Canvi de pediatre Lleida
Canvi de pediatre Lleida
Hola noies, aviam si em podeu ajudar. Fa dies que vull canviar de pediatre, no per fres dolent sino perquè la que tinc només visita 1 dia a la setmana i és una me.
Aviam si em podeu donar opinions d'altres com per exemple de la Ma Alba Civit, del Juan Gonzalez, del Guillermo Hervera, o del Emilio Cambrodi.
Gràcies.
Aviam si em podeu donar opinions d'altres com per exemple de la Ma Alba Civit, del Juan Gonzalez, del Guillermo Hervera, o del Emilio Cambrodi.
Gràcies.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
Re: Canvi de pediatre Lleida
Nosaltres anem al Guillermo Hervera i cada dia creuo els dits perquè no es jubili, n'estic encantada!!! la Civit ni regalada i això que no té mala fama però se d'alguna pràctica que no m'agrada d'ella. Sense dubte al Hervera! pot semblar una mica sec però té molta experiència i es molt respectuos, per posar un exemple, quan el peque va començar amb la verdura un dia li vaig preguntar la quantitat i quin tipus, em va mirar i em diu "la que quiera comer, ¿o tu siempre comes la misma cantidad y te gustan todas la verduras? la que le guste y tenga hambre." O quan el peque no dormia gens de bebe i em va recomanar tila o valeriana però per mi
La seva especialitat es l'aparell digestiu.
Resumint, passa de xorrades i si sospita d'algún problema greu abans d'asustar ningú s'asegura del diagnostic.
La seva especialitat es l'aparell digestiu.Resumint, passa de xorrades i si sospita d'algún problema greu abans d'asustar ningú s'asegura del diagnostic.
Gràcies Na_Gaia per la teva opinió. Busco un bon pediatre però que també atengui tota la setmana. Em sembla que li faré un truc i que li faci la revisió dels 6 mesos. 
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
Bon dia!
Tot i que aquesta conversa fa molt temps que està inactiva, escric a veure si tinc sort i la Zuria veu el missatge... et volia preguntar si finalment vas trovar algún pediatre/a que visiti cada dia i si en vas quedar contenta. Tinc un nen de cinc mesos i no estic del tot satisfeta del metge que el porta. M'agradaria canvìar, però no sé on anar i, com tu deies, m'agradaria trobar algú que visiti diversos dies a la semana (més que res, perquè el dia que el nen tingui alguna cosa no em calgui anar a urgències...).
També he sentit a dir de gent que té pediatres que accepten trucades a qualsevol hora quan el nen/a es posa malalt. En coneixeu cap? De momento mai he necessitat res, però mai se sap!
Gràcies!
Tot i que aquesta conversa fa molt temps que està inactiva, escric a veure si tinc sort i la Zuria veu el missatge... et volia preguntar si finalment vas trovar algún pediatre/a que visiti cada dia i si en vas quedar contenta. Tinc un nen de cinc mesos i no estic del tot satisfeta del metge que el porta. M'agradaria canvìar, però no sé on anar i, com tu deies, m'agradaria trobar algú que visiti diversos dies a la semana (més que res, perquè el dia que el nen tingui alguna cosa no em calgui anar a urgències...).
També he sentit a dir de gent que té pediatres que accepten trucades a qualsevol hora quan el nen/a es posa malalt. En coneixeu cap? De momento mai he necessitat res, però mai se sap!
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |