com treure les mugroneres??

Tria el pit o el biberó.

petaro
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

com treure les mugroneres??

EntradaAutor: petaro » dl. gen. 19, 2009 7:53 pm

be us explico una mica el meu cas:
el meu fill va neixer a la setmana 35 mes 5 dies i va estar encara no 48 h a incubadora, despres va estar 5 dies mes ingressat per la bilirrubina i per una baixada de sucre.... be els primers dies em vaig anar treient llet (calostre) i li donaven les infermeres en bibe... a la que va sortir de la incubadora li vaig oferir el pit pero clar no s'agafava, massa petit, poca força, es cansava,...a mes tinc el mugro pla.... les infermeres em van recomanar mugroneres i aixi les vam comprar.Em seguia trient llet i li donavem llet meva amb bibe. amb les mugroneres es va anar agafant pero es cansava, aixi que feiem un ratet (5 minutets no gaire mes) de pit amb mugronera i despres bibe de llet meva. Quan vam arribar a casa cada vegada aguantava mes al pit pero sempre amb la mugronera i quan ja va tenir el pes be ja no calia truerem llet per donarli com a suplement amb bibe. aixi que vam anar fent amb la mugronera pero tomes moooolt llargues. ara ja te 2 mesos i seguim igual, amb mugronera i amb tomes de minim una hora, la ultima ha sigut 1h 20 minuts.....i aixi cada dos-tres hores.... mestic plantejant pasarme a lactancia mixta.
hem podeu donar algun consell??
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: com treure les mugroneres??

EntradaAutor: Pukeko » dl. gen. 19, 2009 9:39 pm

Paciència. Només això.
Jo al principi m'estava dues hores amb la nena a la teta i també amb mugronera. A mida que va anar passant el temps va anar baixant el temps que s'hi estava i ara s'hi està uns vint minuts i algunes vegades encara tirem de mugronera. Això si, si fos per ella encara s'hi estaria una hora amorrada.
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dl. gen. 19, 2009 10:16 pm

L'únic consell que et puc donar (i que et servirà) és PACIÈNCIA.
L'Aleix també era dels que s'hi estava mínim 1 hora. Feiem servir mugroneres perquè també tenia els mugrons una mica plans (per no dir molt), les vam fer servir fins als 5 mesos més o menys... A partir d'aquí ja només les feiem servir a la nit quan volia adormir-se al pit, perquè si no li relliscava el mugró i s'enfadava. El canvi de temps va ser una passada... :-)(-: Tot i que no va ser de cop ni constant, va anar reduint el temps: mitja hora, un quart... fins als 3 minuts que estem ara! I et diré una cosa, no li faràs estar més, no! Quan diu prou és prou!

Segurament les mugroneres els dificulta la feina i per això tarden més, però no tiris la tovallola. Agafa't un bon llibre o la PSP i distreu-te una mica mentre ell fa feina, jo ho vaig acabar fent així perquè és molt bonic, però una mica agoviant estar-te quieta, sense poder ni anar a buscar aigua durant tantes hores...

Afegiré una última cosa: gaudeix-ho. Perquè, tot i el que dit de que és una mica rotllo, quan no ho tens ho trobes a faltar. Precisament ahir li deia al meu home.
socpetitona
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. gen. 19, 2009 11:10 pm

El meu cas éstambé de mugronera.
Al néixer els nens vaig demanar que me'ls poséssin al pit així que fos possible, tot i acabar sent cessària encara van anar prou de pressa, sortia de quiròfan amb un a cada pit. el cas és que esclar, tots 3 ben inexperts se'm van agafar ben malament, tan, que em van acabar fent unes clivelles bestials, quin mal! només de pensar que s'acostava la toma plorava! era horrible. Per poder continuar amb lactancia materna em van aconsellar usar mugroneres, us prometo que sino, no hagués pogut continuar. No era qüestió de mugró ni res del pit, era per evitar el terrible dolor.
Els dos mamaven amb mugronera, la nena mama molt, el nen no xucla tant però va fent, però n'estava bastant farta del plasticot, total que vaig trucar a una experta en lactància materna perquè m'ajudés a eliminar les mugroneres i va venir a casa. Em va fer fer una tècnica (que ara us explicaré), entre d'altres coses, i des d'aquell dia la Berta mama sense mugronera, s'enganxala mar de bé, i ara ja només fa 10-15 minuts, tot i que també haviem arribat a l'hora.
Tècnica: mare despullada de la part de d'alt (sense sostenidors), bebe completament nu,només amb els bolquers.
Jo vaig seure al sofà amb l'esquena ben recta i el bebe panxa contra panxa, amb una ma li aguantem l¡esquena sense quasi ni tocar-lo, amb l'altre igual però al culet. La idea és que estigui lliure de moviments perquè ell per si sol acabarà trobant la teta i agafant-se al mugró. és increible com el troben!
Cal paciència, si es passa de llarg, cau o es desvia molt, cal tornar-lo a posar amunt i al centre i tornar a deixar-lo fer...

No sé si m'he explicat massa bé...

Amb l'Oriol no ho he aconseguit (bé, no ho he tornat a provar),però amb la Berta va ser ràpid i super eficaç, mai més mugronera. Això si, cal fer-ho quan abans millor, diria que els meus no tenien el mes o si el tenien era acabat de fer.

Qualsevol cosa, ja sabeu!
Imatge
Anna26
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dl. gen. 19, 2009 11:15 pm

Jo tinc els mugrons plans i a més invertits, així que d'entrada la LM es presentava difícil. Pel primer fill vaig passar gairebé dos mesos "xungos". És el primer fill, vas molt perduda i desconeixes moltes coses. Jo volia donar-li el pit però se'm feien unes clivelles que moltes vegades vaig estar a punt d'abandonar. Quan veia la boca del nen acostar-se al mugró ja em venia mal. A vegades el nen semblava un vampir, amb els llavis ensangonats. Poc a poc el mugró es va anar curtint i cap problema. Per la segona tenia clar que volia donar-li el pit però no volia passar pel mal tràngol dels 2 primers mesos, així que la llevadora em va recomanar fer exercicis per tal de que el mugró anés sortint. Aquí posso un enllaç del moldejador de mugrons. M'ho possava a estones i un cop havis nascut l'Ona me les possava una estoneta abans de parir.http://dormirsinllorar.com/shop/formador-de-pezones-medela.html?osCsid=60fa29c7407a6f66ee.
Vaig començar donant-li el pit amb mugroneres.Desprès, ja nomès en portava a un pit i desprès a cap. Començava a donar-li el pit i me la possava, desprès quan ja havia sortit el mugro me la treia i continuava sense i així poc a poc fins que ja mamava sense mugroneres i sense cap clivella. Vaig poder der LM fins el 9 mesos amb tots dos. N'estic molt contenta.

Ah! El primer mes i mig em passava més d'una hora i mitja donant-li i pit però cap els dos mesos això canvia, és normal...estas a punt de fer el canvi, ja ho veuràs...
Molta sort !!:ok: :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. gen. 21, 2009 7:50 pm

hola!!
Jo també vaig amb mugroneres perque també tinc els mugrons plans i pq la meva nena és molt petitoneta i potser no té prou força i es cansa, però vull anar provant que s'agafi al mugró poc a poc. Com funcionen els formadors del mugró???
gràcies
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
petaro

EntradaAutor: petaro » dc. gen. 21, 2009 8:22 pm

he provat allo de estar al llitet els dos despulladetsi res.... :-:) :-(( ?-)
Momo
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dc. gen. 21, 2009 10:34 pm

Bombolla ha escrit:hola!!
Jo també vaig amb mugroneres perque també tinc els mugrons plans i pq la meva nena és molt petitoneta i potser no té prou força i es cansa, però vull anar provant que s'agafi al mugró poc a poc. Com funcionen els formadors del mugró???
gràcies

A mi no em van funcionar. Te'ls has de posar entre preses i teòricament et can agafant la forma. A mi se'm movien i s'emplenaven de llet que quan m'ajupia sortia tota. Total que em quedaven el mugrons de "disseny" i la samarreta xopa de llet. :-:) :-((
petaro

EntradaAutor: petaro » dc. gen. 21, 2009 10:47 pm

que vols dir amb "de disseny"??
Momo
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dj. gen. 22, 2009 8:40 am

Jejejeje!

Vull dir que si se'm torçava el foradet, el que em sortia era un dels costats, o bé només un tros de mugró. Molt bonic, de veritat. :ufs:
Sort que no les vaig portar gaire, que si arriben a quedar amb la forma que quedaven, vaya gràcia...

Mireu, això és un formador de mugrons:
Imatge
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dj. gen. 22, 2009 10:56 pm

ok gràcies!
jo tampoc crec que pogués anar amb formadors. Tinc molta llet i em vessa, Sóc un surtidor de llet.jeje
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Anna26

EntradaAutor: Anna26 » ds. gen. 24, 2009 10:12 am

El que diu la Momo, si que passa, sobretot els primers dies que la lactància no s´ha regulat. Jo m´ho possava una estoneta abans de donar-li el pit.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Irina80
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » dg. gen. 25, 2009 8:32 pm

Hola mamis!!!
A mi també em passava el mateix que a la Momo, em vessava tota la llet amb els formadors de mugrons, l'experiment va durar poc... aquesta llet no es deu poder utilitzar oi??
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mari09
:: tortuga
Entrades: 348
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat

EntradaAutor: mari09 » dg. gen. 25, 2009 8:44 pm

La Carla va neixer fa 16 dies...en hospital em va sortir grietas amb sang motiu per el cual em van aconssellar les mugroneres. Ara intento treure-les però no sé pas com...intento ficar-li el mugro a la boca, sembla que l'agafa però de seguida el deixa...es cansa...i cuan comença a plorar ja no puc més i em poso la mugronera.

Si us plau,help-me!!!
Imatge

Anna26

EntradaAutor: Anna26 » dg. gen. 25, 2009 9:39 pm

Mari-09. jo ho feia al revés. Començava la toma amb la mugronera i a mitja toma (el mugró ja havia sorit força), treia la mugronera. Amb un pit ho vaig aconseguir al cap de dos mesos i l´altre més temps. Així que amb un pit mamava amb mugronera i a l´altre sense però al 4 mesos ja tot era sense mugronera.
És anar-ho provant, tranquil.lament ! Sort!! :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. gen. 26, 2009 2:11 am

Meri-09,portes mugronera per mugró pla o per les clivelles que et van fer?
Jo vaig començar per les clivelles (el mugró el tenia ok), amb la berta vaig aconseguir treure-les, però amb l'oriol cada vegada que ho intento i me la trec es posa fet una fera, com si no reconegués el mugró com a meu.
Per aconseguir-ho amb la berta vaig seguir una tècnica que em va fer fer una experta en lactancia materna que va venir a casa, està explicadamés amunt en aquest mateix post.
qualsevol cosa, ja saps.
Imatge
petaro

EntradaAutor: petaro » dl. gen. 26, 2009 1:30 pm

jo he provat aixo que dius socpetitona, i res.... :-:)
mari09

EntradaAutor: mari09 » dv. gen. 30, 2009 1:45 pm

He intentat varies vegades...no puc treure-les.. a més a més no puc soportar quan comença aplorar...em fa mal el cor,la ...la veritat...L'unica cosa que m'interassa ara es que agafi pes,i ho fa, a les 3 setmanes té 3640g así que em declaro contenta...i sí fa falta estar amb les mugroeres fins al 9 mesos ho estaré.

ARA BÉ...sabeu sí tenen alguna contraindicació el us prolongat de les mugroneres?'afecta de manera negatiu el creixement del bebe??
Imatge

Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. gen. 30, 2009 2:03 pm

Mari, caaaalma. A mi em van dir que si la nena agafa bé pes no cal patir.
Nosaltres portem 6 mesos amb mugroneres gairebé sempre. Cap als 4 mesos vaig aconseguir treure-les però llavors vaig tenir una tanda d'obstruccions seguides i em van quedar els mugrons molt adolorits o sigui que les vaig tornar a agafar. Si no les he tret ha sigut per mandra: com que ja ens anava bé així no em feia falta canviar. Tenia altres coses al cap, la veritat.....
O sigui que no pateixis, ja tindràs temps de treure-les i si no p'alante!!!!
mari09

EntradaAutor: mari09 » dv. gen. 30, 2009 8:06 pm

Pukeko ha escrit:Mari, caaaalma. A mi em van dir que si la nena agafa bé pes no cal patir.
Nosaltres portem 6 mesos amb mugroneres gairebé sempre. Cap als 4 mesos vaig aconseguir treure-les però llavors vaig tenir una tanda d'obstruccions seguides i em van quedar els mugrons molt adolorits o sigui que les vaig tornar a agafar. Si no les he tret ha sigut per mandra: com que ja ens anava bé així no em feia falta canviar. Tenia altres coses al cap, la veritat.....
O sigui que no pateixis, ja tindràs temps de treure-les i si no p'alante!!!!

M'he quedat més tranquil.la llegint-te...tb tinc els mugrons adolorits,ni els puc tocar,però bueno, això ja es lo de menos...

Noies,una pregunta: perquè se'm mulla les camises? tinc massa llet? i cuan s'instala la lactancia verdadera?!
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::