Etòloga Canina

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dt. des. 03, 2013 7:30 pm

Bones, mares i pares del SocPetit!

He vist que hi havia aquest subfòrum i m'he animat a oferir els meus serveis. Soc etòloga canina, diagnostico i tracto (seguint un mètode científic) els problemes de conducta dels nostres companys/es peluts/des, com :

-Ansietat per separació
-Síndrome de disfunció cognitiva
-Eliminació inadequada
-Agressivitat
-Estereotípies
...etc

Us deixo el link al meu blog, acabat d'estrenar, on setmanalment publicaré articles sobre etología i en el que podeu trobar les meves dades de contacte :
http://www.canisetologicus.blogspot.com

I el meu cartell :
cartell publi.png


Ja sabeu, si necessiteu una etòloga, em teniu a la vostra disposició! :ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: DRACO » dt. des. 03, 2013 8:42 pm

Una feina molt interessant i ben important. Molta sort!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dj. des. 05, 2013 9:04 pm

Moltes gràcies, DRACO! Hi posem moltes ganes!

Deixo el link a l'article que acabo de publicar sobre els gossos vells, el Síndrome de Disfunció Cognitiva. Segur que a moltes i molts us sonarà!

http://canisetologicus.blogspot.com.es/2013/12/quan-els-peluts-es-fan-vells-sindrome.html
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: FloR » dj. des. 05, 2013 9:24 pm

I pels gats hi ha alguna variant?
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Navi » dj. des. 05, 2013 10:55 pm

De quina zona ets Cabana? M'he estat mirant el blog i no ho he sabut veure.
Imatge
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dv. des. 06, 2013 1:12 pm

Navi, soc de l'Alt Empordà! Però no tinc problema de movilittat, vaig on faci falta. I si realment estic molt lluny, hi ha l'opció de fer una consulta online! :ok:

Flor, hi ha etòlegs felins, també! En sortia un al Veterinaris de TV3, però no recordo com es deia. Segur que a St. Google en trobes un! Més endavant em vull dedicar a estudiar etologia felina també, però de moment em dedico nomñes als gossos!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dv. des. 13, 2013 10:51 am

Ha tardat un xic per problemes tècnics, però us deixo l'article d'aquesta setmana. Tracta de quina es la manera correcta de presentar-nos a un gos!

http://canisetologicus.blogspot.com.es/2013/12/la-millor-manera-de-coneixer-un-gos.html
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Navi » ds. des. 14, 2013 2:59 pm

Cabana un article molt interessant!

Això que dius de pendre's la confiança de tocar el gos quan no el coneixem em passa molt anant pel carrer, gent que ens passa pel costat o que es creua i toquen el gos, no ho he entès mai perquè a mi ni se m'acudiria tocar un gos que no conec.
Imatge
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » ds. des. 14, 2013 7:31 pm

Gràcies, Navi!

Aquest comportament es dóna perquè tenim molt interioritzat que la majoria de gossos son sociables i equilibrats i, per desgràcia, considerem la majoria d'animals com a subjectes passius que han de fer el que nosaltres volem i perquè si. No tenim en compte el seu caràcter ni que tinguin voluntat pròpia. Llavors arriben les mossegades, les denúncies i els sacrificis de gossos, per desgràcia... :ufs:
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dc. des. 18, 2013 4:00 pm

Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dl. des. 30, 2013 10:50 am

I vinga, per acabar l'any, penjo l'últim article del bloc, dedicat als gossos de races petites!
Espero que us agradi!

http://canisetologicus.blogspot.com.es/2013/12/que-la-mida-no-li-condicioni-la-vida.html

Us desitjo que tingueu molt bona entrada al 2014! Bon any! neujor:-)
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » ds. gen. 04, 2014 2:53 pm

Amb l'arribada del 2014 estreno pàgina al facebook! Clickeu a "m'agrada" i compartiu (si us agrada, es clar!) :)

https://www.facebook.com/etologicus

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dc. gen. 08, 2014 7:19 pm

Hola! Sé que llegiu el que penjo perquè ho veig a les meves entrades, però com que no hi ha feedback no sé si us interessa gaire! Penjo l'últim article que he fet i la pàgina del face altra vegada...

http://canisetologicus.blogspot.com.es/2014/01/lempremta.html

https://www.facebook.com/etologicus

Espero que us agradi i sigui útil!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dj. feb. 06, 2014 12:56 pm

Buf! No hi havia manera d'entrar al meu compte, pensava que no el podria recuperar! Però la pesada educadora canina ha tornat! Muaahahahaha! :P

Deixo l'últim article, el de la setmana passada, dedicat a totes i tots els que tingueu cadells a casa, cadells amb dents d'agulla que tot ho roseguen i que es passen el dia batallant! :)

http://canisetologicus.blogspot.com.es/2014/01/jocs-de-guerra.html


I si sou amants dels gossos,entreu a la meva pàgina del facebook, hi trobareu notícies, curiositats, acudits, consells de salut, educació i jocs, un xic de miscel·lània a l'entorn del món dels nostres estimats peluts!! Si us agrada, no us oblideu de clickar a "m'agrada"!

http://www.facebook.com/etologicus

Salut!
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Marsa » dj. feb. 06, 2014 1:25 pm

Cabana!! Nosaltres tenim un pelut a casa q no és gaire amic del petit! S'ha tornat molt gelos i és passa el dia roncant! El nen n'esta enamorat i a mi em trenca el cor q no ai pugui acostar!
Creus q hi ha quelcom a fer??

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dj. feb. 06, 2014 7:20 pm

Marsa ha escrit:Cabana!! Nosaltres tenim un pelut a casa q no és gaire amic del petit! S'ha tornat molt gelos i és passa el dia roncant! El nen n'esta enamorat i a mi em trenca el cor q no ai pugui acostar!
Creus q hi ha quelcom a fer??

Gràcies


Hola, Marsa!

Sempre hi ha alguna cosa que podem fer per millorar la relació! Els gossos solen estar desconcertats davant dels nens, alguns tenen por, d'altres poden veure'ls com una presa (perquè els nens fan moviments molt exagerats de braços i cames, i, sobretot, aquells xisclets de bestiola boscana que els exciten els instints). Per traçar un pla d'acció personalitzat necessitaria fer-vos una visita per fer una consulta amb un test d'anamnesi complet per saber com es el gos, els seus antecedents, caràcter, conèixer l'entorn, etc. Si t'interessa envia'm un correu a canis.etologicus@gmail.com (ho porto tot des d'allà) i t'informo dels preus i de com funciona tot plegat. I si vius lluny i no es pogues fer la visita (en cas que t'interessés), també podem fer la consulta online.

Per començar, quan el gos li grunyi al nen o li ensenyi les dents, traieu-lo de l'habitació. Veurà que el seu comportament té una conseqüència : estar separat de la familia.
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dj. feb. 06, 2014 7:40 pm

Marsa ha escrit:Cabana!! Nosaltres tenim un pelut a casa q no és gaire amic del petit! S'ha tornat molt gelos i és passa el dia roncant! El nen n'esta enamorat i a mi em trenca el cor q no ai pugui acostar!
Creus q hi ha quelcom a fer??

Gràcies


Hola, Marsa!

Sempre hi ha alguna cosa que podem fer per millorar la relació! Els gossos solen estar desconcertats davant dels nens, alguns tenen por, d'altres poden veure'ls com una presa (perquè els nens fan moviments molt exagerats de braços i cames, i, sobretot, aquells xisclets de bestiola boscana que els exciten els instints). Per traçar un pla d'acció personalitzat necessitaria fer-vos una visita per fer una consulta amb un test d'anamnesi complet per saber com es el gos, els seus antecedents, caràcter, conèixer l'entorn, etc. Si t'interessa envia'm un correu a canis.etologicus@gmail.com (ho porto tot des d'allà) i t'informo dels preus i de com funciona tot plegat. I si vius lluny i no es pogues fer la visita (en cas que t'interessés), també podem fer la consulta online.

Per començar, quan el gos li grunyi al nen o li ensenyi les dents, traieu-lo de l'habitació. Veurà que el seu comportament té una conseqüència : estar separat de la familia.
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Marsa » dj. feb. 06, 2014 10:35 pm

Gràcies per la resposta tan ràpida!! Ara estic amb el mbl! Demà mateix t'envio e-mail!

Marsa
Imatge
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dv. feb. 07, 2014 11:01 am

Gràcies a tu, Marsa! :ok:
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Etòloga Canina

EntradaAutor: Cabana » dl. feb. 10, 2014 6:38 pm

Un nou article al meu blog!

"El/la vostre gos/sa es un crack de l'escapisme? Us fa por que camini sense corretja pel bosc per si no us fa cas quan el/la crideu? L'article de la setmana al bloc de Canis Eto-Logicus : Tinc un pelut escapista! "


http://canisetologicus.blogspot.com.es/2014/02/un-truc-per-fer-venir-els-peluts-quan.html

:***:

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::