Regal 25 anys de casats

potrita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 283
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 11:21 am

Re: Regal 25 anys de casats

EntradaAutor: potrita » dj. oct. 07, 2010 8:59 am

Buenas guapa!

si que la idea esta un poco robada, pero podrias adaptarla, podrias hacer el album en plan pelicula pero con fotos de la boda. ( con el windows media maker, es muy facil)

Personalmente creo que no hay mejor recuerdo que el que se queda en el corazon, asi que tambien podrias juntar a tu familia mas cercana en plan sorpresa y juntaros para comer ( como celebrar otra boda) son su pastel, un ramo etcc

Yo a los mios celebraban los 25 años el año que me case, cuando llego la fecha no les hize mucho caso ( la sorpresa se la tenia guardada), y el dia de mi boda, le regale mi ramo de novia, le sacaron otro pastel de boda a ellos, con una foto de su dia y ademas les compre unas copas grabadas con la fecha y los 25 años.
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Regal 25 anys de casats

EntradaAutor: Lluma » dj. oct. 07, 2010 9:09 am

Hola guapa!

nosaltres vam fer un conte de 50 anys de casats i va quedar molt xulu. Ara ens n'han demanat un parell més...

Com que suposo que no tens massa pressupost, ja que un conte així de seguida senfila 200€ mínim, si vols, el pots escriure tu i el meu soci tel dibuixa! et sortirà una mica millor...

Tinc el web una mica "penjat" perquè no tinc temps ni d'actualitzar-lo, però així veuràs les il·lustracions!

un petonet!

www.lafabricadecontes.com
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Regal 25 anys de casats

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 07, 2010 9:55 am

Nosaltres els vam regalar un pòster emmarcat. A la meitat esquerra del poster hi vam posar dues fotos, a d'alt una de quan festejaven (no vegis per trobar-la, ens va costar un munt i més si voliam que ma mare no se n'adonés), a sota d'aquesta un altra foto actual dels dos (aquesta va ser més fàcil, :r) ) i a la meitat dreta del poster, de d'alt a baix un poema que vaig fer jo, on hi havien al·lusions dels seus temps de festeig (nombrant poemes que el meu pare li enviava a ma mare quan feia la mili), al pas del temps, a l'amor que perdura inalterable, al fruit del seu amor o sigui els seus fills, i acabant amb el futur que encara els espera per viure.

No cal dir que el dia de la festa vam acabar tots plorant com beneits. Els hi va agradar moltissim i el tenen penjat al menjador de casa i quan ve una visita, el quadre és parada obligada abans de continuar ensenyant casa seva.
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Regal 25 anys de casats

EntradaAutor: ninetapetita » dg. oct. 10, 2010 2:58 pm

Una altra idea, encara que potser una mica més cara:

En un casament que vaig anar, els nuvis van regalar als pares unes figures com de plastilina, personalitzades, que eren els pares de nuvis, en el dia del seu casamnet. Estaven acompanyades d'una foto original, i la veritat és que estaven molt aconseguides.
Eren algo així, et poso un enllaç.

http://personalizatutarta.blogspot.com/ ... tos-1.html

O sigui, que van fer encarregar una parella de núvis i com a model van agafar una foto dels pares de quan es van casar. I a l'entregar-ho, els nuvis van enganxar la foto original, i la veritat és que els ninos eren calcats!! no sé si m'he explicat......
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!

Torna a “Regals i detalls de bateig”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::