pastis de bolquers

Avatar de l’usuari
petitona28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm

pastis de bolquers

EntradaAutor: petitona28 » dc. jul. 13, 2011 1:58 pm

Hola noies!
Em penso que aquest post ja deu existir pero no el trobo, el cas es que tinc intencio de fer un pastis de bolquers per la meva neboda que esta apunt de neixer, i no se ben be com es fan. Si alguna de vosaltres n'ha fet o te idea de com es fan agrairia la vostra ajuda. Suposo que no deu ser gaire complicat, pero... es el primer que faria i vui que em quedi ben maco.
Moltes garcies a totes!!
Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: pastis de bolquers

EntradaAutor: pigadeta » dc. jul. 13, 2011 3:08 pm

Ostres...si poses per internet segur que et surten molts manuals...n'hi ha uns de molt graciosos que son tipus castell.... mes laboriosos pero diferents...

Per un normalet, necessites, un parell de rollos de paper de cuina (bueno el cartó de dins), una bandeja d'aquestes per presentar pastisos i els bolquers ben envolicadets...jo vaig anar als xinos i vaig comprar gometes d'aquelles per fer les cuetes de nenes ben finetes...

Ah i cinta per fer les llaçades i el paper de celefon..
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: pastis de bolquers

EntradaAutor: tombarella » dc. jul. 13, 2011 5:13 pm

Petitona, sí, és senzill, tot i que laboriós.

Un pastís "normal" el faràs amb una base (a mi em van millor si té vora perimetral, ja que recull el primer pis de bolquers) i un eix central (tub de cartró). A partir d'aquí, vas fent rotllets amb els bolquers i els enganxes amb cinta adhesiva vegetal. Vas fent circumferències al voltant de l'eix central, prèviament enganxat a la base, i ho guarneixes amb cintes dels colors que vulguis. També hi pots afegir ninos o altres complements.

Aquí tens algunes de les coses que jo faig. Si t'interessés alguna cosa en particular, pots proposar-m'ho i mirem de trobar la manera d'arribar a un acord. :ok:

viewtopic.php?f=26&t=22043
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Pil'ar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 12:47 pm
Ubicació: Terrassa

Re: pastis de bolquers

EntradaAutor: Pil'ar » dc. jul. 13, 2011 5:38 pm

Hola,
si busques al Youtube ho trobaràs pas a pas.
Siau
Sócfeliç.cat
Avatar de l’usuari
petitona28
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm

Re: pastis de bolquers

EntradaAutor: petitona28 » dj. jul. 14, 2011 10:42 am

gracies noies per la resposta!!, finalmentt ahir la nit em vaig posar a fer-ho, no m'ha quedat com jo esperaba pero be, per ser el primer no emm puc queixar.
Pero iguqlment moltisiimes gracies a totes!!
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::