Canvi de pediatre Lleida

Plors, malalties i consultes.
Zuria
:: zebra
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

Canvi de pediatre Lleida

EntradaAutor: Zuria » dl. gen. 02, 2012 8:48 am

Hola noies, aviam si em podeu ajudar. Fa dies que vull canviar de pediatre, no per fres dolent sino perquè la que tinc només visita 1 dia a la setmana i és una me.
Aviam si em podeu donar opinions d'altres com per exemple de la Ma Alba Civit, del Juan Gonzalez, del Guillermo Hervera, o del Emilio Cambrodi.
Gràcies.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Na_Gaia
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:18 am

Re: Canvi de pediatre Lleida

EntradaAutor: Na_Gaia » dl. gen. 02, 2012 12:07 pm

Nosaltres anem al Guillermo Hervera i cada dia creuo els dits perquè no es jubili, n'estic encantada!!! la Civit ni regalada i això que no té mala fama però se d'alguna pràctica que no m'agrada d'ella. Sense dubte al Hervera! pot semblar una mica sec però té molta experiència i es molt respectuos, per posar un exemple, quan el peque va començar amb la verdura un dia li vaig preguntar la quantitat i quin tipus, em va mirar i em diu "la que quiera comer, ¿o tu siempre comes la misma cantidad y te gustan todas la verduras? la que le guste y tenga hambre." O quan el peque no dormia gens de bebe i em va recomanar tila o valeriana però per mi neujor:-) La seva especialitat es l'aparell digestiu.

Resumint, passa de xorrades i si sospita d'algún problema greu abans d'asustar ningú s'asegura del diagnostic.
Imatge
Zuria
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

EntradaAutor: Zuria » dj. gen. 05, 2012 2:27 pm

Gràcies Na_Gaia per la teva opinió. Busco un bon pediatre però que també atengui tota la setmana. Em sembla que li faré un truc i que li faci la revisió dels 6 mesos. :ok:
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
Roan
Entrades: 3
Membre des de: dj. ago. 14, 2014 7:27 am

EntradaAutor: Roan » dj. ago. 14, 2014 7:33 am

Bon dia!

Tot i que aquesta conversa fa molt temps que està inactiva, escric a veure si tinc sort i la Zuria veu el missatge... et volia preguntar si finalment vas trovar algún pediatre/a que visiti cada dia i si en vas quedar contenta. Tinc un nen de cinc mesos i no estic del tot satisfeta del metge que el porta. M'agradaria canvìar, però no sé on anar i, com tu deies, m'agradaria trobar algú que visiti diversos dies a la semana (més que res, perquè el dia que el nen tingui alguna cosa no em calgui anar a urgències...).

També he sentit a dir de gent que té pediatres que accepten trucades a qualsevol hora quan el nen/a es posa malalt. En coneixeu cap? De momento mai he necessitat res, però mai se sap!

Gràcies!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::