Pediatre a Girona

Plors, malalties i consultes.
Nap buf
:: granota
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

Pediatre a Girona

EntradaAutor: Nap buf » dc. maig 23, 2012 10:24 pm

Hola noies,
El pediatre que ens ha tocat per a la SS no m'acaba de convèncer. Algú em podria recomanar un pediatre de Girona que visiti per a la SS, que sigui respectuós amb la LME fins als 6 mesos i que sigui força naturalista?
Laia80
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

Re: Pediatre a Girona

EntradaAutor: Laia80 » dj. maig 24, 2012 7:53 am

Ei! Si vols un pediatre naturista et recomano el Dr. Valentí Gómez..està al CAP montilivi.
De quina zona ets? Quin pediatra t'ha tocat?
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
lupitafriend
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dj. maig 24, 2012 9:24 am

aixo es molt relatiu, nosaltres en teniem un q ens anava molt be i ara ens l'han canviat! es el q te la SS.
el nostre d'abans molt be, la infermera q es la q mes veus era una mica estivillista i introduir aliments als 4 mesos, pero a mesura de visites ja ha vist el nostre tarana i no s'hi fica.
Imatge

Imatge

Imatge
luachi
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dj. juny 23, 2011 8:39 pm

EntradaAutor: luachi » dj. maig 24, 2012 1:48 pm

Hola!! A mi em va tocar en Valentí Gomez del cap Montilivi i vaig canviar, farta dels seus comentaris i poc tacte (ho sento, no m'he pogut estar de contestar). Ara estic encantada amb la Mireia Crehuet del mateix cap.
Laia80
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 25, 2012 8:10 am

Jajajajja...cap problema luachi...jo tampoc és que e recomani..però és que diu que busca un pediatre naturista i aquest ho és!!!!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
Nap buf
Entrades: 246
Membre des de: dc. març 23, 2011 11:19 am

EntradaAutor: Nap buf » dv. maig 25, 2012 8:24 pm

Ostres ja és casualitat, jo també vaig al CAP de Montilivi i el pediatre és l'Emilio Fortea. Crec que com a pediatre és bo, però una mica a "l'antiga". En canvi la infermera, la Roser Espunya, m'encanta. He sentit a parlar molt bé la Mireia Crehuet, però em vam dir que ho tenia tot ple i que no podia agafar més nadons. Sabeu si hi ha alguna manera de canviar de pediatre i intentar tenir la Crehuet? Perquè la Crehuet és pro LME? Què me'n podeu dir?
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. juny 28, 2012 12:45 pm

Aprofitant que us visiteu a Montilivi, no has pensat amb la Pepi que visita a Vilarroja? Tothom n'està encantat! Ara, no sé que tal és amb la lactància materna.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. juny 28, 2012 3:20 pm

La Mireia Crehuet molt bé, a més, és la Filla de la Pepi.
Imatge
Imatge
ryan2014
Entrades: 2
Membre des de: dj. maig 08, 2014 6:04 pm

EntradaAutor: ryan2014 » dj. maig 08, 2014 6:27 pm

Per a mi la doctora Crehuet se'n porta un 10 com a professional, i com a persona igual, perquè al nen sempre el tracta tant be! I l'enfermera que té igual! no podiem haver fet millor elecció!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::