ell li agradava, així que per no tenir problemes vam continuar amb aquesta marca i després vam passar a la de continuació i fins als 2 anys va prendre llets Nutribén. A partir dels 2, de les marques que consumim els adults.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::