Bisuteria a Girona

Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Bisuteria a Girona

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. abr. 16, 2012 8:49 am

Hola, algú sap d'alguna botiga per Girona on es vengin coses per fer de bisuteria? o sigui, no fet, sino per fer-ho, o algun lloc on line que estigui bé de preu, vam anar a una però vaig trobar els preus una mica abusius....no se si n'hi ha alguna de "guai" per Girona, o sino com us dic, on line!
Gràcies!!! :-)
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: Bisuteria a Girona

EntradaAutor: eutherpe » dl. abr. 16, 2012 9:53 am

Hola Gloriadsn

Tema preus no sé què dir-te... jo l'any passat per un casament vaig comprar-me les peces i cordill per a fer-me un collaret en una botiga que es diu "El Taller" i em va sortir tot per uns 12 euros.

I ara buscant per internet perquè també em mola el tema, he trobat una web que hi ha tot de coses per a fer manualitats i he vist que tenen un apartat d' "Abalorios i bisutería". No hi he comprat mai, però veig que hi ha bastantes coses i té botiga online.


Web general http://www.manualidadesybellasartes.com/index.html
Botiga on-line http://www.manualidadesybellasartes.es/8148/es/Categoria/001-157--/abalorios-bisuteria-materiales.aspx


A veure si et serveix ;-)
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Bisuteria a Girona

EntradaAutor: edae » dl. abr. 16, 2012 10:24 am

A la Moda (a la plaça del vi) també tenen moltes coses. I si no volsa anar a Girona, a Banyoles a la merceria de la muralla també tenen cosetes, però no tantes.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

Re: Bisuteria a Girona

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. abr. 16, 2012 11:44 am

Gràcies guapes!

aixó del Taller està per Girona o es algun altre lloc?

Edae! gracies, es veritat la merceria de la muralla! no hi havia pensat, però ja hi he anat moltes vegades, i el que vull es mes... no boletes y coses sino també mes "bases" per anells, arrecades.... etc... no se si m'explico.
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Bisuteria a Girona

EntradaAutor: kine » dl. abr. 16, 2012 12:33 pm

Hola a totes,
l'altre dia vaig veure que havien obert una botiga tot de boletes, cordills... al c/ pare claret molt a prop d'on abans hi havia un legend més avall del c&a.
No hi he entrat però té bona pinta.

El taller on és?

Espero que trobis el que busques.
Fins aviat.
Marta Oleiro
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 26, 2013 11:24 pm
Contacta:

Re: Bisuteria a Girona

EntradaAutor: Marta Oleiro » dj. des. 26, 2013 11:32 pm

Tal vez te pueda interesar la compra de bisutería o joyas online, yo he comprado y no me ha ido nada mal, todo depende de lo que busques, pero te dejo la web donde compré para que veas si encuentras algo, www.directoacasa.es, por cierto, con esto he perdido el miedo de comprar online, así que espero que si nunca compraste por este medio, te atrevas.
Saludos, Marta.

Torna a “Materials i botigues”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::