Recomanació Pediatre a la Dexeus
Recomanació Pediatre a la Dexeus
Hola noies!
Alguna em pot recomanar un pediatre a la Dexeus de bcn? I ja de pas, de quina mútua sou? Per saber quines mútues agafen segons quins pediatres..
Gràcies!
Alguna em pot recomanar un pediatre a la Dexeus de bcn? I ja de pas, de quina mútua sou? Per saber quines mútues agafen segons quins pediatres..
Gràcies!
Re: Recomanació Pediatre a la Dexeus
Nosaltres ens visitem amb la Dra. Vilagrasa i som de medifiatc. És molt maca. Tenim uns amics q es visiten amb la Dra. Florensa i molt bé també.
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Nosaltres també tenim la dra. Grisel Vilagrasa i mooooooolt bé. T'ho explica tot molt bé, et resol tots els dubtes i és molt maca amb els nens.
També m'han parlat molt bé de la dra. Bonjoch.
Abans tenia Mútua General de Catalunya i ara Sanitas. Totes dues em cobrien la dra. Vilagrasa.
També m'han parlat molt bé de la dra. Bonjoch.
Abans tenia Mútua General de Catalunya i ara Sanitas. Totes dues em cobrien la dra. Vilagrasa.

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Gràcies noies!! Són respectuoses amb la manera de criar de cadascú?? Jo encara no puc saber com anirà la criança amb el meu petit, però m'agradaria que fos el més "natural" possible i necessito un pediatre que vagi amb mi i no en contra.. M'explico?
hola,
jo soc d'agrupacio mutua i he tingut els dos nens a la dexeus.
(els nens no son de cap mutua, hem amb el Dr. Vicente Molina, es el que va visitar els nens a la clinica i despres ens va fer els primers controls a la consulta a pagament 50 euros)
es pro LM i durant les primeres visites que vas una mica perduda i tens mil dubtes em va tranquilitzar molt.
ja es avi, i a mi m'ha semblat molt professional
la meva tieta tambe porta els seus nens a la dexeus, pero amb un altre pediatra, ara no recordo el nom. ella tambe n'esta molt contenta.
segurament tot l'equip es valid.
jo soc d'agrupacio mutua i he tingut els dos nens a la dexeus.
(els nens no son de cap mutua, hem amb el Dr. Vicente Molina, es el que va visitar els nens a la clinica i despres ens va fer els primers controls a la consulta a pagament 50 euros)
es pro LM i durant les primeres visites que vas una mica perduda i tens mil dubtes em va tranquilitzar molt.
ja es avi, i a mi m'ha semblat molt professional
la meva tieta tambe porta els seus nens a la dexeus, pero amb un altre pediatra, ara no recordo el nom. ella tambe n'esta molt contenta.
segurament tot l'equip es valid.
Gràcies Italiana!
Aquest pediatre ens va donar una classe a les prepart, ens va agradar moltíssim i ens vam informar de preus i tal.. Dubtava entre agafar un pediatra de mútua o el dr Molina, que ja és el que costa la mútua, finalment hem agafat la primera visita amb ell demà i després ja agafarem algún altre de l'equip! Per temes d'urgències i demés també l'hem fet de la mútua..
Aquest pediatre ens va donar una classe a les prepart, ens va agradar moltíssim i ens vam informar de preus i tal.. Dubtava entre agafar un pediatra de mútua o el dr Molina, que ja és el que costa la mútua, finalment hem agafat la primera visita amb ell demà i després ja agafarem algún altre de l'equip! Per temes d'urgències i demés també l'hem fet de la mútua..
Nosaltres també portem els nens a la Dexeus (a les consultes del carrer Anglí). El nostre pediatra és el Dr. Xavier Viñallonga i n'estem molt contents. 
Nosaltres al final seguim al Dr Molina, ens agrada tant que ens fa pal canviar!!
FloR ha escrit:Nosaltres al final seguim al Dr Molina, ens agrada tant que ens fa pal canviar!!
A nosaltres també ens ha visitat algun cop el Dr. Molina (a la clínica) i també ens va agradar molt.
Hola, pujo post a veure si algú em pot ajudar..
Busco pediatre a la Dexeus, (A C/ Sabino de Arana i que també visiti a les tardes).
He vist que molts visiten a C/ Anglí però m'interessa l'altre carrer per proximitat.
Mirant per la web només em queden 2 opcions
El Dr Molina
La Dra Nuria Curell
Nosaltres som d'Agrupació Mútua. El Dr Molina no entra per Mútua?? M'ha semblat llegir-ho....
MOltes Gràcies!!
Busco pediatre a la Dexeus, (A C/ Sabino de Arana i que també visiti a les tardes).
He vist que molts visiten a C/ Anglí però m'interessa l'altre carrer per proximitat.
Mirant per la web només em queden 2 opcions
El Dr Molina
La Dra Nuria Curell
Nosaltres som d'Agrupació Mútua. El Dr Molina no entra per Mútua?? M'ha semblat llegir-ho....
MOltes Gràcies!!
Exacte, només ells dos visiten a la dexeus a les tardes, nosaltres anem amb el Dr Molina, el cap de l'equip, i no agafa cap mútua..
Ok Gràcies Flor!!!!
Haurem de mirar la Dra Curell, perquè volem que entri per la mútua. (Ja que paguem cada mes....que serveixi per algo jejej)
A veure si tenim sort!
Haurem de mirar la Dra Curell, perquè volem que entri per la mútua. (Ja que paguem cada mes....que serveixi per algo jejej)
A veure si tenim sort!
Hola! Nosaltres vam tenir el nen a la Dexeus i sempre l'hem portat amb la Dra. Núria Curell "àlies la supernuri", tant ella com la Iolanda (la seva infermera) son un encant... Tracten al nen d'una manera tan dolça i simpàtica que ja veuràs com quedaràs encantada!
Per cert, m'he deixat de dir-te que nosaltres primer teníem Caser i després ens vam canviar a Sanites i entrava per les dues mútues.
La meva nena té el Dr. Cubells (i la seva infermera, Susi) i jo estic força contenta. Visita de tardes.
Anem per Sanitas.
Anem per Sanitas.
Per cert, visita al carrer Anglí. No m'havia adonat que busqueu a Sabino Arana.
nosaltres també tenim el dr.cubells i molt bé!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |