Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

Plors, malalties i consultes.
Avatar de l’usuari
annaf
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. des. 16, 2008 3:52 pm
Ubicació: vic

Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: annaf » dv. abr. 09, 2010 9:21 am

Hola marones!

Algú coneix o sap d'algún metge pediatra que a més sigui homeòpata de Vic o voltants? He sentit parlar de metges amb aquestes especialitats cap a granollers i barcelona, però em preguntava si no hi hauria algú més aprop.

Gràcies a l'avançada per la informació!
annaf
monipal
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: monipal » dv. abr. 09, 2010 12:37 pm

Hola Annaf,

Has pensat mirar també per Olot i rodalíes, ara que ho teniu tan a prop també et pot anar bé anar cap allà!?

Només és una suggerència.
Avatar de l’usuari
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: jorlu » dv. abr. 09, 2010 1:28 pm

Jo et puc recomanar el Dr. Gutierrez que visita al CAP de Centelles i n'estic molt contenta. També visita a Manlleu però no sé on té la consulta. Conec a molta gent que va amb ell i n'estant molt contents.
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: esquitx » dv. abr. 09, 2010 8:06 pm

Jo el també el porto amb el dr. Gutierrez a Manlleu i n'estic encantada. Si vols et puc donar el telefon peró no sé si es pot donar publicament...
Avatar de l’usuari
nuuria
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: nuuria » ds. abr. 10, 2010 9:41 am

Hola noies, nosaltres també haviem anat amb el Dr Gutierrez i molt bé!

Ara els porto a un centre de Vic amb una noia molt agradable que tracta molts nens (no es pediatra però sap molt de teràpies alternatives). L'Oriol va agafar una bronquitis i el va tractar amb reflexoterapia i boletes homeopàtiques, ens va ensenyar a fer-li massatges als peus i li haviem de fer cada dia abans d'anar a dormir, en pocs dies va estar recuperat! N'estem molt contents! A part d'això hi hem anat altres vegades i sempre n'hem quedat molt contents. :ok: Si t'interessa et passo el telèfon!

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge
Avatar de l’usuari
annaf
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. des. 16, 2008 3:52 pm
Ubicació: vic

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: annaf » ds. abr. 10, 2010 9:57 am

Bones a totes,

moltes gràcies per contestar! Si que m'interessen els telèfons tant del Gutierrez com d'aquesta noia de Vic. Com m'ho feu arribar? per missatge privat?

mercès....
annaf
Avatar de l’usuari
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: minimandarina » ds. abr. 10, 2010 11:43 am

Bones a totes!
A mi també m'interessa el telèfon d'aquesta noia de Vic. Me'l podríeu passar si us plau? El del dr Gutiérrez ja el tinc. Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Noe » ds. abr. 10, 2010 1:52 pm

nuuria ha escrit:Hola noies, nosaltres també haviem anat amb el Dr Gutierrez i molt bé!

Ara els porto a un centre de Vic amb una noia molt agradable que tracta molts nens (no es pediatra però sap molt de teràpies alternatives). L'Oriol va agafar una bronquitis i el va tractar amb reflexoterapia i boletes homeopàtiques, ens va ensenyar a fer-li massatges als peus i li haviem de fer cada dia abans d'anar a dormir, en pocs dies va estar recuperat! N'estem molt contents! A part d'això hi hem anat altres vegades i sempre n'hem quedat molt contents. :ok: Si t'interessa et passo el telèfon!


Aquesta noia és la Mar? és q tb me n'han parlat molt bé d'ella.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Seira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1117
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:32 pm
Ubicació: Vic

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Seira » ds. abr. 10, 2010 1:59 pm

Nosaltres portem a l´Ot en un centre que hi ha a la Ronda Camprodon, és un homeòpata i la veritat és que ens està sol.lucionant moltíssim el tema que té als pulmons, i tot a base d´homeopatia i gotes naturals.......si a algú li interessa us passo un privi. El telèfon d´aquesta noia i el dr.gutierrez tampoc m´anirien pas malament...........es que vas al pediatre i la única cosa que et dónen són medicaments tradicionals, i quan tens un fill que porta més d´un any seguit amb medicament busques qualsevol alternativa !!!
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Lluma » ds. abr. 10, 2010 2:30 pm

doncs jo us recomano la Germain, que visita a l'herbolisteria Iris!

A en Pau li van diagnosticar diarrea crònica incontrolada, i ni la digestòloga va saber què dirme per poder-li tractar, em van dir doncs, que als 3 anys li marxaria!!!

el vaig portar amb la Germain i mho va solucionar amb 2 dies! una passada! i a mi em tracta les migranyes, a en Llumu lestrès... nem tota la família!
també fa homeopatia!
el que passa és que llargues temporades sen va al Tibet a ajudar la gent dallà, però ara hi és.
Imatge
Avatar de l’usuari
nuuria
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 4:17 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: nuuria » dl. abr. 12, 2010 8:23 pm

Noe si que es la Mar!

Si voleu us passo adreça i telèfon per privat! :ok:

ELS BITXOS DE CASA!!
Marc, ja tinc 4 anys!
Oriol, ja en tinc 2!!

Imatge
Avatar de l’usuari
annaf
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. des. 16, 2008 3:52 pm
Ubicació: vic

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: annaf » dc. abr. 21, 2010 11:18 am

Hola a totes,

agrairé que totes les que aneu a pediatres homeopatas em féssiu arribar els seus telèfons per privat i faré arribar aquestes dades a les que m'ho esteu demanant.

Gràcies!
annaf
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Noe » dc. abr. 21, 2010 1:55 pm

Lluma ha escrit:el vaig portar amb la Germain i mho va solucionar amb 2 dies! una passada! i a mi em tracta les migranyes, a en Llumu lestrès... nem tota la família!
també fa homeopatia!
el que passa és que llargues temporades sen va al Tibet a ajudar la gent dallà, però ara hi és.


Hola lluma, em pots dir què fas per les migranyes... la meva mare està fatal, i ara fe una dieta però sembla q no li va gaire bé.
Saps si ara hi és la Germain? S'ha d'anar directament a la botiga?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Lluma » ds. abr. 24, 2010 10:57 am

Hola Noe,

segons el tipus de migranya, et recomana unes coses o unes altres! jo resultava que tinc nosequinorgan (també pateixo llagunes de memòria, ara, tu!) i em va recomanar que deixés de menjar àcid, com la taronja, que en menjava moltes! i em va donar uns consells i em va receptar uns polvets miraculosos. Em va renyar per prendrem tant de gelocatil, ja que passa factura, tanta química. En fi, que se la mirarà i segur que li dóna una solució!
Tu trucahi, dona, per provar, no hi perd res! les migranyes són molt pu*es, i ja et dic, jo quasi ja no en tinc mai! durant lembaraç era fora de sèrie!
Ella sí visita, els dilluns, divendres i dissabte al matí. La visita costa cap als 50€.

Ya me contarás!

Per cert, em podeu explicar qui és aquesta Mar que comenteu?
Imatge
Avatar de l’usuari
Noe
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Noe » ds. abr. 24, 2010 8:38 pm

Lluma ha escrit:Hola Noe,

segons el tipus de migranya, et recomana unes coses o unes altres! jo resultava que tinc nosequinorgan (també pateixo llagunes de memòria, ara, tu!) i em va recomanar que deixés de menjar àcid, com la taronja, que en menjava moltes! i em va donar uns consells i em va receptar uns polvets miraculosos. Em va renyar per prendrem tant de gelocatil, ja que passa factura, tanta química. En fi, que se la mirarà i segur que li dóna una solució!
Tu trucahi, dona, per provar, no hi perd res! les migranyes són molt pu*es, i ja et dic, jo quasi ja no en tinc mai! durant lembaraç era fora de sèrie!
Ella sí visita, els dilluns, divendres i dissabte al matí. La visita costa cap als 50€.

Ya me contarás!

Per cert, em podeu explicar qui és aquesta Mar que comenteu?


Moltes gràcies, sí q ho faré!!! em pots passar el tel per privat...??
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Lluma » dj. set. 16, 2010 1:23 pm

nuuria ha escrit:Hola noies, nosaltres també haviem anat amb el Dr Gutierrez i molt bé!

Ara els porto a un centre de Vic amb una noia molt agradable que tracta molts nens (no es pediatra però sap molt de teràpies alternatives). L'Oriol va agafar una bronquitis i el va tractar amb reflexoterapia i boletes homeopàtiques, ens va ensenyar a fer-li massatges als peus i li haviem de fer cada dia abans d'anar a dormir, en pocs dies va estar recuperat! N'estem molt contents! A part d'això hi hem anat altres vegades i sempre n'hem quedat molt contents. :ok: Si t'interessa et passo el telèfon!



Hola!!
en plena preparació de lhivern, em passes ladreça i el telèfon daquesta noia? a on està?

moltes gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: san » dv. nov. 26, 2010 10:22 pm

Hola el doctor gutierrez visita crec per la plaça dels albers.El telefon no el se,
nosaltres anema a unaltre q m'entra per la mutua, el dr. cabre q visita a la aliança(clinica de vic).SI hi truqueu a la clinica de vic , usdonaran hora, visita els dimarts,tto just hem començat aquest dimarts a anari.
Imatge


Imatge
elisenda82
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 15, 2012 7:34 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: elisenda82 » dc. ago. 15, 2012 7:45 pm

Hola noies, Em dic Elisenda i soc nova en aquest portal.

El dia 9 de juliol va neixer l'Oriol. Ja des de l'Hospital ens van dir aque era un nen molt irritable. La veritat es que aquest primer mes i mig ha set molt dur. L'oriol és un nen que plora molt, fa els bibis intrenquil i ja no s'agafa al pit. Li costa molt dormir i només es consola als braços.
Hem anat a diferents metges i un ens va dir que potser tenia reflux ( com cremor d'estomec) altres ens diuen que ja canviara el seu comportament...

La veritat es que ja no se que fer per calmar-l'ho. He pensat amb la omeopatia. Hi ha algu que i hagi passat alguna cosa semblant? em podeu aconsellar d'algun omeopata?

Moltes gràcies i estem en contacte!

Elisenda
Papo
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 31, 2014 7:12 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Papo » dj. abr. 03, 2014 10:51 am

Hola me podrian dar el número de teléfono del Dr Gutiérrez de Manlleu, me urge. Gracias. Mi correo es palo976@hotmail.com
Cuca de llum 22
Entrades: 1
Membre des de: dg. oct. 09, 2022 7:41 pm

Re: Pediatra homeòpata a Vic o voltants????

EntradaAutor: Cuca de llum 22 » dg. oct. 09, 2022 8:17 pm

Hola bon vespre voldria saber si el Dr. Gutiérrez del qual parleu també tracta trastorns de TDAH amb homeopatia. Si és així em podríeu passar el telèfon siusplau?!
Gràcies

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::