embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: noemidb » dt. des. 10, 2013 2:20 pm

Hola, estic en un moment molt difícil. M.han de fer una biopsia de corion per determinar si té la síndrome de down o no, el risc és molt elevat aixi q segur que surt positiu.
A nivell de parella no tenim clara la decisió... Opinem diferent
No sé si algú está en la mateixa situació... Tenim por del futur... No sé si algú em podria donar algun consell... Realment em fa por decidir totes dues opcions... Estic de 12 setmanes però per a mi tinc un fill a dintre meu què vol viure
MIX99
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2009 10:59 am

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: MIX99 » dt. des. 10, 2013 3:06 pm

Bones,

No et desanimis, molts ànims per aquests dies que has de passar... A mi a l'octubre em van fer Amniocentesi, també amb risc molt elevat i et puc dir que els resultats han sortit correctes... també vam passar unes setmanes durilles, i teníem opinions contradictòries a mesura que passaven els dies...

Amb això no vull dir-te que a tothom li vagi bé... però conec més casos al meu voltant semblants al meu, que no al possible resultat que ningú desitja per ell...

Ànims i serenitat!!!
Imatge


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: petitacuca » dt. des. 10, 2013 3:50 pm

Jo no sóc mare, de moment sóc cercadora, però és una cosa que m'he preguntat moltes vegades. És més, un cop li vaig preguntar a la meva sogra "si portessis un nen discapacitat a la panxa què faries?" ella que és cristiana apostòlica i romana em va dir que ella NO el tindria. La mateixa pregunta li vaig fer a la meva mare, que és més cristiana apostòlica i romana, i em va dir: "ho heu d'escollir vosaltres, t'entendré en qualsevol de les dues decisions, però jo si a mi m'hagués passat crec que no hagués pogut avortar".

Això és mooooooolt personal, jo no et diré què has de fer... Jo, penso que si tingués una discapacitat diferent de síndrome de down (més greu), l'avortaria, però amb síndrome crec que no, perquè com en tot hi ha graus, però normalment poden ser "bastant autònoms", no és una discapacitat que necessitin algú 24h.. Ara bé, potser em passa i llavors canvio d'opinió.

Ha de ser una decisió dura... conec una noia, q no sé quines proves li van fer, i tenia una possibilitat bastant alta que la nena no estès bé, però no es va voler fer l'amnio pq corria un risc, i va continuar endavant. Al final, una nena saníssima.

Ànims!!
Avatar de l’usuari
canyelladecolors
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: canyelladecolors » dt. des. 10, 2013 3:53 pm

Ai reina,
procura ser positiva i esperar els resultats. Un cop sapigueu una cosa o altre ja us preocupareu si cal. Com a mare entenc que desde el moment que ets concient que estàs embarassada ja fas vincle, has d'entendre que amb el pare això no passa. Haureu de parlar molt si és dona el cas.

Molts ànims
Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: angelina » dc. des. 11, 2013 8:19 am

Hola! jo no he passat per la mateixa situacio que tu pq en cap moment vam dubtar q el peque tingués SD, per tant ja no vaig haber de decidir...
pero el meu fill té SD i quan vaig quedar-me embarassada del segon vam decidir q fariem l'amnio epro q dortis el q sortis tirariem endavant...pero esclar aixo es una eleccio molt personal... i no et puc pas aconsellar que decidir... pero el que si que seria important és que us decidissiu abans de tenir els resultats, i que arribessiu a estar els dos d'acord per que més endavant no hi hagin càrregs de consciència ni arrepentiments....

El meu fill a part dels retrassos en desenvolupament està molt sà, be ara mateix com qualsevol altre en plè hivern amb mocs i tos... pero res de greu... A vegades les patologies cariaques es poden veure abans del naixement pero em sembla q no per força... siguent sincera poden haver-hi varies complicacions... pero també pots ser que no n'hi hagi cap.. nosaltres vam teir molt mal de caps pq menjés al principi pq es cansava, tenia son... pero aviat li van anganxar el ritme... tot és qüestiod e paciencia...
Vaig obrir fa molt i molt de temps un post parlar del Sindrome de Down.. ara esta una mica abandonat pero potser et pot ajudar en com van els primers moments...

Molts ànims! i decidiu el q decidiu si és el que vosaltres voleu serà correcte.
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: noemidb » dc. des. 11, 2013 12:19 pm

Moltes gràcies per les vostres paraules... Són de gran ajuda...
Ja m.han fet la prova i ara de repòs, desitjant que no em caigui... El que vingui el vull, és el que penso... Però no és tan fàcil ja que tenim una altre petita què també reclama i per desgràcia altres temes familiars que compliquen més.. Però estic contenta perquè ja m.he posat en contacte amb una persona de la fundació síndrome de down i si surt que el té ja sabem on hem d.anar per demanar ajuda...
Aviam com passen els dies i tot... Ja quan parlem del tema ja no és tan tràgic... Nomes desitjavem els fos tenir un embaràs normal i tranquil i sense problemes... Però aixo no está fet per a nosaltres,..
Gràcies per la tranquilitat que em doneu
mteixitur
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. abr. 14, 2013 8:33 pm

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: mteixitur » dc. des. 11, 2013 9:45 pm

Hola a totes
Primer enviarte una abraçada molt forta.
Nomes un petit comentari:
No tots els nens discapacitats tenen sindrome de down i es decisio d'avortar o no
Sovint es mes complex
Cal tenir clar que hi ha nens amb discapacitat derivada d'una paralisis cerebral que no es que els seus pares no avortessin per motius religiosos.
No et negare que es dificil ser mare d'un nen especial pero tambe es molt i molt emotiu qualsevol cosa que consegueixi. Et regalo un titol de llibre
Cartes i poemes des d'una cadira de josep calderon
El va escriure el meu marit quan va neixer el marc el nostre fill

Molts petons i pensa que tot anira beeee
Txell
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: noemidb » dj. des. 12, 2013 9:42 am

Gràcies Txell per la recomanació del llibre... Soc mestre d.EE i sempre m.agrada aprendre nova informació...
Avui ens han dit que el fetus està bé... Potser he corregut massa però el què volia és que si tenia sindrome de down doncs començar a moure.m de seguida... És molt buscat aquest petit... Ara em toca repòs
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: angelina » dj. des. 12, 2013 9:55 am

Si que t'hzn donzt els resultats ràpid!! quan et vas fer la prova?
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: noemidb » dj. des. 12, 2013 1:01 pm

hola angelina,
la prova me la vaig fer ahir a les 9h a la maternitat i avui a lrs 10.30h m.han trucat per dir.m.ho.
hi ha uns resultats que amb 24 h t.ho diuen i despres et fan un estudi genetic que triguen uns 14 dies. pero que amb el resultat de 24h ens han dit que ja no ens preocupem.

per mutua haviem de pagar 220e si voliem el resultat rapid
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: angelina » dj. des. 12, 2013 3:01 pm

Carai a mi el resultat rapid va ser una setmana i després 1 mes per rebre el cariotip complert!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
noemidb
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 05, 2013 5:55 pm

Re: embarassada possiblement d.un fetus amb síndrome de down

EntradaAutor: noemidb » dj. des. 12, 2013 7:07 pm

Sí la veritat és que quan al pùblic ens vam dir tb 24h ens va sobtar pq no ens ho esperàvem... L.espera és llarga i s.agraeix la rapidesa i aixi poder assimilar i actuar
Gràcies per les paraules... M.heu ajudat molt

Torna a “Pares de nens i nenes amb discapacitats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::