Pediatre a Girona
Pediatre a Girona
Hola noies,
El pediatre que ens ha tocat per a la SS no m'acaba de convèncer. Algú em podria recomanar un pediatre de Girona que visiti per a la SS, que sigui respectuós amb la LME fins als 6 mesos i que sigui força naturalista?
El pediatre que ens ha tocat per a la SS no m'acaba de convèncer. Algú em podria recomanar un pediatre de Girona que visiti per a la SS, que sigui respectuós amb la LME fins als 6 mesos i que sigui força naturalista?
Re: Pediatre a Girona
Ei! Si vols un pediatre naturista et recomano el Dr. Valentí Gómez..està al CAP montilivi.
De quina zona ets? Quin pediatra t'ha tocat?
De quina zona ets? Quin pediatra t'ha tocat?
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
aixo es molt relatiu, nosaltres en teniem un q ens anava molt be i ara ens l'han canviat! es el q te la SS.
el nostre d'abans molt be, la infermera q es la q mes veus era una mica estivillista i introduir aliments als 4 mesos, pero a mesura de visites ja ha vist el nostre tarana i no s'hi fica.
el nostre d'abans molt be, la infermera q es la q mes veus era una mica estivillista i introduir aliments als 4 mesos, pero a mesura de visites ja ha vist el nostre tarana i no s'hi fica.
Hola!! A mi em va tocar en Valentí Gomez del cap Montilivi i vaig canviar, farta dels seus comentaris i poc tacte (ho sento, no m'he pogut estar de contestar). Ara estic encantada amb la Mireia Crehuet del mateix cap.
Jajajajja...cap problema luachi...jo tampoc és que e recomani..però és que diu que busca un pediatre naturista i aquest ho és!!!!
Ostres ja és casualitat, jo també vaig al CAP de Montilivi i el pediatre és l'Emilio Fortea. Crec que com a pediatre és bo, però una mica a "l'antiga". En canvi la infermera, la Roser Espunya, m'encanta. He sentit a parlar molt bé la Mireia Crehuet, però em vam dir que ho tenia tot ple i que no podia agafar més nadons. Sabeu si hi ha alguna manera de canviar de pediatre i intentar tenir la Crehuet? Perquè la Crehuet és pro LME? Què me'n podeu dir?
Aprofitant que us visiteu a Montilivi, no has pensat amb la Pepi que visita a Vilarroja? Tothom n'està encantat! Ara, no sé que tal és amb la lactància materna.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Per a mi la doctora Crehuet se'n porta un 10 com a professional, i com a persona igual, perquè al nen sempre el tracta tant be! I l'enfermera que té igual! no podiem haver fet millor elecció!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar