conillet nan

Gats, gossos i ocells i tots els nostres animalots.
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

conillet nan

EntradaAutor: saludoalaluna » dj. des. 03, 2015 3:14 pm

Hola a tothom,

Ens estavem plantejant tenir un conillet nan o un conillet d indies a casa.

Tenim un nen de 6 any i una nena de 4. Que en penseu?? Tinc por de quedarnos amb un i que els nens en dos dies no li facin ni cas.
Algu te experiencia en tenir animals amb nens d aquelles edats?

D altra banda, que penseu que es millor un conillet nan o un conillet d indies?

I finalment, em podeu recomenar un lloc de confiança per adquirir-lo

Moltissimes gracies per avançat
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: shyla » dj. des. 03, 2015 5:44 pm

Penso que fas un plantejament erroni ja que sobreentenc que vols una joguina pels teus fills, al dir que tens por que no li facin cas. Si voleu un animal es per que voleu un nou membre a la familia, independentment dels nens...
Imatge Imatge
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: saludoalaluna » dj. des. 03, 2015 7:09 pm

Gracies per la resposta.

Precisament el que vull evitar es la situacio que molt be descrius, que un esser viu sigui vist com una joguina per part dels meus fills.

Jo no he estat massa d animals pero a la meva filla li apasionen. Entenc que la responsabilitat sera dels pares, nomes faltaria pero per aixo preguntava com veieu tenir un animal d aquest tipus amb nens
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: conillet nan

EntradaAutor: iole » dj. des. 03, 2015 8:41 pm

Nosaltres hem adoptat un conill nan (la meva neboda de 12 anys se n'ha cansat), i tinc un nen de 3 anys i mig... El conill no mosega i es deixa tocar pero gairebe no tenen interaccio, li diu que l'estima, de vegades li posa de menjar i el persegueix quan corre pel pis. Un conill nan ha d estar un minim de dos hores lliure fora de la gabia, jo el deixo a terrassa al migdia que fa solet, no son gaire nets, la gabia la hem de rentar dia si dia no perque sino fa pudor... El conill es pixa fora (sobretot en alguns llocs i per aixo el deixo correr per terrassa...que queda plena de caques i dp he de passar aspiradora... Aquest es adoptat per tant nose si pots educarlo millor...

Els hamsters estan tot dia dins gabia, tenen poca interaccio amb nens petits i ull que mosseguen...

Crec k no son els animals mes adequats...
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: saludoalaluna » dj. des. 03, 2015 8:50 pm

Moltissimes gracies per la resposta.
M has ajudat molt!
Avatar de l’usuari
Abril_86
:: papallona
:: papallona
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

Re: conillet nan

EntradaAutor: Abril_86 » dj. des. 03, 2015 9:06 pm

He tingut conill nan i gat. Els conills donen més feina perquè fan molta molta caca, és exagerat! I la gabia fa pudor, l'has de rentar molt sovint,l'has de treure mínim dues hores al dia... Crec que no interactuen molt amb els nens...
Ara tenim una gata adoptada d' adulta. s'estimen molt amb el meu fill de 2'5 anys, estan tot el dia junts i es deixa abraçar i fer de tot pel nen. No dona feina perquè es neta i tranquila.
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: conillet nan

EntradaAutor: Tànit » dv. des. 04, 2015 12:12 am

Hola jo tinc un conillet nan.
esta clar que la responsabilitat es dels pares, jo sempre m'he tornant boja pels animals pero al final de petita em varen regalar un gos i la feina va pels pares, to que considero que tenir un animal ensenya als nens coses que els essers humans no els podem ensenyar.

La part dolenta es que els conills no son com gossos ni com gats solen anar molt a la seva i s'els ha de netejar molt (els pipis cada dia i depenent de quin tipus raspatllats diaris) i a més es molt important que mengin fenc que es molt embrutidor, a més els conills son animals molt delicats en quant a que tenen ossets molt prims i una abraçada massa carinyosa dels nens els podria trencar, els veterinaris han d' esser d'exòtics (que encareix qualsevol tipus de tractament)
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: gusiluz » dv. des. 04, 2015 11:22 pm

shyla ha escrit:Penso que fas un plantejament erroni ja que sobreentenc que vols una joguina pels teus fills, al dir que tens por que no li facin cas. Si voleu un animal es per que voleu un nou membre a la familia, independentment dels nens...


Totalment d'acord. No entenc aquesta costum d'agafar animals pels nens com una joguina. Un animal és una responsabilitat per un adult, l'has de voler tenir i.cuidar tu.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: gusiluz » dv. des. 04, 2015 11:24 pm

shyla ha escrit:Penso que fas un plantejament erroni ja que sobreentenc que vols una joguina pels teus fills, al dir que tens por que no li facin cas. Si voleu un animal es per que voleu un nou membre a la familia, independentment dels nens...


Totalment d'acord. No entenc aquesta costum d'agafar animals pels nens com una joguina. Un animal és una responsabilitat per un adult, l'has de voler tenir i.cuidar tu. I tu mateixa dius que no ets massa d'animals....que en fareu quan els nens o.vosaltres us en canseu?
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: saludoalaluna » dt. des. 08, 2015 8:03 am

Doncs es ben senzill. No vull una joguina. Soc ben conscient del que es un animal. I seria incapaç d agafar un esser viu un temps i abandonar-lo. Si us plau!!!

Pero soc capaç de sacrificar que no sigui massa d animals per la meva filla que li apassionen i que crec que emocionalment li faria be. Amb tot el que implica de responsabilitat, cura, afecte per un altre esser viu.

Pero gracies per les respostes perque m he pogut fer una idea del que implica tenir un conill i com aquests interaccionen amb els nens
Alimateu
Entrades: 1
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 8:24 am

Re: conillet nan

EntradaAutor: Alimateu » dj. feb. 16, 2017 8:34 am

I per què no tindre un animal diferent? Personalment m'encanten els animals marins. Últimament sobre tot estic molt centrat en les meduses, perque les considere un èsser viu molt interesant, com podreu vore en la següent pàgina http://medusas.wiki/. Però hi han moltes més opcions que van desde rèptils fins pardals.
Salut. :***: :oset:

Torna a “Mascotes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::